Written by AbangNara | April 23rd, 2009

kris dayanti

Tak faham betul kenapa kita perlu menjemput artis Indonesia untuk buat persembahan di Minggu Setiausaha. Bukan ke ramai lagi artis-artis Malaysia yang tengah tak ada show? Panggil la diorang, jimat kos, jimat duit kapal terbang dan jimat perbelanjaan.

Mungkin hebat sangat kot Kris Dayanti dan artis-artis Indon lain. Artis Malaysia tak setanding diorang. Sebab tue radio-radio Malaysia pun gila pasang lagu Indonesia. Memang diakui sedap, tapi janganlah sampai ke tahap mendewakan artis Indonesia.

Lagi gambar terbaru Kris Dayanti semasa show di Minggu Setiausaha dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

 
 
Written by AbangNara | April 23rd, 2009

angelina jolie

Kami tahu ramai lelaki-lelaki di luar sana(seperti singa ganaz)yang tergila-gila dan teridam-idamkan wanita berbibir seperti Angelina Jolie. Brad Pitt pun sampai bercerai tergoda dengan keseksian bibir Angelina Jolie.

Seksi, besar dan nampak menggoda. Sememangnya bukan lelaki sahaja yang mahukan awek berbibir seperti Angelina Jolie, malahan perempuan sendiri pun jeles dengan aset Angelina Jolie ini.

Tapi tahukah anda ada seorang artis Malaysia yang mempunyai bibir lebih seksi daripada Angelina Jolie? Tak percaya? Kalau nak tau jawapannya bacalah artikel ini sepenuhnya.

 
Written by AbangNara | April 23rd, 2009

gambar rita rudaini mengandung

Seronok betul bila dapat tengok gambar terbaru Rita Rudaini tengah mengandung di atas. Bahagia betul Rita Rudaini dan suaminya, Aidil Zafuan.

Oh ya, gambar-gambar ini diambil semasa kedua-dua pasangan suami isteri ini berada di mahkamah untuk mendengar keputusan kes status perkahwinan mereka di Siam. Pasti lega sebab status mereka adalah sah sebagai suami isteri.

Harap-harap jagalah kandungan tue ye kak Rita. Aidil pun tengok-tengoklah isteri anda. Bagi kami walaupun jarak usia yang jauh, Rita dan Aidil nampak sama cantik dan sama padan.

gambar rita rudaini mengandung

Written by AbangNara | April 23rd, 2009

Inilah video pembantu rumah yang paling celaka abad ini. Sungguh bangsat apabila dengan tak ada hati perutnya pembantu rumah ini telah memijak dan berdiri atas anak tuannya. Dah la kecik lagi budak tue.

Cuba bayangkan 2 orang lagi anak yang kat tepi tue. Mesti tengah ketakutan. Sumpah jahat orang macam nie. Aksi kejam pembantu rumah ini rasanya telah dirakamkan oleh cctv milik tuan punya rumah nie.

Pengajarannya ialah, kalau nak carik bibik ataupun pembantu rumah, carilah yang tua-tua. Selalunya yang muda-muda nie kasar, ganas dan tak pandai buat kerja sangat. Kalau nak lagi bagus, tak payah carik bibik. Suruh bini anda ajer jaga anak kat rumah.