“Kak Boleh Diam Dulu Tak?” – Wanita Kena Marah Dengan MUA Sebab Mulut Tak Berhenti ‘Potpet’

Berita

“Kak Boleh Diam Dulu Tak?” – Wanita Kena Marah Dengan MUA Sebab Mulut Tak Berhenti ‘Potpet’

Menjadi seorang jurusolek sudah semestinya mereka ada cabaran yang tersendiri termasuklah melayan bermacam jenis ragam pelanggan yang perlu ditata rias.

Seperti seorang jurusolek atau lebih glamor dipanggil MUA dari Indonesia ini yang terpaksa ‘sound’ pelanggannya. Baru-baru ini, seorang wanita telah berkongsi sebuah video di TikTok menunjukkan detik ketika dia dimarahi MUA tersebut.

Advertisement

Menerusi entri itu, dia bertanya pendapat warganet adakah dia yang perlu dipersalahkan atau pun MUA lelaki terbabit yang memarahinya. Difahamkan, dia dilihat bercakap dan bersembang dengan orang lain ketika MUA itu mahu memakaikan lip liner di bibirnya.

Berdasarkan video itu, MUA berkenaan dilihat sudah beberapa kali memintanya untuk berhenti bercakap sebentar sementara lip liner itu selesai dipakaikan.

Tidak berdiam diri, wanita bernama Mita itu kemudian memarahi MUA tersebut dan mempersoalkan skill dan tahap profesional yang sepatutnya boleh sempurnakan solekan walaupun pelanggan tidak duduk diam.

Rata-rata netizen berpihak kepada MUA tersebut dan menegur wanita itu kerana meremehkan kerja serta tidak memberikan kerjasama sepenuhnya.

11 bulan lalu

“Sempat Kau Mekap Kak!” – Video Mak Buyung Ketip Bulu Mata Sambil Layan ‘Contraction’ Curi Perhatian

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : TikTok

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

1 Comment

  1. tecit

    January 5, 2022 at 10:10 am

    respect people’s work. then they will respect you sis. you yg xprofesional. hazabedahhh punye customerr

Loading...