Gosip Artis Malaysia Terkini & Gambar Artis Malaysia Terbaru Sensasi - Part 4072
Written by AbangNara | March 24th, 2009

gambar siti nurhaliza bertudung litup

Wahhhh(baca dengan mulut terlopong), semenjak dua ini Dato’ Siti Nurhaliza makin ayu bertudung penuh. Siap pakai baju ala-ala jubah lagi tue.

Nampak manis sangat gambar terbaru Siti Nurhaliza bertudung litup semasa teater muzikal Sirah Junjungan Tahajud Cinta.

Harap-harap Dato’ Siti kekalkan la ye cara pemakaian tudung yang sebegini. Memang nampak sesuai sangat. Kami kurang minat nak tengok gambar-gambar Dato’ Siti Nurhaliza pakai selendang, tudung separuh dan tudung saji.

Lagi gambar terbaru Dato’ Siti Nurhaliza bertudung litup menyerlahkan keayuannya semasa teater Sirah Junjungan baru-baru ini dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

 
 
Written by AbangNara | March 24th, 2009

gambar johan dan ozlyn berpeluk

Anda dah tengok gambar di atas? Sila nyatakan kepada kami jika ada secebis perasaan di hati anda yang mengatakan gambar di atas menunjukkan 2 orang manusia sedang berbisik.

Apa kau ingat kitorang nie bodoh sangat ke Johan Raja Lawak? Nampak sangat la kau tengak berpeluk sakan dengan awek kau si Ozlyn tue. Kau ingat kitorang nie belajar tak lepas sekolah darjah 6 macam kau ker?

Kalau si Johan dan Ozlyn nie dah kantoi gambar berpeluk, mengaku ajerlah. Cakap dah sangap ke, ledakan asmara tak dapat dibendung ke, nak tunjukkan rasa cinta yang terpendam ke. Boleh jugak kami cuba belajar nak terima kenyataan yang macam tue.

Ini ada hati nak menipu kitorang lagi. Itu yang bikin kami makin panas. Kami memang tak boleh terima kalau artis-artis Malaysia ini nak menipu peminat-peminat dia. Sebab selalunya alasan yang diberikan langsung tak boleh diterima akal manusia. Akal lembu boleh la kot.

Lagi gambar si Ozlyn dan Johan Raja Lawak berpeluk dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

 
Written by AbangNara | March 24th, 2009

contest di beautifulnara

Sila skroll ke bawah untuk baca artikel yang terbaru

Walaupun terlewat dari hari yang dijanjikan, pertandingan yang yang dijanjikan di BeautifulNara bakal bermula pada hari ini. Hadiah berupa wang tunai seperti di bawah:-

  1. Pemenang Pertama(RM100)
  2. Pemenang Kedua(RM70)
  3. Pemenang Ketiga(RM30)

Kesemua hadiah berjumlah RM200 untuk dimenangi. Namun jumlah hadiah mungkin akan ditambah(tapi takkan akan dikurangkan) sekiranya Nuffnang membayar kami ataupun sekiranya ada pihak bermurah hati nak menaja.

Cara untuk menyertai sangat-sangat mudah. Hadiah pertama hanya akan diberikan kepada pengkomen terbanyak di blog ini. Jadi pastikan anda meletakkan email anda semasa mengomen ya. Komen akan mulai dikira bermula hari ini.

Hadiah kedua dan ketiga boleh dimenangi dengan cara menulis tentang kami di blog anda. Tak kira lah anda nak kutuk ke, nak puji ke dan sebagainya. Namun sekiranya tiada blog yang sudi menulis tentang kami, pengkomen kedua dan ketiga terbanyak akan diambil kira sebagai pemenang. Mudah ajer bukan?

Tarikh tutup pertandingan ialah sehingga 15hb April 2009. Kami tahu jangka masa itu agak panjang, tapi nak buat macam mana sebab gaji kami masuk pada 15hb. Jadi kalau nak bagi hadiah pun kenalah tunggu gaji kan?

Pemenang akan diumumkan pada 20 April 2009. Jom join beramai-ramai. Jangan malu dan jangan segan. Rebutlah peluang keemasan ini. Kalau ada komen dan cadangan, sangat-sangatlah dialukan.

Written by AbangNara | March 24th, 2009

majlis cukur jambul anak nora danish

Seperti yang dijanjikan, lagi gambar terbaru anak Nora Danish, Putera Rayqal Ramli semasa majlis cukur jambul. Terlupa pulak nak beritahu yang bekas suami Nora Danish, si Rizal pun ada jugak semasa majlis tersebut.

Sila baca artikel ini sepenuhnya untuk menilai sendiri siapa yang lebih comel, anak Nora Danish atau Nora Danish. Kami perlukan pendapat anda kerana terlalu sukar bagi kami untuk membuat pilihan.