Gosip Artis Malaysia Terkini & Gambar Artis Malaysia Terbaru Sensasi - Part 3407
Written by AbangNara | August 1st, 2009

diana amir seksi

Memang sungguh lucah majalah Mangga nie. Kini Diana Amir (pelakon Impian Sunsilk)plak yang jadi mangsa gambar separuh bogel majalah Mangga. Memang layak digelar majalah Playboy Malaysia. Seksi nak mampos gambar Diana Amir berkemban dalam majalah nie. Seksa mata melihat.

Nak kata artis Malaysia nie bodoh tak la jugak, tapi takkanlah tak berfikir langsung sebelum terima photoshoot gini. Nie bukan seksi yang biasa bagi kami, nie seksi agak luar biasa jugak lah. Ish-ish. Nak dapat populariti pun janganlah sanggup bergambar sampai macam nie. Pening kepala kami dibuatnya.

Kalau korang tak pernah tengok artis-artis wanita yang dah jadi mangsa majalah Mangga nie, kami cadangkan baca artikel kat bawah nie:-

Patutnya artis-artis Malaysia pun boikot majalah Mangga nie. Jangan layan sebarang permintaan photoshoot. Tapi tak tau ler kalau dia bayar artis-artis nie ribu riban, Maybe sebab tue diorang sanggup posing seksi tak hengat!!!

P.S: Terima kasih kepada seorang penghantar email yang berkongsi gambar nie. Tunggu nanti ada koleksi gambar Diana Amir dengan pakwenya. Ekslusif di BeautifulNara. Oh ya, pertandingan pengkomen terbanyak akan bermula 3 Ogos ini.

 
Written by AbangNara | July 31st, 2009

kes amelina

Sesungguhnya kami cukup kagum dengan Amelina. Rasanya semua orang tahu kes Amelina tak bayar sewa rumah. Tapi mungkin ramai tak tahu yang masa Amelina sign kontrak sewa rumah tue, dia guna identiti yang palsu. Alasannya boleh baca di bawah:-

[note]Saya tidak pernah menipu, saya hanya ingin mengelirukan beberapa pihak dan mengelakkan sebarang publisiti dibuat tentang saya dan keluarga. Kerana itulah saya menggunakan nama Datin Norazlina binti Tan Sri Hj Amir Sharipuddin untuk mengelak orang tahu tentang saya. Saya dah lali dengan hidup sebagai selebriti selama ni. Kini saya mahukan privasi dan tidak mahu orang jaja-jaja nama saya lagi.[/note]

Pergh. Kagum. Sesungguhnya bukan senang nak cari selebriti dan artis yang lali dan bosan dengan kehidupan yang femes. Artis-artis Malaysia makin hari makin gile glemer ada la. Tak ada citer wat citer. Tak ada kontroversi pergi wat kontroversi. Semata-mata nak pastikan kefemesan tak jatuh.

Sepatutnya mana-mana artis-artis yang dah tua jangok tue tirulah Amelina nie. Insap sikit. Ini tak, makin tua makin kecoh. Fitnah orang tak bayar hutang la apa la. Tangkap gambar seksi la. Ish-ish.

Apa-apa pun Amelina kami doakan kes nie setel secepat mungkin supaya privasi anda kembali semua. All the best.

Written by AbangNara | July 31st, 2009

ahya normah damnhuri

Hohoho. Nampaknya dah banyak komen-komen dan pandangan anda semua tentang artikel pertama gambar Ahya, anak Normah Damanhuri. Segala pandangan dan komen adalah hak peribadi anda.

Setiap orang berbeza taste, citarasa dan minat. Tapi bagi kami, memang kami menyampah tahap gaban ngan orang yang tangkap gambar jenis cam nie, terutamanya lelaki. Nampak tak jantan langsung di mata kami nie.

Korang layan lagilah gambar si Ahya nie. Citer banyak pun tak guna. Kali nie lebih banyak gambar basah-basah gitu. Hehehe.

 
Written by AbangNara | July 31st, 2009

ahya norman damanhuri

Adoi. Tak tau nak cakap apa bile tengok gambar Ahya, anak kepada Normah Damanhuri nie. Tersangatlah terserlah kepoyoan dia. Tak tau apa motif amik gambar tepi kolam renang basah-basah. Pastue ngan posing tunjuk badan yang tak seberapa tough. Siap ada member-member perasan yang join gak tue. Memang tak tahan.

Disebabkan banyak sangat gambar Ahya, seorang model dan seorang anak kepada si makcik Normah Damanhuri nie, kitorang buat sampai 2 artikel khas untuk dia jer. Esok pagi kitorang letak artikel yang kedua. Buat masa nie, tataplah gambar selebriti lelaki seksi nie. Asyik-asyik gambar artis perempuan leh naik muak jugak kan?

Lagi gambar Ahya, anak Norman Damanhuri dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

P.S: Info pertandingan masih belum dapat disenaraikan sebab beberapa masalah teknikal. Kami sedang berusaha mencari penaja. Ada sesiapa berminat nak menaja? Kalau ada boleh hubungi kami. Nanti kami bagi pakej iklan yang menarik untuk anda.