Gosip Artis Malaysia Terkini & Gambar Artis Malaysia Terbaru Sensasi - Part 3881
Written by AbangNara | May 15th, 2009

revalina s temat

Sila pastikan bos anda tiada di sebelah semasa anda melihat gambar Revalina S. Temat dan …(isi sendiri mengikut apa yang anda nampak). Kalau bos anda lelaki mungkin anda boleh ajak dia tengok sama. Kompem dia akan naikkan gaji anda.

Kami sanggup tak kecilkan saiz gambar ini supaya anda dapat melihat dengan lebih jelas. Lagi gambar Revalina S. Temat seperti di atas dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

 
 
Written by AbangNara | May 15th, 2009

aaron aziz dan isteri

Pelakon lelaki yang paling hensem bagi kami sudah tentu Aaron Aziz. Dah la hensem, badan tough dan pandai bergaya pulak tue. Tengok ajer lengan dia tue. Mesti senang jer nak dukung bini dia masuk bilik dengan lengan sebesar tue.

Sayang betul pelakon Malaysia tak ada yang mempunyai pakej selengkap Aaron Aziz. Buat makluman, Aaron Aziz nie orang Singapura tapi carik makan kat Malaysia. Nasib baik not bad jugak lakonan dia. Kira bolehlah challenge artis Malaysia lain gak.

Oh ya terlupa nak cakap wanita di dalam gambar di atas ialah isteri Aaron Aziz. So kepada wanita-wanita yang dah jatuh cinta kat Aaron Aziz, lupakan ajerlah ye. Dia dah berpunya dah. Siap tayang lagi bini kat media. Memang sempoi!!!

Siapa lagi setuju yang Aaron Aziz nie pelakon paling hensem buat masa ini yang ada kat Malaysia?

Written by AbangNara | May 14th, 2009

gambar adik elyana dan botol arak

Sungguh kami tidak mengerti apakah motif adik Elyana bergambar mencium botol arak Heineken. Alang-alang baik ambik gambar tengah meneguk arak terus(sila fahami ayat sindiran ini).

Kami sangat kecewa sebab Elyana selama ini mempunyai imej yang sangat baik. Susah nak tengok gambar-gambar kontroversi dan seksi dari Elyana. Cuma yang ada pun sekadar gambar yang dicuri dari Myspace Elyana.

Nampaknya adik Elyana yang belum jadi artis pun dah mampu menimbulkan kontroversi lebih panas dari akaknya. Kalau kami jadi Elyana, pasti kami akan sebat punggung adiknya dengan hanger baju. Apa pendapat anda?

Written by AbangNara | May 14th, 2009

siti sarah

Mak aih. Terkejut kami tengok gambar terbaru Siti Sarah semasa mencuba nasib di pertandingan WordStars Road To Hollywood 2009. Kurus gile macam tinggal rangka jer.

Selidik punya selidik, Siti Sarah dah hilangkan 7 kg semata-mata untuk pertandingan tue. Mungkin nak penampilan lebih menarik kot masa kat Hollywood nanti.

Satu jer nasihat dari kami untuk Siti Sarah, janganlah sampai tak bertenaga nak menyanyi nanti. Kurus tue penting tapi orang Hollywood tak tengok sangat muka atau bentuk badan. Yang penting kualiti nyanyian anda tue.