Gosip Artis Malaysia Terkini & Gambar Artis Malaysia Terbaru Sensasi - Part 3860
Written by AbangNara | April 10th, 2010

anak terbaru afdlin shauki

Tahniah banyak-banyak kami nak ucapkan kepada abang Afdlin Shauki yang telah selamat mendapat seorang lagi anak baru-baru ini. Kalau tak salah kami la ini anak ketiga abang Afdlin kot. Kalau salah tolong betulkan ye.

Ini gambar anak terbaru Afdlin Shauki, Ileana Matin Shauki.
gambar anak afdlin

 
Written by AbangNara | April 9th, 2010

puteri lily aziz m osman

Tuah ayam nampak di kaki, tuah Aziz M Osman dapat bini muda!!! Muda bukan sebarang muda, muda lagi daripada anak sendiri. Umur bakal isteri Aziz M Osman yang dikenali sebagai Puteri Lily ini ialah 21 tahun, manakala umur anak perempuan Aziz M Osman ialah 21 tahun. Memang super power abang Aziz nie. Respek kami.

Mereka berdua bakal bertunang pada 18 April ini. Perkahwinan Aziz M Osman dengan Puteri Lily adalah perkahwinan kali keempat untuk abang Aziz. Harap-harap yang masjid kali ini kekal sehingga ke akhir hayat.

Tahniah buat Abang Aziz M Osman. Kami cadangkan Abang Aziz M Osman terbitkan satu buku untuk teknik-teknik mengorat awek muda. Confirm laku macam goreng pisang panas.

Written by AbangNara | April 9th, 2010

gambar ainul aishah tak pakai bra

Inilah rupa-rupanya gambar Ainul Aishah yang kecoh satu Malaya kata dia tak pakai bra. Hmmm… Bila diperhatikan lama-lama macam memang betul tak pakai bra. Tapi tak taulah kan. Mungkin flash kamera yang buat nampak macam ada sesuatu di baju Ainul AIshah.

Kami bukan proffesional dalam bab-bab gambar nie so tak boleh nak komen lelebih. Tapi Ainul kata yang dia memang pakai bra time nie. Gila ke apa pergi event tak pakai bra. Mungkin bra yang dia pakai tue nipis sangat kot.

Lagi gambar Ainul Aishah yang kononnya tak pakai bra dengan membaca artikel ini sepenuhnya. Sila buat penilaian anda sendiri dan tinggalkan komen ek.

 
Written by AbangNara | April 9th, 2010

[Gambar-gambar dalam entri ini berkemungkinan besar tidak sesuai untuk mereka-mereka yang mempunyai kadar degupan jantung yang laju]

dj fiq seksi

Sebagai seorang lelaki sejati, Abang Nara sememangnya jeles melihat tubuh mantap, gagah perkasa DJ Fiq nie. Hebat beb. Ketul-ketul badan dia. Abang Nara badan ketul gak tapi ketul sebijik kat perut jer. Yang nie ketul dia banyak nie. Memang mantap!!!

Misteri jugak kenapa beria sangat posing di tepi pantai yang indah. Siap pakai spender je. Rasanya nie mesti ada photoshoot untuk majalah seluar dalam nie. Kalau tak, takkan la si DJ Fiq nie berani sangat nak amik gambar agak terlampau macam nie.

Korang layan jerlah lagi gambar DJ Fiq berlagak Superman di tepi pantai yang indah dengan membaca artikel ini sepenuhnya. Diingatkan yang gambar ini mungkin tidak sesuai untuk ibu-ibu mengandung.

P.S Keje dah setel, awek dah setel, mak bapak dah setel, bajet kahwin tak setel setel lagi?