“Banyak Kita Borak Hal Ni..” – Neelofa Akui Dah Lama Tahu Isu Orang Ketiga, Teruk Puteri Sarah ‘Dibuli’

Hiburan

“Banyak Kita Borak Hal Ni..” – Neelofa Akui Dah Lama Tahu Isu Orang Ketiga, Teruk Puteri Sarah ‘Dibuli’

Seperti yang sudah diketahui ramai, pelakon Puteri Sarah baru-baru ini telah memfailkan tindakan di Mahkamah Sesyen Kuala Lumpur terhadap seorang wanita yang difahamkan merupakan orang ketiga di dalam rumah tangganya.

Melalui video yang dimuat naik oleh Sarah di Instagramnya, dia mengakui sudah berfikir panjang sebelum mengambil tindakan terhadap wanita yang cuba mengacau suaminya, Shamsul Yusof.

Advertisement

Namun, hal yang mencuri perhatian ramai adalah respon daripada selebriti terkenal, Neelofa di dalam hantaran terbabit yang merasakan Sarah seorang wanita yang amat kuat dan dirinya juga tidak mampu menjadi seperti wanita terbabit.

Bukan itu saja, Neelofa turut meluahkan rasa kagum kerana biarpun pelakon terbabit lalui detik-detik ‘hitam’ itu, dia masih tetap menjaga maruah dan aib suaminya.

Dalam pada masa yang sama, usahawan berkenaan berkata dia selalu berbual mengenai hal ini dan turut mengakui orang ketiga itu sememangnya banyak melakukan perkara teruk terhadap Sarah.

Neelofa komen isu Puteri Sarah

Di samping itu, Puteri Sarah sempat memuat naik satu status di Insta Story menjelaskan pihak peguam yang digunakan tidak sama dengan peguam yang mewakili Siti Bainun.

Selain itu, kami kongsikan artikel berkaitan pada pautan di bawah.

2 bulan lalu

"Dia Dah Biadap Sangat" - Asyik Cabar Banyak Kali, Ira Kazar Akhirnya Disaman Puteri Sarah

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : Instagram

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

4 Comments

  1. Anonymous

    July 5, 2022 at 12:26 pm

    Sibuk…

  2. Anonymous

    July 4, 2022 at 3:36 pm

    hai neelofa ni, kalau tak ada idea nak selesaikan masalah sarah lebih baik diam je. takyah beri statemen dah lama tahu

  3. anonymous

    July 1, 2022 at 4:41 pm

    nak tergelak aku si biyol sarah ni minta nasihat dgn lopak WHATTT patot lah kena buli dek oii sebab kamu IQ rendah lopak tu ahli agamawan lulusan mana woii dik hmmmmm bengonggg

  4. anonymous

    July 1, 2022 at 4:28 pm

    laki bini budget ‘ulamak kaypoci’ suka nau nak ambik tempias masalah orang …annoying couple

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...