Gosip Artis Malaysia Terkini & Gambar Artis Malaysia Terbaru Sensasi - Part 3671
Written by AbangNara | April 8th, 2009

gambar terbaru memey norman hakim

.

Padan muka Norman Hakim dan Memey Suhaiza. Kes khalwat dua orang gila populariti nie dah ditangguhkan sebab hakim yang bertugas diarahkan supaya tidak mendengar kes tersebut.

Kesian betul kat dua orang nie. Sampai hakim pun malas nak layan kerenah diorang. Mesti hakim-hakim syariah kat Malaysia nie dah naik nyampah kat diorang kot.

Banyak jugak dengar gosip-gosip panas pasal Norman Hakim dan Memey Suhaiza nie. Khabarnya Memey masih tinggal kat pejabat Norman la. Kononnya diorang dua dah kawin la. Macam-macam berita yang tak dapat disahihkan berkeliaran pasal diorang dua.

Kalau korang ada selera nak tengok gambar terbaru Memey Suhaiza dan Norman Hakim masa kat mahkamah semalam, baca artikel ini sepenuhnya.

 
 
Written by AbangNara | April 7th, 2009

gambar imej terbaru nikki

Not bad jugak gambar imej terbaru Nikki nie. Nampak lebih elegant, mantap dan seksi sikit. Mungkin nak menunjukkan kematangan Nikki kot.

Tengok lagi gambar imej terbaru Nikki dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

 
Written by AbangNara | April 7th, 2009

gambar raja ema

Ingat lagi dengan Raja Ema? Ala, dulu Raja Ema nie memang femes. Kiranya dia taraf-taraf Erra Fazira, Fasha Sandha dan Lisa Surihani jugaklah time dia muda-muda dulu.

Lama tak dengar khabar Raja Ema. Nasib baik ada gambar terkini dan terbaru Raja Ema untuk tatapan anda semua. Rasanya gambar ini dicilok dari Facebook Raja Ema.

Walaupun dah umur 50 lebih, tapi Raja Ema tetap maintain bergetah gitu. Layan lagi gambar terbaru Raja Ema dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

 
Written by AbangNara | April 6th, 2009

contest

Nampaknya pertandingan pengkomen terbanyak yang kami anjurkan mendapat sambutan hangat daripada anda semua. Terima kasih banyak-banyak ye. Buat yang masih tak tahu mengenai pertandingan ini, anda bolehlah membaca tentangnya lebih lanjut di sini.

Untuk makluman semua, hadiah akan diberikan kepada pengkomen terbanyak, kedua dan ketiga terbanyak. Masa masih ada seminggu lebih, jadi jangan fikir anda tak boleh nak menang wang tunai di pertandingan ini.

Berikut adalah update 5 pengkomen terbanyak setakat ini:-

  1. Flower (597 komen) ==> banyak gile nie
  2. Ain (477 komen)
  3. Hanz (439 komen)
  4. Ni (371 komen)
  5. Nekounam (115 komen)