Gosip Artis Malaysia Terkini & Gambar Artis Malaysia Terbaru Sensasi - Part 3437
Written by AbangNara | April 9th, 2009

gambar camelia minum arak?

Sila teka air apakah yang berada di depan Camelia dan rakan-rakan?

Selain dari gambar Camelia meminum air di atas, ada satu lagi gambar comel Camelia.

Teruskan membaca artikel ini sepenuhnya untuk melihat gambar tersebut.

 
 
Written by AbangNara | April 9th, 2009

jo anna sue henly rampas

UPDATE: Kami ingin meminta maaf dari hujung kaki hingga ke hujung rambut kepada tuan punya gambar Jo Ana Rampas iaitu BennyLiew.com.

Kami mengakui kesilapan kami mengambil dan mengedit gambar-gambar dari BennyLiew.com tanpa meminta kebenaran daripada pihaknya terlebih dahulu.

Segala gambar adalah hak milik BennyLiew.com dan koleksi gambar Jo Anna Sue Henly Rampas boleh dilihat dengan lebih banyak di blog BennyLiew.com

Sekali lagi maaf dipinta dari pihak kami kepada pihak BennyLiew.

Kami tahu anda tak tahu yang bintang RTM ada awek yang cun melecun macam nie. Rasanya dah tak ada orang tengok RTM dah kot. Semua pun layan Astro.

Nama awek bintang RTM di atas ialah Jo-Anna Sue Henley Rampas. Ha amik kau panjang gile nama dia. Asalnya orang Dusun, Sabah kalau tak silap. Memang cantik-cantik orang Sabah Sarawak nie.

Kepada lelaki-lelaki di luar sana, sila cairkan diri anda dengan melihat lagi gambar Jo-Anna Sue Henley Rampas dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

P.S: Asyik-asyik layan AF7 ngan OIAM je, jom kita layan Bintang RTM plak.

 
Written by AbangNara | April 8th, 2009

gambar kawin arni nazira

UPDATE: Ada lagi gambar-gambar pra perkahwinan Arni Nazira dan Hazrie dengan membaca artikel ini sepenuhnya

Mesti abang Awie tengah tergolek-golek menyesal bila tengok gambar pra perkahwinan bekas isterinya, Arni Nazira. Bertambah cun, lawa dan ayu Arni Nazira ini bila bertudung.

Tahniah buat Arni Nazira kerana bakal melangsungkan perkahwinan dengan tidak lama lagi dengan Hazrie. Setelah lama menjanda, akhirnya bertemu jodoh jugak. Semoga berbahagia hingga ke akhir hayat.

Kalau anda ada info-info tentang bakal suami Arni Nazira, jangan segan dan jangan malu nak kongsi dengan kami.

 
Written by AbangNara | April 8th, 2009

gambar artis baju sama

Alamak macam mana boleh terkantoi baju sama pulak nie. Mungkin itu yang akan dijerit oleh selebriti Malaysia ini kalau terlihat gambar di atas.

Takkan la baju yang dipakai oleh Siti Nurhaliza dan Zamzarina(betul ke eja nama dia macam nie) ada dijual secara bundle kat pasar malam kot? Rasanya mungkin ada produksi yang bekalkan baju ini untuk sesi fotografi.

Tapi siapa yang lebih menawan walaupun memakai baju yang sama? Mesti ramai cakap Siti Nurhaliza kan? Takpe nanti kami cuba super imposekan muka artis-artis lain dengan baju ini dan kita bandingkan sama-sama kelak.