Gosip Artis Malaysia Terkini & Gambar Artis Malaysia Terbaru Sensasi - Part 3273
Written by AbangNara | February 16th, 2010

kekasih baru nora danish

Sumber dari forum CARI menyatakan kemungkinan besar lelaki dalam gambar di atas adalah kekasih baru Nora Danish. Ini cuma gosip sahaja. Tapi dari segi posing mengambil gambar, memang ada logiknya la jugak. Selalu kapel-kapel jer yang posing amik gambar macam nie kan?

Kami mengerti yang ramai lelaki-lelaki di luar sana yang tergila-gilakan si janda Nora Danish nie. Almaklumlah muka dia macam budak-budak. Tak makan dek usia. Cute dan comel sentiasa. Tapi nampaknya lelaki di atas seolah-olah telah berjaya mencuri hati Nora Danish. Maka kempunanlah Datuk-Datuk, Tan Sri Tan Sri dan VIP-VIP yang menaruh hati kepada Nora Danish.

Kalau korang pernah ternampak dan tau siapakah gerangan lelaki di atas, meh kongsi ngan kitorang. Lagi gambar kekasih baru Nora Danish? dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

 
 
Written by AbangNara | February 14th, 2010

nabil raja lawak

Kami sendiri tak mampu nak bersimpati dengan si Nabil Raja Lawak nie. Bagi kami, kenyataan si Nabil mengutuk filem Lu Fikirlah Sendiri, memang tersangat-sangat bodoh. Satu kesilapan yang kini dah memakan diri sendiri. Mengikut BiPop hari nie, penerbit filem Lu Fikirlah Sendiri, Datuk Suhaimy Othman sekarang dalam proses menyemak kontrak untuk memastikan sama ada Nabil boleh dikenakan tindakan undang-undang akibat mengeluarkan kenyataan negatif terhadap filem lakonan dia.

Kami percaya yang filem nie takkan dapat mengutip kutipan box office seperti yang dijangkakan. Mula-mula tue kami sendiri memang teruja nak pergi tengok sebab ada si Nabil nie. Tapi lepas dengar kutukan dia sendiri, terus kami cancelkan hasrat di hati. Buat apa nak pergi tengok cerita yang kompem dah tak best kan? Baik pergi layan cerita My Name Is Khan. Lagi best!!!

Buat Nabil, berhati-hatilah time keluarkan kenyataan. Lu fikirlah sendiri sebelum cakap benda-benda mengarut nie. Secara logiknya, takkanlah tak boleh nak fikir impak kenyataan yang sebegini. Benda mudah jer nie. Orang dah bayar anda untuk berlakon filem, kalau filem tak best pun janganlah kutuk. Layankan ajer.

Nasihat kami untuk Nabil, kalau dalam industri perfileman Malaysia nie, anda tak boleh jujur sangat. Kalau jujur dan baik hati, akibatnya memakan diri. Berapa banyak filem sampah kat Malaysia nie (terutamanya arah seseorang yang bergelar Prof), tapi pernahkan anda dengar pelakon dia kutuk filem tue? Tak ada kan?

Akhir kata, Lu fikirlah sendiri ~~~~~~~~~~

Written by AbangNara | February 13th, 2010

zarina ann julie

Apo nak jadi ~~
Apo nak jadi ~~
Apo nak jadi dengan Zarina Ann Julie ~~
Sampai sekarang buat hal lagi ~~ .

Memang tak habis-habis dengan kontroversi si anak pontianak nie. Malam semalam Zarina Ann Julie kena tahan plak kat LCCT sempena dengan Ops Perayaan Tahun Baru Cina. Time kena suruh buat ujian air kencing, Zarina Ann nie mengaku yang dia mengambil dadah jenis ketamin dan juga syabu. Memang hampeh betul la dia nie.

Tapi pengakuan si Zarina nie masih tak boleh diterima pakai sebab dia belum jalani ujian air kencing lagi. Pelik jugak kan? Kalau kami dah ngaku tue sumbat jer terus dalam lokap. Hehehe. Nasib baik polis Malaysia nie semua ikut protokol. Berikut adalah kata-kata Penolong Pengarah AADK Selangor, Nani Sikin:-

[note]Mereka tidak boleh disahkan lagi positif mengambil dadah sebelum ujian saringan air kencing dihantar ke Jabatan Patalogi untuk pengesahan. “Sekiranya kedua-dua mereka didapati positif mengambil dadah buat kali pertama, mereka akan diletakkan di bawah pengawasan komuniti oleh AADK. [/note]

Memang betullah kata Wardina yang artis Malaysia nie tak boleh dijadikan ikon langsung. Tak habis-habis dengan masalah, dengan kontroversi. Buat malu diri sendiri jer. Pening kepala dibuatnya. Sumber berita dari Mstar dan Kosmo Online.

Written by AbangNara | February 12th, 2010

Kompem ada Datuk-Datuk di luar sana yang tertelan air liur melihat gambar seksi tak hengat Faezah Elai nie. Memang mencabar jiwa raga betul. Putih melepak kulit dia. Teruskanlah lagi berposing seksi macam nie. Hidup Faezah Elai ~~~