Written by Bella | July 20th, 2017

Masih ingat dengan pelakon Ungku Ismail Aziz? Sebelum ini beliau popular dengan drama Teman Lelaki Upahan. Ungku Ismail boleh dikatakan seorang pelakon yang mempunyai karismanya tersendiri dan beliau terdahulu pernah memberitahu enggan menyentuh mana-mana wanita bukan mahramnya ketika berlakon.

Namun, demi menjayakan babak dalam drama Dendam Aurora, Ungku Ismail terpaksa melanggar prinsipnya itu. Ini kerana beliau terpaksa mengikut kehendak skrip drama tersebut yang  adanya adegan berpeluk dan bersentuhan dengan heroin Nabila Huda.

Selama ini memang saya elakkan adegan peluk dan bersentuhan kerana bagi saya tidak perlu pun bersentuhan kerana memadailah sekadar menunjukkan kemesraan.   Tapi untuk drama Dendam Aurora ini berbeza kerana ia susah sedikit dan ketika mendapat skrip, saya tahu ia perlu adegan yang intim.

Jadi terpaksa jugalah, jika tidak, jalan cerita akan lari daripada cerita asalnya. Tapi, apa yang dilakonkan itu ada batasannya dan sesuai untuk tontonan masyarakat negara ini.

Ungku Ismail  memberitahu beliau sudah meminta izin daripada suami Nabila untuk melakonkan babak berkenaan.  Pada masa akan datang, Ungku Ismail berjanji beliau akan mengekalkan prinsip untuk tidak bersentuhan dengan pelakon wanita lain.

Orang ramai janganlah fikir negatif dahulu kerana drama tersebut juga belum ditayangkan dan kita tidak tahu babak-babak berpelukan dan bersentuhan antara Ungku Ismail dan Nabila Huda.  Apa-apa pun, harapnya Ungku Ismail dapat mengekalkan prinsipnya itu pada masa akan datang.

Sumber Berita : mStar Online

0718-my-beautifulnara-800x600

Abang Nara ada berita baik nak kongsi dengan korang nie. Bermula dari hari ini sehingga 23 Julai, korang boleh dapatkan 20% pulangan tunai atau cashback sehingga RM100 apabila membuat pembelian menerusi ShopBack. Tak kisahlah korang beli kat GoShop ke, Expedia ke, Foodpanda ke, Zalora ke, FashionValet ke. Nak beli tiket MalaysiaAirlines pun boleh. Secara keseluruhan ada 20+ kedai online yang terlibat dengan offer awesome ini. Syaratnya, kena beli guna kad VISA. Inilah masa terbaik untuk bershopping! Jangan lupa muatturun applikasi ShopBack kalau guna smartphone. Cepat-cepat sebelum offer ini tamat.

 
Written by Bella | July 19th, 2017

Kelincahan dan aksi bersahaja Datuk Seri Vida sememangnya sering menjadi perhatian netizen. Hampir setiap hari juga beliau menerima pelbagai kritikan apatah lagi selepas melancarkan single terbarunya, I Am Me.

Mungkin ada yang menganggap Datuk Seri Vida kalis dengan kata-kata negatif tetapi sebenarnya perasaan beliau terguris apabila ada yang menggelar beliau badut.

Kadang-kadang saya terkasima dengan perkataan yang tak terjangka akan keluar. Ada yang kata saya badut, Oh My God, itu adalah sesuatu yang paling menyakitkan hati, tapi nak buat macam mana mereka tak memahami saya.

Gemar mencetuskan kelainan, Datuk Seri Vida akui mungkin ia salah satu sebab beliau dikatakan “syok sendiri”.

Syok sendiri apa, saya kena berkarya cara saya, tak boleh duduk diam dengan benda yang stereotype atau benda yang sama. Saya sukakan sesuatu yang berlainan, itu cara saya sebab tu kadang-kadang orang kata saya trend setter, saya leading, ada kata saya idealis, Alhamdulillah.

Walaubagaimanapun,  pengasas kosmetik tersebut akan berusaha untuk membuktikan apa yang beliau lakukan itu dapat melariskan perniagaannya meskipun terpaksa menghadapi pelbagai kecaman daripada orang ramai.

Sumber Berita : mStar Online

Written by Bella | July 19th, 2017

Nama Dayang Nurfaizah sudah tidak perlu diperkenalkan lagi bukan? Menerusi lagu Lelaki Teragung, Dayang kini bertambah popular. Agak berjaya dalam industri nyanyian, Dayang bagaimanapun masih belum mempunyai teman istimewa. Bukannya beliau tidak mahu mempunyai kekasih tetapi menurut Dayang lelaki yang tidak mahu mendekati dirinya.

Bila orang tanya bila nak kahwin, baru saya sedar dan terfikir mengenainya.  Saya kalau boleh nak ada teman lelaki tahun ini. Yelah siapa yang tak mahu kahwin? Umur pun dah 36 tahun ini.

Sebagai wanita, kadang-kadang tu seronok juga bila lihat orang sekeliling semua dah kahwin dan berteman, terfikir pula bila lah saya nak macam tu. Terus-terang setakat ni tiada siapa atau mana-mana lelaki yang cuba dekati saya. Saya pun pelik. Saya pinta lelaki jangan lah takut dekati saya, saya tak makan orang lah!

Walaubagaimanapun, Dayang memberitahu beliau tidak merasa tertekan apabila ditanya tentang soal teman lelaki mahupun perkahwinan, beliau juga bersyukur kerana keluarganya juga tidak memaksa dalam soal tersebut.

Sumber Berita : Astro Gempak

Written by Bella | July 19th, 2017

Tidak menyambut Syawal bersama baru-baru ini, ada spekulasi yang mengatakan rumah tangga pelakon Diana Danielle dan Farid Kamil sedang bergolak. Lama juga Diana bertindak untuk berdiam diri mengenai isu ini tetapi akhirnya beliau tampil menjelaskan apa berlaku sebenarnya. Menurut Diana, beliau terpaksa berasingan dengan Farid sebentar kerana tidak sampai hati untuk meninggalkan ibunya yang di tahan di ICU akibat demam denggi.

Saya rasa ini tanggungjawab saya sebagai anak untuk terus berada di sisinya. Walaupun dia sudah dibenarkan keluar wad, namun keadaannya masih lemah dan mungkin kerana faktor usia dia mengambil masa sedikit untuk sembuh.

Saya dan Farid tidak ada masalah langsung, sebab itu saya muat naik gambar bertiga. Tapi orang lain pula yang kisah sehingga ia dijadikan isu. Disebabkan saya selalu juga berhadapan dengan situasi sama, saya malas nak ulas panjang kerana saya tahu keadaan kami yang sebenar. Bagi saya hal peribadi tidak perlu dijaja dan saya dah lali dengan spekulasi.

Syukur rumah tangga Diana dan Farid masih lagi bahagia dan hubungan mereka tidak terjejas langsung dengan spekulasi liar yang melanda mereka. Kami mendoakan agar mereka kekal seperti ini sehingga ke jannah.

Sumber Berita : Media Hiburan

Page 10 of 3,363« First...89101112...203040...Last »