Written by AbangNara | September 9th, 2014

Wow. Terkejut Abang Nara membaca kata-kata Zaquan Adha yang diluahkan menerusi Twitter hari ini. Mana tidaknya, nampak seperti karier lakonan isterinya, Ayu Raudhah akan tamat kerana Zaquan tidak sanggup melihat isterinya diperlakukan sekali lagi seperti dalam filem Lagenda Budak Setan 3. Adakah dengan kata-kata ‘No more shooting’ atau dalam bahasa Melayunya, ‘tiada lagi penggambaran’ membawa makna karier Ayu Raudhah sebagai seorang pelakon telah berakhir? Hmmmm.

zaquan adha

Menariknya salah seorang pelakon filem Lagenda Budak Setan 3 iaitu Iqram Dinzly telah membalas kata-kata yang dikeluarkan oleh Zaquan Adha ini. Iyerlah mungkin Zaquan ingat kalau berlakon kena tendang maknanya memang kena tendang betul-betul. Dah nama pun lakonan, takkanlah si Ayu Raudhah nak kena tendang macam kena ‘tackle’ kat padang bola kan? Semua ini hanya lakonan semata-mata. Tak gitu?

zaquan adha

Namun Abang Nara faham kalau Zaquan Adha tidak sanggup melihat isterinya diperlakukan seperti di dalam filem Lagenda Budak Setan 3. Iyerlah Zaquan kan pemain bola jadi tak faham selok belok dunia lakonan. Namun ini juga membawa makna lakonan isterinya dan pelakon-pelakon lain menjadi. Orang kata nampak ‘real’ sampai suami sendiri tak sanggup tengok. Tak gitu?

ayu raudhah

Diharap kata-kata yang diluahkan oleh Zaquan itu hanyalah ‘heat of the moment’. Rugi benar rasanya jika Ayu Raudhah disuruh berhenti berlakon. Ayu antara pelakon yang berbakat besar. Namun keputusan terletak di tangan Zaquan. Sila bawa berbincang. Mungkin boleh baca skrip dulu sebelum memberi kebenaran isteri anda menerima sebarang tawaran lakonan. Tak gitu?

 
Written by AbangNara | September 9th, 2014

Oh Lara Alana. Kau membuatkan hati ini cair melihatmu. Kecomelanmu membuatkan diriku geram. Terasa ingin ku terbang kepadamu dan mencubit-cubit pipi yang gebu itu. Geramnya!!! Pasti ayah dan ibumu setiap hari tidak puas mencium wajahmu. Suatu hari nanti pasti akan ku temui dirimu dan akan ku dukung sepuas hati.

lara alana anak awal scha

Cute kan? Hehehe. Sekali pandang hidung Lara Alana macam hidung emaknya, Scha Al Yahya. Besar nanti confirm cun dan cantik macam Scha juga. Insya Allah Lara akan membesar menjadi anak yang solehah. Sama-samalah kita doakan.

lara alana anak awal scha

Harap Scha dan Awal akan lebih banyak berkongsi gambar Lara Alana untuk tatapan para peminat. Comel sangat-sangat kalau sehari tak tengok rasa macam tak lengkap pulak hidup. Hehehe. Lagi beberapa gambar si comel Lara Alana dengan membaca artikel ini sepenuhnya. Kredit gambar Instagram Scha & Instagram Awal.

P.S: Harga Proton Iriz bermula dari RM45,000

 
Written by serenity | September 9th, 2014

Dua tiga hari ini hangat diperkatakan mengenai pelakon Fahrin Ahmad yang dikatakan intim dengan pelakon Zara Zya. Khabarnya, kedua pelakon itu berbalas komen di Instagram.

Ada peminat yang memerhati dan mengusik mereka berdua. Boleh dikatakan ramai juga yang suka jika pasangan ini benar-benar bercinta. Maklumlah, keduanya sama kacak dan cantik dan dianggap sesuai berpasangan, bagai pinang dibelah dua begitu.

Namun hari ini, melalui mStar Fahrin menafikan yang dia berhubungan intim dengan Zara, malah katanya, bertemu Zara pun dia tidak pernah. Keluh Fahrin:-

Susahnya jadi Fahrin Ahmad, pantang sahaja menegur atau cuba membuat kawan dengan mana-mana perempuan terutama selebriti kerana pasti akan ada sahaja yang jadi bahan cerita.

Bagaimanapun, saya terpaksa juga terima kerana ia adalah lumrah yang perlu ditanggung sebagai seorang artis yang mana peminat sentiasa ingin tahu.

Tiada apa yang ingin dikomen kerana saya hanya mengenali Zara Zya sebagai pelakon baru yang sedang meningkat naik dalam industri melalui drama-dramanya.

Secara peribadi kami tidak pernah berjumpa atau terserempak di mana-mana acara hiburan, malah saya tidak mempunyai nombor telefon dia pun untuk berhubung.

Hanya beberapa komen di Instagram yang bersifat umum kami sudah dikira mempunyai hubungan mesra.

Saya akui mungkin kerana ramai peminat kami yang suka berseloroh dan menyakat.


Menurut Fahrin lagi dia sering kali dikaitkan dengan ramai wanita walaupun sekadar bertegur sapa.

Bukan apa tu, peminat sudah tak sabar-sabar hendak melihat Fahrin bergandingan dengan pasangan. Itu yang semakin galak mereka mengusik, manalah tahu, satu hari nanti usikan jadi kenyataan. Lagi pun ada jua di kalangan peminat Fahrin yang mengimpikan bergandingan dengan Fahrin tak gitu?

Apa pun semoga Fahrin akan menemui pasangan yang diimpikan satu hari nanti. Doakan yang terbaik.

Written by serenity | September 9th, 2014

Isteri selebriti sukan tempatan Aidil Zafuan Abdul Razzak, iaitu Zarema Zainal semakin berseri sejak bertudung dan hamil. Keduanya kelihatan gembira ketika bercuti di Universal Studios, Singapura baru-baru ini. Turut serta dalam percutian tersebut ialah adik Aidil dan iaitu Zaquan Adha dan isteri, pelakon Ayu Raudhah Che Wan.


 photo isteri-aidil-zafuan-itsmepicture8.jpg
Teruja sebentar kami melihat ‘baby bump’ Zarema semakin jelas. Khabarnya peminat Aidil yang juga pemain bola sepak kebangsaan dan Johor Darul Takzim bersama-sama Zarema tidak sabar-sabar menanti kelahiran anak mereka yang pertama dan teruja mahu melihat bayi mereka.

Semoga segalanya dipermudahkan buat Zarema dan Aidil dalam menyambut kelahiran anak pertama mereka itu.

Lagi tujuh gambar dengan membaca entri ini sepenuhnya.