Written by AbangNara | April 2nd, 2014

Nampak gayanya Hanez Suraya tetap akan terlibat dalam teater Projek Kahwin yang akan berlangsung di Panggung Sari, Istana Budaya, pada 6 hingga 14 Jun depan. Walaupun ada ugutan dan ancaman untuk membaling telur kepada pelakon ini, pihak Istana Budaya mengambil keputusan untuk mengekalkan Hanez. Menariknya selain daripada kawalan lebih ketat, pegawai polis berpakaian biasa akan turut disediakan sepanjang pementasan teater tersebut. hanez suraya Ketua Pengarah Istana Budaya, Datuk Mohamed Juhari Shaarani berkata kepada Mstar Online:-

Kami buat keputusan untuk kekalkan Hanez Suraya dan bersedia untuk berhadapan dengan sebarang kemungkinan. Bagaimanapun, kita akan tingkatkan kawalan keselamatan jika perlu selepas ada ugutan yang boleh menjejaskan keselamatan pelakon dan penonton sepanjang pementasan

hanez suraya Bagaimanapun Hanez Suraya hanya akan terlibat untuk 4 hari terakhir sementara untuk 6 hari yang terawal, wataknya akan dibawa oleh Kilafairy. Terang penerbit teater Projek Kahwin, Shawn Amer:-

Hanez menyatakan hasrat untuk menarik diri selepas kontroversi tersebut, namun bila perbincangan dilakukan kami bersetuju untuk kekalkan dia dan menambah pelakon baru iaitu Kilafairy. Kita melihat ini sebagai kelainan apabila satu watak dilakonkan oleh dua pelakon berbeza, secara tidak langsung sebagai strategi promosi teater ini.

hanez suraya
Rasanya bulan Jun kelak kontroversi yang melanda Hanez sudah pun reda. Ancaman baling telur itu mungkin dikeluarkan ketika hati masih mengelegak kepanasan dengan apa yang telah dilakukan oleh Hanez. Sekarang ini pun nampak gaya orang sudah mula lupa dengan apa yang telah terjadi. Bulan Jun nanti pasti 100% dah tak ingat. Abang Nara yakin tak akan ada insiden baling telur berlaku di Istana Budaya kelak.

 
Written by AbangNara | April 2nd, 2014

Kekacakan atau kehenseman adalah satu perkara yang subjektif bagi semua orang. Secara jujur, Abang Nara memang rasa diri ini hensem. Ketika Abang Nara mengorat wife tercinta, katanya masa itu Abang Nara tak adalah hensem sangat. Namun senyuman Abang Nara memikat jiwanya. Memang “killer smile” katanya.

hensem maksimum vaseline men

Kini apabila semakin dewasa, sekali sekala apabila Abang Nara melihat wajah ini di cermin, terperasan pulak ada iras-iras Cristiano Ronaldo. Kerana tidak mahu ramai gadis-gadis di luar sana jatuh cinta dengan diri ini, Abang Nara jarang melakukan “selfie” untuk tatapan ramai di akaun sosial. Namun nampaknya kehenseman Abang Nara akan diketahui oleh orang ramai jua gara-gara peraduan Hensem Maksimum oleh Vaseline Men.

hensem maksimum vaseline men

Demi “goodie bag Vaseline Men” yang akan Abang Nara berikan kepada para pembaca BeautifulNara , Abang Nara sanggup berkongsi kehenseman diri ini untuk tatapan umum. Cabaran kali ini memang cukup mencabar. Abang Nara perlu berkongsi gambar yang paling hensem dan perlu dapat sebanyak “LIKE” yang boleh dari anda semua. Bukan senang untuk memilih gambar yang paling hensem sebab semua gambar Abang Nara hensem-hensem belaka. Pening kepala Abang Nara nak pilih gambar terbaik untuk cabaran Hensem Maksimum Vaseline Men ini.

hensem maksimum vaseline men

Cari punya cari, akhirnya Abang Nara akui kehenseman diri ini paling jelas terserlah di hari perkahwinan. Keceriaan, kegembiraan dan keriangan yang terpancar menambahkan lagi kehenseman Abang Nara yang sedia ada. Maka Abang Nara gabungkan beberapa gambar di hari bahagia dan “upload”kan untuk peraduan Hensem Maksimum Vaseline Men ini. Kalau tak menang tak tahulah nak cakap apa!!!

hensem maksimum vaseline men

Korang pun kalau rasa boleh menandingi kehenseman Abang Nara dipersilakan untuk turut serta dalam peraduan Hensem Maksimum Vaseline Men ini sebelum tarikh tutupnya pada 15 Jun 2014. Setiap minggu ada cabaran yang berbeza dan setiap minggu anda berpeluang membawa balik iPhone 5C sebagai hadiah. Pastue mana tau ada rezeki tambahan bila ada awek jatuh cinta dengan kehenseman korang dan ingin berkenalan. Tunggu apa lagi? Kalau yakin dengan kehenseman anda, sila ke Facebook Vaseline Men Malaysia sekarang jugak.

Written by AbangNara | April 1st, 2014

Wow. Hebat sungguh informer yang bernama “KakJulaJuli” ini. Menerusi emailnya, KakJulaJuli telah men”skodeng” perkembangan terkini pelakon Eina Azman yang satu ketika dahulu hangat diperkatakan mempunyai hubungan cinta dengan Afiq Muiz. Berdasarkan gambar yang disertakan, nampak gayanya hubungan Eina dan Afiq sudah berakhir dan kini Eina sudah ada kekasih baru.
eina azman
Jika anda melihat dengan teliti, memang jelas Eina sedang berpegangan tangan dengan lelaki di sebelahnya. Setahu Abang Nara, kalau dah sampai tahap berpegangan tangan ini, pasti ada sesuatu yang istimewa. Takkanlah sesenang nak pegang tangan kan? Tahap keromantisan Eina juga terserlah apabila di dalam salah satu gambar dia berposing dengan bantal yang mempunyai wajah si lelaki.

eina azman

Persoalannya adakah ini memang cinta baru Eina Azman atau sekadar teman tapi mesra? Ke mana pula hilangnya Afiq Muiz? Adakah hubungan mereka sudah berantakan? Jeng jeng jeng. Hanya Eina dan Afiq sahaja yang tahu. Terima kasih KakJulaJuli atas informasi menarik ini.

Written by AbangNara | April 1st, 2014

Alhamdulillah. Setelah 4 tahun berkahwin, akhirnya Noryn Aziz telah pun disahkan hamil sejak Januari lalu. Untuk makluman, Noryn telah berkahwin dengan Datuk Raja Kamarul Bahrin Shah Raja Ahmad sejak tahun 2010. Pastinya Noryn kini sangat teruja dan bahagia kerana impiannya untuk bergelar seorang ibu tercapai jua akhirnya.

noryn aziz hamil

Menariknya, Noryn telah mencuba pelbagai rawatan untuk membantu dirinya hamil. Kata orang, kalau berusaha pasti akan ada hasilnya. Kata Noryn menerusi Mstar Online:-

Sebelum ini macam-macam cara saya dan suami ikhtiar untuk mendapatkan zuriat namun tidak berjaya. Alhamdulillah usaha dan doa kami berdua akhirnya membuahkan hasil dan saya kini sedang hamil empat bulan dan dijangka bersalin pada September depan.

Alhamdulillah dengan izin Allah selepas beberapa kali melakukan rawatan itu saya disahkan hamil anak pertama selepas sekian lama mencuba mendapatkan zuriat. Saya juga banyak meminta nasihat dan pandangan daripada rakan selebriti seperti Nurul dan Betty Benafe kerana mereka mempunyai pengalaman

 noryn aziz mengandung

Tahniah diucapkan kepada Noryn dan suami atas berita gembira ini. Sepanjang kehamilan ini, banyakkanlah berehat dan kurangkan melakukan aktiviti berat. Semoga semuanya berjalan lancar sehingga hari kelahiran nanti. Sama-samalah kita doakan.

pts

P.S: Kami sudah berpindah! Temui PTS Media Group Sdn. Bhd di tingkat 4, Dewan Merdeka, PWTC sempena Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur 2014
dengan tawaran dan diskaun menarik yang menanti anda.