Written by AbangNara | July 11th, 2014

Tahukah anda bahawa anak sulung Tomok yang bernama Arrian itu sangat comel? Geram Abang Nara melihat aksi keletah manja yang ditunjukkan oleh Arrian. Besar nanti confirm hensem. Tak lama lagi Arrian bakal menjadi seorang abang apabila Tomok telah mengumumkan kehamilan kedua isterinya. Jutaan tahniah diucapkan buat Tomok sekeluarga. Mesti excited sangat-sangat kan?

tomok

Sebelum ini Tomok memang ada melahirkan hasratnya untuk menimang cahaya mata kedua selepas usia perkahwinannya menjangkau tiga tahun. Nampaknya niat baik itu telah pun ditunaikan olehNya. Murah rezeki Tomok dan isteri. Semoga dengan kehadiran si comel kedua ini akan memeriahkan lagi keluarga mereka.
tomok

Lagi beberapa gambar si comel, Arrian, anak sulung Tomok dengan membaca artikel ini sepenuhnya. Kredit gambar kepada Instagram Tomok.

 
 
Written by AbangNara | July 11th, 2014

Serius comel!!! Semakin cantik, jelita dan menawan Neelofa apabila dirinya mengambil keputusan untuk berhijab. Memang boleh dijadikan isteri solehah. Hehehe. Nasib baik Abang Nara dah kahwin. Jadi bagi peluang kat jejaka bujang di luar sana untuk mengorat Neelofa. Memang sedap mata memandang. Tenang je rasa.

noorneelofa

Sejak berhijrah juga nampaknya Neelofa semakin aktif mengajak para peminatnya untuk turut sama melakukan ibadah terutamanya di bulan Ramadhan ini. Salah satunya ialah majlis berbuka puasa dan terawih yang bakal dianjurkan pada 19 Julai ini. Satu langkah yang baik untuk mengajak para muslim dan muslimah untuk memperbanyakkan amal di bulan baik ini.

noorneelofa

Semoga Neelofa terus istiqamah dan semakin aktif dalam bidang dakwah selepas berhijab ini. Tahniah sekali lagi diucapkan. Lagi beberapa gambar Neelofa bertudung dengan membaca artikel ini sepenuhnya. Kredit gambar Instagram Neelofa.

 
Written by AbangNara | July 11th, 2014

Ada juga ye jenis manusia yang tak mampu untuk turut sama bergembira apabila dibawakan perkhabaran baik mengenai orang lain. Semua benda pun nak dipersoalkan, nak dipertikaikan dan nak disahkan dengan pengiraan saintifik apa bagai. Bukannya sebelum kahwin Almy Nadia mengandung, lepas dah sah jadi isteri Fizz Fairuz kot. Kalau kecewa tak dapat kahwin dengan Almy atau Fizz sekali pun, tak perlulah nak pertikaikan kehamilan orang lain.

almy dan fizz

Kerana takut dipertikai dan dipersoal kehamilannya, Almy Nadia sampai terpaksa merahsiakan berita gembira ini. Nasib baiklah kawan baiknya, Aida Gadis Melayu sudi berkongsi berita baik ini dengan kita semua. Kata Almy:-

Saya kalau boleh tidak mahulah berita ini terlalu didedahkan kepada umum kerana macam-macam benda boleh terjadi.

Bukannya saya sengaja tidak mahu kongsi mengenai perkara yeng menggembirakan ini bersama peminat, cuma saya mengambil langkah berjaga-jaga.

Sedangkan bila saya diam pun masih ada yang fitnah dan mempersoalkan tentang kehamilan saya , saya tidak tahu apa salah saya pada mereka jadi biarlah.

Sebelum berkahwin pun saya dah dilanda berbagai-bagai kontroversi. Masa lalu telah banyak mengajar saya. Kami sekeluarga telah mengambil keputusan untuk tidak membicarakan hal ini secara terbuka.

Yang mana saya rasa perlu kongsi saya akan kongsi.

almy mengandung

Abang Nara rasa mereka yang tak boleh bergembira dengan berita baik orang lain ini hanya segelintir dua sahaja. Kalau daripada 10 tue, mungkin 2 orang je. Jenis hati busuk. Nampak keburukan orang lain je. Diorang nie memang dah tak boleh ditolong dah. Kita buat apa pun, mesti nampak salah je. Jadi kepada Almy dan Fizz, pedulikanlah orang macam ini. Tak berbaloi nak rahsiakan benda-benda baik hanya untuk puaskan hati mereka. Abang Nara percaya ramai lagi yang akan turut berkongsi kegembiraan anda apabila berita sebegini dikongsikan. Tak gitu?

P.S: Tol Batu 3 dan Sungai Rasau akan guna sistem elektronik sepenuhnya.

Written by AbangNara | July 11th, 2014

Pemergian anak Linda Rafar, Rezaimen Kefli yang lebih dikenali dengan nama Memen pastinya memberikan impak yang besar kepada ahli keluarganya. Malah di BeautifulNara sendiri, ia merupakan salah satu berita yang paling banyak dikongsi oleh anda semua. Hampir kesemua komen melahirkan rasa sedih, ucapan takziah dan berharap agar Linda Rafar sekeluarga tabah menghadapi dugaan yang amat hebat ini.

linda rafar

Abang Nara sering mengikuti gambar-gambar yang dikongsikan oleh Linda Rafar selepas perginya Allahyarham Memen. Memang sedih sangat luahan hati seorang ibu yang kehilangan anak pada usia yang amat muda. Terbaru, Linda Rafar telah berkongsi sebuah video yang menunjukkan Syed Arriq menangis teresak-esak kerana merindukan abangnya, Allahyarham Memen.

Jelas Syed Arriq begitu merindukan abangnya. Semoga Syed Arriq serta Linda Rafar sekeluarga tabah menghadapi cabaran ini. Tak dapat bayangkan betapa sedihnya mereka sekeluarga. Sama-samalah kita sedekahkan Al-Fatihah dan doakan agar Allahyarham Memen ditempatkan di syurga. Amin.