Gosip Artis Malaysia Terkini & Gambar Artis Malaysia Terbaru Sensasi - Part 1363
Written by Bella | May 7th, 2015

Sebelum ini kita dihangatkan dengan berita Diana Danielle yang tampil bercoli dalam sebuah majalah, kini pengacara Daphne Iking pula dihimpit kontroversi apabila memuat naik foto beliau memakai bikini  di laman Instagram miliknya.

Foto seksi beliau yang sedang berehat di tepi kolam renang itu menerima pelbagai komen di laman sosial dimana ada sesetengah pihak mempertikaikan keberanian Daphne untuk beraksi seperti itu. Ada juga yang  mengucap panjang apabila melihat gambar tersebut kerana sebagai seorang wanita Islam , tidak manis apabila Daphne berkongsikan gambar sebegitu rupa.

Daphne atau nama Islamnya Dahlia Eleanor Iking, 36, melafazkan dua kalimah syahadah pada 8 Januari 2011 dan pada hari tersebut juga beliau menjadi isteri kepada Azmi Abdul Rahman atau mesra disapa Joe dan mereka dikurniakan seorang anak perempuan, Iman Daniella.

Hasil perkahwinan terdahulu,  Daphne  dikurniakan seorang lagi anak perempuan Isobel Daniella, kini berusia 7 tahun.

Kami tahu anda mempunyai susuk tubuh yang menawan  tetapi kalau hendak berbikini sekalipun fikirlah dua tiga kali sebelum berkongsi foto tersebut kepada umum kerana ia boleh mengundang fitnah.

Sumber Berita: Instagram Daphne Iking

 
Written by AbangNara | May 7th, 2015

Satu ketika dahulu, Abby Abadi pernah digosipkan sudah berkahwin dengan Ustaz Khairul Azli. Namun ternyata itu semua adalah palsu. Mereka berdua masih tiada sebarang ikatan rasmi setakat hari ini. Namun itu tidak bermakna tiada rasa kasih sayang yang wujud antara Abby Abadi dan Khairul Azli. Buktinya? Abby telah menerima kejutan yang amat sweet daripada ustaz tersebut. Romantis!!!

abby abadi

Hati perempuan mana yang tak cair apabila mendapat ‘suprise’ sebegini. Sejambak bunga dan coklat memang dapat mencairkan hati mana-mana wanita. Ayat yang ditulis beserta kejutan ini juga power tahap gaban. Romantik juga Ustaz Khairul Azli ini. Melahirkan rasa keterharuannya, Abby mendoakan yang terbaik buat diri mereka berdua.

abby abadi

Sebagai pemerhati, Abang Nara mendoakan agar Abby Abadi dan Ustaz Khairul Azli dapat bersatu sebagai suami isteri. Kalau dah sampai ke tahap kejutan sebegini, memang dalam sungguh rasa sayang itu. Abang Nara pun dapat merasakannya. Sama-samalah kita doakan agar jodoh mereka dipermudahkan. Amin.

Written by AbangNara | May 7th, 2015

Untungnya Nedim Nazri dapat jadi bodyguard Nora Danish. Abang Nara rasa kalau peluang pekerjaan sebagai bodyguard pelakon comel ini dibuka kepada umum, mahu ratusan ribu jejaka di luar sana yang akan apply. Tiap-tiap hari dapat tengok muka Nora Danish. Siapa yang tak nak kan? Kini Nedim bukan sahaja kekasih Nora Danish, malah turut sama memainkan peranan sebagai bodyguard. 2 in 1 lah kiranya nie.
nora danishKehadiran Nedim sebagai bodyguard ini adalah kerana isu video ISIS yang memaparkan wajah Nora Danish baru-baru ini. Kalau Abang Nara pun confirm cuak jugak. Iyerlah keselamatan di Malaysia ini sudah berada di tahap kritikal. Alang-alang kalau mampu, baiklah pasang bodyguard. Kata Nora:-

Saya bawa dia sebagai bodyguard (pengawal keselamatan) ketika berada di luar kerana ia merupakan langkah berjaga-jaga untuk saya kerana masih bimbang dengan kes ugutan yang diterima dulu.

Sebenarnya saya takut nak ke mana-mana kerana isu tersebut tetapi kalau boleh tidak mahu fikirkan sangat. Dulu saya keluar bersama pembantu perempuan sahaja tetapi kali ini ada lelaki yang teman jadi ia akan membuatkan saya rasa lebih selamat dan dia boleh bantu jika sesuatu yang terjadi

nora danish

Sambil jadi bodyguard, sambil dapat ber’dating’. Bijak juga tindakan Nora Danish membawa Nedim untuk menjaga keselamatannya. Sambil menyelam minum air. Tak gitu? Sumber Mstar Online.

P.S: Mercedes Benz catat jualan terbaik di Malaysia

Written by AbangNara | May 7th, 2015

Mahkamah Majistret di sini pada Rabu menjatuhi hukuman denda masing-masing sebanyak RM5,500 terhadap penyanyi Zamani Ibrahim (Slam), 43, dan pembantu peribadinya Nur Juliana Abdul Rani, 32, selepas kedua-dua mereka mengaku salah atas tuduhan memiliki dan mengambil dadah.
zamani Majistret Ayuni Izzaty Sulaiman menjatuhi hukuman itu selepas pertuduhan dibacakan oleh jurubahasa mahkamah. Kedua-dua tertuduh turut dikenakan hukuman penjara selama 18 bulan jika gagal membayar denda.

Mengikut pertuduhan pindaan, penyanyi itu didakwa bersama-sama memiliki heroin dan morfin dengan berat bersih 0.6 gram di Jalan Enggang Timor Satu, Taman Keramat pada 12.30 tengah malam, 21 Januari lalu.zamani Kedua-dua pasangan berkenaan sebelum ini mengaku tidak bersalah atas tuduhan tersebut semasa dihadapkan ke mahkamah pada 29 Januari lalu. Sumber Mstar Online.