Written by AbangNara | September 12th, 2014

Cantik. Semua wanita mahu kelihatan cantik. Ada yang sanggup menjalani pembedahan untuk memancungkan hidung, meruncingkan dagu dan macam-macam lagilah. Namun ada yang belajar teknik solekan, berdiet dan mengamalkan pemakanan sihat untuk kelihatan lebih jelita berbanding dahulu. Yana Samsudin yang kini kelihatan semakin jelita menjadi mangsa desas-desus dirinya membuat pembedahan kerana perbezaan wajahnya yang agak ketara jika dibandingkan pada awal kemunculannya dan masa kini.

yana samsudin bedah muka

Yana Samsudin 2014

Walaupun telah membuat penafian sebelum ini, desas-desus tersebut tidak mati sebaliknya makin bertiup kencang. Pada awal Januari lalu, Yana dikatakan melakukan pembedahan plastik dengan mengubah wajahnya menjadi lebih tirus selain telah pembedahan memancungkan hidung. Namun Yana memaklumkan yang penggunaan pendakap gigi telah menyebabkan perubahan berlaku pada wajahnya. Yana sendiri mengakui yang wajahnya ada perubahan namun pelakon ini menegaskan tidak pernah melakukan sebarang pembedahan. Kata Yana:-

Saya tak kecil hati pun bila orang kata saya buat (pembedahan) muka. Nak buat macam mana, saya sudah jelaskan segala-galanya tetapi mereka tetap persoalkan wajah saya yang kononnya berubah.

Tetapi saya mengakui, dari kecil sampai ke besar, muka saya berubah sedikit dari semasa ke samasa. Tetapi tidaklah ketara sangat. Bukan saya sahaja, adik saya pun begitu.

Berdasarkan pemerhatian saya, individu yang menjalani pembedahan plastik atau suntikan botoks tidaklah menunjukkan perubahan wajah yang ketara.

Dan saya pelik kenapa sesetangah wanita begitu obses mahu berbuat demikian. Sedangkan mereka tahu dengan risiko yang bakal dihadapi pada masa akan datang nanti.

Rawatan kuntur wajah adalah antara aplikasi kecantikan yang saya suka kerana membentuk wajah kita agar kelihatan lebih kemas

 

yana samsudin bedah muka

Yana Samsudin 2011

Hmmmm. Pada pengetahuan Abang Nara, tak semestinya perubahan wajah berlaku kerana pembedahan. Banyak lagi punca ia boleh berlaku. Badan semakin kurus, buat ‘facial’ muka dan macam-macam lagi teknik tradisional. Apa pun, Yana nampak makin cantik sekarang ini. Apa kata anda? Sumber Mstar Online.

 
Written by AbangNara | September 11th, 2014

JOM KURUS? Ya, Fara Fauzana, Atilia dan 50 orang teamleader bekerjasama dengan Kevin Zahri dalam membantu semua rakyat 1 Malaysia mengurangkan berat badan dan menjalankan aktiviti sihat. JOM KURUS 1 MALAYSIA (JK1M) adalah cabaran kurangkan berat badan yang berlangsung selama 6 minggu di seluruh Malaysia. Ini adalah musim ke3 dan akan bermula 13 September 2014.
jk1m

JK1M adalah aktiviti senaman bersama-sama selama 6 minggu, setiap kawasan akan anjurkan aktiviti kecergasan seperti bootcamp, aerobik, futsal, senaman gym dan lain-lain bersama peserta yang mempunyai hasrat dan matlamat yang sama. Aktiviti berkumpulan biasanya cuma pada hujung minggu sahaja. Anda tidak perlu berhenti kerja atau terkurung di lokasi khas. Menarik bukan?

Selain aktiviti peserta juga akan menerima pakej pembelajaran eBook dan Video KEVIN ZAHRI yang Bernilai RM100 dan seminar Jom Kurus bersama Kevin Zahri secara percuma.

jk1m

Untuk cabaran 6 minggu ini, akan ada pemenang kawasan dan juga pemenang  keseluruhan 1Malaysia untuk kategori lelaki dan perempuan bernilai sehingga RM5000 wang tunai.

Pelbagai kisah kejayaan.

Pelbagai kisah kejayaan peserta JK1M pada musim pertama dan kedua yang hendak kami kongsikan kepada anda. Segala kisah kejayaan anda boleh layari di http://kevinzahri.com/blog/category/success-stories

jk1m

jk1m

Jom sertai lebih 1000 peserta dari negara.

Jom kurangkan berat badan bersama. Layari http://kevinzahri.com/jk1m untuk pilih kawasan cabaran yang berdekatan anda.

Ya, kepada semua pembaca Blog Sensasi Beautifulnara ini, anda boleh gunakan kod coupon “beautifulnara” semasa checkout (ketika isi form online) untuk diskaun 10%. Hebat kan!

Segala pertanyaan anda boleh kemukakan di email [email protected] menghubungi Team Leader pilihan anda.

Anda juga boleh hubungi hotline kami di 018 234 9358 (Amirul Agam) atau 01928287820 (Kaka). More info boleh layari http://kevinzahri.com/jk1m

Written by AbangNara | September 11th, 2014

Amboi Wak Doyok. Ayat mengorat tahap tertinggi nie. Hehehe. Abang Nara faham kalau Wak Doyok minat kat Elfira Loy. Itu perkara biasa. Elfira Loy memang comel orangnya. Sebagai seorang lelaki, kita memang mudah jatuh hati dan meminati seseorang yang secomel Elfira Loy. Jadi tak boleh salahkan Wak Doyok kalau dia cuba try memikat Elfira Loy.
wak doyok

Namun jangan salah sangka usikan Wak Doyok itu hanya sekadar gurau-gurauan je. Wak Doyok meminati Elfira Loy seperti seorang peminat meminati seorang artis. Kata Wak Doyok:-

Minat artis, apa salahnya. Tak ada apa pun antara kami. Dia cantik dan saya pernah bekerjasama dengannya untuk drama Kelas 601 dan mempromosikan jenama Pizza Hut di laman media sosial.

Insya-Allah selepas ini berkemungkinan akan ada lagi kerjasama membabitkan saya dengannya. Saya suka menyakat dia. Lagipun dia masih budak lagi. Saya selalu usik keningnya dengan kumis saya macam sama

elfira loy

Gosip yang Wak Doyok meminati Elfira Loy ini mula timbul apabila Elfira memuat naik gambar secara rambang dan tertera perkataan If I Stay. Selang beberapa minit kemudian, Wak Doyok pula memuat naik gambarnya berserta keterangan gambar mahu mengucapkan selamat malam kepada puterinya. Di hujung ucapan itu, turut tertera tulisan If I Stay seperti mana yang ditulis Elfira. Ehem, ehem, adakah sesi pengoratan sedang dilakukan oleh Wak Doyok? Namun Elfira Loy memaklumkan yang dia tidak merasai apa-apa dengan perbuatan Wak Doyok itu. Kata Elfira.

Saya tak ada rasa apa-apa. Suka hati dialah. Tapi kalau ditanya ada apa-apa antara kami, jawapannya jelas memang tak ada hubungan cinta. Apa jua yang mungkin orang fikir atau tanggapan dia, saya memang tak tahu apa-apa.

Ia tak memberi kesan kepada saya. Jadi saya tak perlu peduli semua ini. Kalau nak tanya apa tujuan dia buat begitu, kena tanya dia sendiri. Selagi ia tak mengganggu perjalanan kerjaya seni saya dan diri, saya okey.

wak doyok

Hmmmmmm. Tak apa Wak Doyok jangan mudah berputus asa. Kalau minat lebih dari seorang peminat kepada seorang artis pun tak ada salahnya. Itu naluri seorang manusia. Perlahan-lahan cubalah memenangi hati Elfira Loy. Perempuan ini macam kerak. Lama-lama lembutlah kalau dipayungi ayat-ayat power. Berusahalah Wak Doyok!!! Sumber Berita Harian.

Written by AbangNara | September 11th, 2014

Perghh!!! Mati-mati Abang Nara ingat ini adalah gambar pra perkahwinan Qi Razali dan Nelydia Senrose. Rupa-rupanya penggambaran ini dilakukan untuk majalah Inspirasi Pengantin. Serius cantik sangat-sangat Nelydia dan kacak sungguh-sungguh Qi mengenakan pakaian pengantin. Memang bagai pinang dibelah dua. Sama cantik sama padan.

gambar kahwin qi dan nelydia

Apabila mereka berdua berkongsi gambar-gambar ini di Instagram masing-masing, para peminat terus melahirkan rasa keterujaan. Ramai yang meminta mereka berkahwin secepat mungkin. Iyerlah, semua dah tak sabar nak tengok Nelydia dan Qi atas pelamin. Mesti 10 kali ganda lebih ‘gorgeous’ daripada gambar-gambar yang diambil ini.

gambar kahwin qi dan nelydia

Semoga perancangan perkahwinan Qi dan Nelydia dipermudahkan. Tak sabar nak tengok mereka berdua bergelar suami isteri. Apa pun jangan lupa dapatkan majalah Inspirasi Perkahwinan untuk mengetahui apa yang dibicarakan oleh pasangan ini. Lagi gambar dengan membaca artikel ini sepenuhnya. Kredit gambar Instagram Muhammad Azmeer.