Written by AbangNara | March 16th, 2015

Sudah mempunyai 2 orang anak lelaki hasil perkahwinannya yang terdahulu, Romie Razin kini mengimpikan cahaya mata perempuannya untuk menyinari perkahwinannya dengan Hanez Suraya. Selain itu, Hanez Suraya juga memaklumkan yang kerjaya lakonannya kini jatuh nombor dua kerana tumpuannya kini adalah untuk suami tercinta dan anak-anak tirinya. Satu pengorbanan yang amat bagus dan mengharukan.
hanez suraya kahwin Kata Hanez:-

Kerjaya lakonan kini jatuh nombor dua, sekarang ini apa yang penting adaalah anak-anak dan suami. Kami tidak merancang berhubung hal cahaya mata tetapi Romie mengharapkan anak perempuan bagi menyinari lagi perkahwinan kami. Memandangkan dua anak dari perkahwinan sebelum ini adalah anak lelaki maka Romie teringin untuk mempunyai anak perempuan pula,

Romie juga memaklumkan yang dia tidak akan menghalang Hanez Suraya untuk terus berlakon namun isterinya itu harus pandai menjaga batas sebagai seorang isteri. Kata Romie:-

Seperti yang saya katakan dari dulu lagi, saya memang tidak menghalang kerjaya seni Hanez tetapi dia perlu tahu batasnya sebagai isteri. Kalau dia bergambar dengan lelaki pun sudah boleh membuatkan saya cemburu jadi faham-fahamlah sendiri.

Lebih baik saya meluahkan isi hati dari memendam rasa kerana ianya tidak bagus dalam rumahtangga. Jika tiada sebarang halangan saya merancang untuk membawa Hanez untuk menunaikan umrah pada bulan April ini

hanez suraya kahwin

Tahniah sekali lagi diucapkan kepada pasangan pengantin baru ini. Semoga berbahagia sehingga ke akhir hayat. Selamat menjalani ibadah umrah. Semoga dalam masa terdekat ini akan dikurniakan berita gembira tentang kehadiran orang ketiga. Sama-samalah kita doakan. Sumber Berita Harian.

 
Written by AbangNara | March 16th, 2015

Sebenarnya sehingga ke hari ini tidak diketahui apakah penyakit yang dihidapi oleh Nazim Othman. Ketumbuhan di otak adalah sekadar andaian daripada para peminat yang melihat keputusan MRI scan Nazim Othman. Empunya badan pula mengambil keputusan untuk berdiam diri dan tidak mahu membuat sebarang pengesahan. Namun menerusi satu gambar, dilihat Nazim Othman telah berterima kasih kepada para doktor bedah dan jururawat.

nazim othman Malah ada komen daripada peminat yang menyatakan mereka melihat Nazim Othman di HUKM. Mungkinkah Nazim telah menjalani pembedahan untuk membuang ketumbuhan otaknya? Atau mungkin Nazim ada menjalani pemeriksaan yang lain? Adakah pembedahan tersebut berjalan lancar dan berjaya? Apa kata doktor? Kesemua persoalan ini hanya boleh dijawab oleh Nazim sahaja.
nazim othman

Abang Nara berharap satu hari nanti Nazim Othman akan sudi berkongsi penderitaan dan kesakitan yang dialaminya bersama para peminat. Masih ramai yang tertanya-tanya dan diselubungi misteri. Semoga satu hari nanti terbuka hati untuk bercerita.

nazim othman

Apa pun, sama-samalah kita doakan agar Nazim Othman diberikan kesihatan tubuh badan. Kalau betul dah jalani pembedahan, semoga semakin sihat selepas ini. Banyakkan berehat dan jangan buat kerja keras sangat.

Written by AbangNara | March 16th, 2015

Salah seorang artis feveret Abang Nara tak lain tak bukan ialah Lisa Surihani. Sejak dari zaman Lisa single, kahwin dan akan mempunyai anak, Abang Nara memang minat sangat-sangat kat dia. Orangnya baik, comel, cantik dan kelakar. Dulu Abang Nara pernah gak try ngorat Lisa, tapi kena reject on the spot. Walaupun sedih, sokongan Abang Nara kepada Lisa tidak pernah menurun. Hehehe.

lisa

takper kita bagi can kat Yusry

Jadi apabila mendapat jemputan untuk bertemu Lisa Surihani sempena tayangan perdana filem Cicakman 3, memang Abang Nara teruja dibuatnya. Tambah teruja apabila Abang Nara dapat menemuramah Lisa secara ‘one by one’. Fuh!!! Pucuk dicita ulam mendatang.

Tiba masanya, Abang Nara duduk berhadapan dengan Lisa Surihani dan dengan pantasnya bertanyakan beberapa soalan. Walaupun hati ini berdebar-debar, Abang Nara terus bertanya dengan penuh kesempoian. Bila Abang Nara dah sempoi, Lisa lagi lah sempoi. Kami berdua dah macam berborak dah.
lisa surihani

Kelakar-kelakar jawapan yang diberikan oleh Lisa Surihani. Antara soalan Abang Nara ialah tentang kehamilan, tentang watak dalam Cicakman dan juga tentang ketakutannya terhadap cicak. Abang Nara tergelak sakan bila dengar cerita Lisa Surihani tentang tragedinya dengan cicak. Lawak gila.

Tak puas kan tengok video teaser ini? Hehehe. Abang Nara tahu korang nak tahu cerita sepenuhnya. Abang Nara sampai ke hari ini teringat lagi gaya Lisa Surihani bila menjawab soalan-soalan yang dikemukakan. Jangan risau!!! Anda boleh menonton video penuh Lisa Surihani ketika bercerita tentang ketakutannya terhadap cicak dengan melayari laman web ESCAPE.
lisa surihani

Silalah klik di sini dan tonton video penuh Lisa Surihani bercerita tentang rahsianya yang selama ini disembunyikan daripada pengetahuan ramai. Selamat menonton!!!

Written by AbangNara | March 16th, 2015

Beberapa hari selepas Emma Maembong mengesahkan perpisahannya dengan Zizan Razak, tiba-tiba nama Kamal Adli dikaitkan dengan pelakon jelita tersebut. Desas-desus bertiup kencang yang Emma dan Kamal sedang mengenali antara satu sama lain. Malah ada khabar angin Kamal Adli pergi mengambil Emma di lapangan terbang, namun ia telah pun dinafikan oleh Kamal Adli. Ingatkan sudah tamat di situ, rupa-rupanya ada lagi desas-desus terbaru yang menyatakan hubungan mereka berdua semakin rapat.

kamal adli

Menariknya, ada sumber yang menyatakan Kamal Adli sudah membawa Emma Maembong bertemu dengan keluarganya. Wah!!! Sudah advanced kalau betul. Namun yang pasti, Kamal Adli bukanlah punca perpisahan Emma dan Zizan. Mereka hanya baik selepas perpisahan tersebut terjadi. Kata sumber tersebut:-

Betul, memang mereka rapat sejak akhir-akhir ini. Tapi Kamal bukanlah punca perpisahan Emma dan Zizan sebaliknya semua ini berlaku selepas putus cinta.

Khabarnya lagi, Kamal sudah pun membawa Emma berjumpa dengan keluarganya untuk berkenalan. Macam orang bawa kawan-kawan balik rumah berkenalan dengan keluarga, macam itulah mereka.

Dengar cerita memang keluarga Kamal sangat menyenangi Emma sebab wanita tersebut pandai melayan dan mengambil hati mereka. Itu sahaja cerita yang boleh diberitahu.

kamal dan emma

Kalau betul pun mereka semakin rapat dan bercinta, apa salahnya kan? Kedua-duanya pun single. Kedua-duanya pun gagal dalam percintaan sebelum ini. Kedua-duanya pun sama cantik sama padan. Diharap kalau betul bercinta, jangan tunggu lama-lama untuk ke jinjang pelamin. Kang gagal lagi sekali, mengalir air mata darah pun tak berguna. Tak gitu? Sumber Utusan Malaysia.

quinP.S: Mis Claire telah pun melancarkan koleksi Hari Raya Aidilfitri mereka bermula bulan ini. Yeah!!! Semuanya cantik-cantik. Paling penting, saiz bermula dari 2XL sehingga 8XL. Pasti berbaloi dan puas hati. Jangan lupa layari www.misclaire.com, LIKE Facebook MisClaire dan follow Instagram MisClaire untuk melihat koleksi yang ditawarkan.