Written by AbangNara | December 8th, 2010

siti nordiana

Siti Nordiana kata gaun yang dipakainya semasa majlis parti Eh! di atas tak adalah seksi melampau. Biasa-biasa jer. Nie sedutan kata-kata dia.

[note]Sebenarnya saya tak rasa pun gaun itu seksi. Mungkin orang tidak pernah melihat saya berpakaian begitu, sebab itulah ramai yang terkejut sedangkan saya memakai gaun seperti itu mengikut kesesuaian majlis. Lagipun inilah kali pertama saya memakai gaun pendek di depan khalayak. Rasanya, gaun yang saya pakai itu tak seksi melampau. Takkan saya nak berimej yang sama saja, nanti orang bosan pula.[/note]

Kami sokong kata-kata Siti Nordiana. Tak adalah seksi mana pun. Sepatutnya kena pakai pendek sikit lagi dan melekat sikit lagi. Baru lebih padat dan lebih sesuai dengan tema parti. Mungkin Siti Nordiana kena belajar cara pakai baju dengan Nita. Fesyen Nita masa majlis Eh! itu barulah layak digelar seksi. Setakat gaun pendek Siti Nordiana nie apa la sangat kan?

Lepas nie kami berharap agak Siti Nordiana akan mendengar nasihat kami dan memakai gaun yang lebih pendek dari gambar di atas. Peha anda yang mulus itu perlu lebih disingkapkan untuk tatapan ramai.  Kalau tak nanti kami bosan dengan anda. Hehehe.

 
Written by AbangNara | December 8th, 2010

remy ishak maya karin

Rasanya semua orang tahu gosip percintaan jejaka terhangat Malaya, Remy Ishak. Dulu ada orang nampak yang Remy Ishak memegang tangan Tiz Zaqyah. Maka timbullah gosip Remy Ishak bercinta dengan Tiz. Tak lama lepas tue khabarnya Remy Ishak rapat dengan Maya Karin ketika pementasan teater Natrah. Terus keluar cerita yang Remy sedang berjiwang dengan Maya.

Kami faham kegundahan Remy. Kalau kami pun, mesti tak tahu nak pilih yang mana satu. Tiz Zaqyah dan Maya Karin kedua-duanya sama cun, sama comel dan sama cute. Cuma seorang janda dan seorang anak dara. Confirm pening kepala Remy Ishak nak buat pilihan. Tak gitu?

Maka kami mahu anda letakkan diri anda di kaki Remy Ishak dan tolong undikan siapakah yang anda akan pilih sekiranya anda ialah Remy Ishak. Undi kat bawah nie ye.

Written by AbangNara | December 8th, 2010

lisa surihani

Kalau dah nama gadis Melayu, semestinya kecantikan lebih terserlah apabila memakai baju kurung. Lisa Surihani nampak lebih ayu berkali-kali ganda dengan memakai baju kurung. Itu baru baju kurung, kalau pakai kebaya lagi marvelous kami rasa. Sesungguhnya baju kurung memang dapat menyerlahkan kecantikan seseorang itu dengan lebih lagi. Tak gitu?

Lagi gambar Lisa Surihani berbaju kurung dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

P.S:  iPhone vs Blackberry vs Android

 
Written by AbangNara | December 7th, 2010

rebecca nur islam

Walaupun tak seglamer dan tak sehebat mana lakonannya (ada ke minah nie berlakon?), jangan tak percaya yang Rebecca Nur Islam bakal mengadakan sidang akhbar untuk mengumumkan majlis perkahwinannya 10 Disember ini. Kami ingatkan artis taraf Datuk Siti je yang layak buat sidang akhbar kalau nak kawin, tapi Rebecca Nur Islam membuktikan kepada kami yang artis segan mati hidup tak mahu pun boleh buat sidang akhbar.

Sidang media majlis perkahwinan Rebecca Nur Islam itu akan dilakukan di butik Chopard, KLCC. Kami sebenarnya tak sabar-sabar melihat bakal suami Rebecca. Tentu beruntung mendapat seorang isteri yang cantik, melepak, putih dan cantik secantik namanya. Tuah ayam nampak di kaki, tuah si lelaki dapat jadi suami Rebecca.

Kami doakan agar si bakal suami akan dapat merealisikan impiah ayah Rebecca yang memberikan Rebecca nama Rebecca Nur Islam. All the best untuk mengemudi bahtera perkahwinan anda.

P.S: Cian dia anjing nie kencing kat kereta dia time isi minyak