Written by AbangNara | October 30th, 2014

Inilah nasib menjadi seorang ibu tunggal sejelita Rita Rudaini. Asal ada berlakon dengan pelakon lelaki kacak, pasti akan ada gosip bercinta yang akan timbul. Terbaru, Rita melahirkan rasa kurang selesanya selepas digosipkan dengan Remy Ishak. Desas-desus percintaan antara mereka ini timbul selepas sekeping gambar Rita bersama anak buah Remy Ishak di lokasi penggambaran tersebar. Hmmm. Kesian kan jadi Rita?

rita rudaini

Sebelum ini Rita juga pernah dikaitkan dengan penyanyi Nomad sehingga menimbulkan kemarahannya. Kata Rita menerusi Harian Metro:-

Sebelum ini saya dah pernah kena dengan Nomad, sekarang dengan Remy Ishak pula. Saya tak suka dan tak seronoklah bila digosipkan macam ini. Saya rasa tak sedap orang komen macam-macam hanya kerana saya janda. Maruah saya diperlekeh bila orang luar komen macam-macam. Tahu sajalah status janda ini orang mudah fitnah macam-macam sesuka hati mereka.

Kenapa pula isu ini (bercinta dengan Remy) timbul tiba-tiba dan mengapa sekarang? Sedangkan saya sudah kenal Remy dan pernah berlakon bersama beberapa kali sebelum ini tapi tak ada pun orang nak gosipkan. Hanya kerana saya kebetulan bergambar dengan anak buahnya di lokasi tiba-tiba orang tuduh kami bercinta. Kelakarlah dan tak masuk akal.

Inilah harga yang perlu dibayar menjadi seorang insan bernama Rita Rudaini. Iyerlah, orang cantik memang jadi buruan ramai lelaki. Mungkin gosip ini timbul kerana para peminat mahukan Rita segera bersuami kembali dan menikmati kebahagiaan hidup sebagai seorang isteri. Sayangnya, Rita menegaskan buat masa ini hatinya masih tertutup lagi. Kata Rita lagi:-

Ketika ini hati saya masih tertutup untuk mana-mana lelaki. Kalau betul ada lelaki yang dapat bukan hati saya semula, saya sendiri akan berkongsi dengan semua. Siapa yang kenal saya tahu saya bukan jenis kejar lelaki, itu diri saya dari dulu.

Tapi bagi orang tak kenal saya, mungkin orang akan sangka saya gila ‘anak ikan’ seab dikaitkan dengan lelaki muda. Padahal semua benda yang tak betul. Hal macam ini tak elok untuk masa akan datang sebab bila anak-anak saya sudah pandai membaca, takkan mereka nak baca benda-benda macam ini.

remy ishak

Sabarlah ye Rita. Lumrah kehidupan semua ini. Abang Nara pun percaya Rita takkan semudah itu mencari pengganti bekas suaminya. Seperti yang dikatakan, bila dah bertemu pengganti, Rita pasti akan berkongsi berita gembira itu dengan kita semua. Sehingga ke saat itu, harap kita bersabar dan tak buat gosip murahan sebegini.
izie fashionP.S: Jom shopping baju2 cantik kat iziefashion . Harga dijamin berpatutan. Semua item ready stock. Trusted seller. Berdaftar dengan SSM. Belian boleh dilakukan di website @iziefashion di www.iziefashion.com . Boleh cek stock availability status dekat website jugak. Cepat dan pantas.

 
Written by AbangNara | October 29th, 2014

Kemasukan semula salah seorang daripada 7 pelajar Akademi Fantasia yang telah tersingkir kali ini tidak akan menggunakan mekanism AFMASUK seperti yang sering digunakan dalam AF sebelum ini. Kali ini pemilihan pelajar yang bertuah akan menggunakan AFSERAP, di mana tenaga pengajar dan pihak fakulti yang akan membuat keputusan. Ini satu langkah yang amat bagus kerana pastinya pihak tenaga pengajar lebih mengetahui pelajar mana yang lebih berbakat.
afserap af2014Berita baik ini telah diumumkan oleh Datuk Hattan, pengetua AF2014 menerusi rancangan MELETOP semalam. Kata Datuk Hattan:-

Kita tidak akan ada AF masuk tetapi sebaliknya AF serap… AF serap ini dibuat atas permintaan ramai dan akan dipilih sendiri oleh tenaga pengajar dan pihak fakulti.

Dari segi pemilihan, kami harus harus bersikap seadil-adilnya dan ini bukanlah mudah bagi kami kerna kesemua pelajar adalah hebat-hebat belaka

hattan

Daripada pemerhatian Abang Nara, Datuk Hattan paling kecewa apabila Adel tersingkir. Bagi Datuk Hattan, Adel mempunyai potensi untuk pergi lebih jauh namun sayangnya undian tidak mencukupi. Adakah Adel akan menjadi tenaga pengajar untuk diserapkan semula? Sama-samalah kita nantikan pengumumannya pada konsert separuh akhir AF2014 Ahad ini. Tak sabar menanti. Sumber Murai.
avilia

P.S: Yeehaaa~~ Jualan habis-habisan di www.familynara.com sebagai tanda penghargaan buat anda semua. Dengan harga RM16.25, anda boleh mendapatkan tudung Avilia yang pastinya akan menyerlahkan lagi kejelitaan dan membuatkan anda tampil menawan. Nak beli dengan pantas silalah Whatsapp terus ke 011-3338-7668. Dijamin layanan kelas pertama.

Written by AbangNara | October 29th, 2014

Konsert minggu lalu menyaksikan Nina tersingkir jua daripada AF2014. Menariknya ramai berpendapat yang Nina wajar tersingkir lebih awal kerana prestasinya yang tidak seberapa. Namun setiap kali undian ditunjukkan, Nina jarang mendapat tempat terbawah. Ini sekaligus menyebabkan timbul desas-desus yang menyatakan keluarga Nina berhabis puluhan ribu ringgit undi mengundi dirinya bagi memastikan Nina terus kekal di dalam AF2014.

nina af2014

Menerusi portal Murai hari ini, Nina menerangkan yang desas-desus tersebut adalah tidak benar sama sekali. Menariknya ibu Nina sendiri lebih menggemari Firman dan Ewal berbanding dirinya. Kata Nina:-

Saya tak sangka ada rupanya cerita-cerita macam ni, apa yang saya boleh komen ia adalah tidak benar sama sekali, saya tahu ‘level’ keluarga saya. Mereka tidak akan berhabisan duit untuk saya untuk kekal dalam AF.

Itulah, ibu saya pun minat pelajar lain, ibu cakap dengan saya, dia pun mengundi kedua-dua pelajar (Ewal dan Firman) itu, jadi isu mengundi ni tak perlulah kita panjangkan

nina af2014

Jadi ini bermakna undian yang diterima oleh Nina selama ini adalah ‘genuine’ daripada para peminatnya di luar sana. Mungkin peminat Nina sanggup berhabis duit mengundi pelajar kegemaran mereka dan bukannya sekadar melahirkan sokongan di laman sosial sahaja. Itulah baru benar peminat sejati. Apa pun, semoga bintang Nina akan terus bersinar walaupun sudah terkeluar dari AF2014.

P.S: Perbandingan visual Paris dan New York

Written by AbangNara | October 29th, 2014

Takziah diucapkan kepada pelakon penuh kontroversi Indonesia, Julia Perez yang baru-baru ini telah mengesahkan dirinya menghidapi kanser serviks tahap kedua. Pengumuman tersebut dilakukan oleh Jupe ketika majlis pelancaran bukunya, Jupe: My Uncut Story di Kemang, Jakarta Selatan. Pengesahan kanser serviks itu telah dilakukan oleh sebuah hospital di Singapura.

julia perez hidap kanser serviks

Julia Perez selama ini cuba menyembunyikan penyakitnya itu tetapi akhirnya mengambil keputusan untuk mendedahkannya. Kata Jupe:-

Saya perlukan ketahanan dan ketabahan mental untuk membuat pengumuman ini

julia perez hidap kanser serviks

Sepatutnya Julia Perez menjalani rawatan sesi rawatan kemoterapi dua minggu lagi, tetapi menundanya kerana terikat dengan pelbagai komitmen. Semoga Jupe tabah menghadapi dugaan ini. Jangan ditangguhkan rawatan yang sepatutnya. Takut-takut lagi melarat. Sementara boleh dipulihkan, lebih baik bersegera. Sama-samalah kita doakan yang terbaik buat Jupe.

P.S: Teaser pertama Mazda CX-3

Page 3 of 1,86512345...Last »