Written by Bella | May 29th, 2015

Sebelum ini gosip Hans Isaac yang kembali bercinta dengan Neelofa menjadi bualan hangat peminat. Walaubagaimanapun, Hans telah menafikan perkara berkenaan dan memberitahu beliau kini sedang mengenali hati budi seseorang.

Terbaru, Neelofa mengakui beliau sudah bercakap semula dengan Hans pada tahun lalu tetapi hubungan mereka tidak lebih daripada kawan dan buat masa ini Neelofa masih lagi solo.

Cerita kami kononnya kembali bercinta adalah tidak betul. Saya masih solo dan tidak bercinta dengan sesiapa pun sekarang. Kalau saya menjawab, nafi atau sebaliknya, pasti akan jadi cerita lain pula. Jadi lebih baik saya diam.

Bibit percintaan diantara Neelofa dan Hans  timbul apabila mereka menjalani filem Lemak Kampung Santan sejak tahun 2011. Namun, hubungan mereka putus ditengah jalan pada tahun lepas  kerana Neelofa dikatakan bakal berkahwin dengan kerabat diraja.

Kisah mengenai percintaan mereka kembali diperkatakan apabila Neelofa dilihat hadir ke pementasan teater Baik Punya Cilok lakonan Hans, Datuk AC Mizal, Awie dan Afdlin Shauki di Istana Budaya, pada bulan April lepas.

Nampaknya ada lagi peluang untuk jejaka diluar sana  memikat gadis jelita Neelofa. Mungkin peminat sudah boleh berhenti bergosip beliau sedang bercinta dengan Hans Isaac kerana kedua-dua mereka sudah mengaku tidak mempunyai hubungan lebih daripada seorang kawan.

Sumber Berita: Harian Metro

 
Written by AbangNara | May 29th, 2015

Filem Gamatisme sudah pun mula ditayangkan di pawagam seluruh Malaysia bermula semalam. Di kala musim cuti sekolah yang bakal menjengah minggu hadapan, apa kata ramai-ramai kita sokong filem tempatan dengan pergi menonton Gamatisme. Ini ada 5 sebab kenapa anda harus menonton filem ini.

1. Poster filem pun dah seram!!!

gamatismeGamatisme merupakan sebuah filem psiko seram. Melihat posternya pun dah rasa bulu roma naik. Tue belum pergi tengok lagi tue.

2. Tengok trailer pun dah pejam mata

Abang Nara akui diri ini seorang yang penakut. Tapi tak adalah sampai cuak pejam mata bila tengok trailer filem. Namun trailer Gamatisme ini telah berjaya membuatkan Abang Nara memejamkan mata ini. Cis!!!

3. Ada Syazwan Zulkiflygamatisme

Syazwan Zulkifly adalah antara jejaka terhangat di Malaysia sekarang ini lebih-lebih lagi selepas drama Hati Perempuan. Muka tak lah hensem sangat, tapi lakonan power beb!!! Kalau sebelum ini romantik tak ingat, korang kena pergi tengok sisi psiko Syazwan dalam Gamatisme.

4. Ada Nabila Hudagamatisme

Kehebatan lakonan Nabila Huda tak perlu diperkatakan lagi. Bagi je apa watak sekali pun, confirm menjadi punya. Dalam Gamatisme Nabila membawa watak Zara yang selalu diganggu mimpi-mimpi aneh. Siapakah Zara sebenarnya? Jeng, jeng, jeng.

5. Tagline ‘apabila dikejar dosa, dunianya menjadi kacau’

Dosa. Siapa yang nak buat dosa kan? Semua nak buat benda baik dan dapat pahala banyak-banyak. Tapi tagline Gamatisme ini mengundang seribu persoalan. Ada ke manusia yang kejar buat dosa? Apa akan jadi kalau buat dosa banyak sangat? Semuanya hanya akan korang tahu bila menonton filem ini.

BONUS: Lagu soundtrack Gamatisme iaitu Naluri pun sedap bangat

Jadi tunggu apa lagi? Jom ramai-ramai kita serbu panggung wayang dan tonton filem Gamatisme. Confirm terhibur dan berbaloi-baloi. Maklumat lanjut di Facebook PencilPicturesRecords.

Written by AbangNara | May 29th, 2015

Setelah melalui pelbagai ranjau dan dugaan, akhirnya Iesya Toh, pengacara Selamat Pagi Malaysia telah pun selamat bergelar isteri kepada Huzairee Mohamad dengan sekali lafaz. Majlis pernikahan telah pun berlangsung di Wisma Berita, Angkasapuri, pada jam 9.36 pagi hari ini.

gambar kahwin iesya toh

Sebelum ini Iesya Toh memaklumkan yang perkahwinannya telah mendapat tajaan bernilai RM1 juta. Namun begitu pada beberapa minggu lalu, Iesya memaklumkan yang dirinya telah menjadi mangsa penipuan dan juga ilmu hitam. Alhamdulillah walaupun pelbagai dugaan melanda, majlis pernikahan pasangan ini telah berjalan lancar.gambar kahwin iesya toh

Tahniah diucapkan kepada Iesya Toh dan suami. Semoga perkahwinan ini kekal sehingga akhir hayat. Semoga dikurniakan cahaya mata yang ramai. Sebentar lagi Abang Nara kongsikan gambar sekitar majlis pernikahan dan malam berinai Iesya Toh. Kredit gambar Instagram IesyaToh.

Written by AbangNara | May 29th, 2015

Tahun lalu, Asus telah melancarkan siri telefon pintar Zenfone yang telah mendapat sambutan hangat di Malaysia. Abang Nara pun ada beli satu sebab teruja dengan harganya yang murah. Untuk tahun 2015, sekali lagi peminat Asus tidak dikecewakan dengan kehadiran Asus Zenfone 2 yang sedang dijual di Malaysia bermula dengan harga RM599.
asus zenfone 2Asus Zenfone 2 lebih seksi, lebih pantas dan lebih mengkagumkan. Ada lima varian yang ditawarkan dengan varian paling rendah adalah Asus Zenfone 2 ZE500CL yang membawakan ruangan storan 8GB, cip Intel Z2560 1.6Ghz, memori 2GB RAM, skrin bersaiz 5-inci, kamera belakang 8-megapixel dan kamera hadapan 2-megapixel. Yang ini harganya RM599. Untuk varian yang lain, kesemua skrin adalah bersaiz 5.5 inci dan didatangkan dengan  kamera belakang 13-megapixel, serta kamera hadapan 5-megapixel.asus zenfone 2

Telah mula dijual pada 9 Mei lalu, Asus Zenfone 2 membawakan beberapa ciri-ciri yang sangat awesome seperti pengecasan pantas, rekaan yang lebih cantik, kamera dengan fungsi Pixelmaster 2.0 dan variasi penutup belakang yang pelbagai. Jika anda pernah menggunakan Asus Zenfone sebelum ini, Zenfone 2 menjanjikan pengalaman yang lebih awesome dan berbaloi.

asus zenfone 2

Pasti ramai yang teruja untuk mendapatkan Asus Zenfone 2 ini kan? Sekarang ini Asus menawarkan pembelian di atas talian di laman web Asus Store. Pelbagai pilihan ditawarkan. Tak perlu pergi ke kedai lagi. Apa yang penting, semua harga telah pun termasuk caj GST. Tak ada tambahan apa-apa.asus zenfone 2

Tunggu apa lagi? Dapatkan Asus Zenfone 2 sekarang juga sebelum kehabisan stok. Maklumat lanjut tentang telefon pintar awesome ini boleh dibaca di Amanz.my.

Page 3 of 2,18512345...Last »