Written by AbangNara | July 11th, 2010

tom mystarz LG

Ingat lagi tak dengan artikel artis juara realiti TV pukul isteri orang yang pernah kami keluarkan baru-baru ini? Rasanya semua orang sudah sedia maklum yang artis dimaksudkan ialah Tom Mystarz LG atau nama sebenarnya Raja Farah Afzal. Kalau anda tengok Melodi petang tadi, pastinya anda percaya yang nama Tom sudah dibersihkan kerana suami isteri tersebut telah mengaku sebenarnya perkara ini tak terjadi.

Tapi tunggu dulu. Ada kejutan di sebalik rakaman Melodi tengah hari tadi. Sebenarnya pengakuan tersebut bukanlah pengakuan ikhlas pasangan suami isteri yang terlibat. Ini kerana mereka berdua telah diugut oleh pihak tertentu untuk tidak mengeluarkan cerita sebenarnya. Semua yang ada lihat di Melodi adalah palsu semata-mata. Itu hanyalah drama.

Mengikut sumber yang memang sangat boleh dipercayai, kini pasangan suami isteri tersebut telah mengambil langkah berani dan sedang berada di Balai Polis Damansara untuk membuat laporan polis mengenai kes ini. Maknanya gosip yang menyatakan Tom Mystars LG memukul isteri orang sebenarnya memang berlaku. Kalau tak terjadi buat apa nak report polis kan?

Dengar ceritanya beberapa media turut hadir di Balai Polis Damansara untuk membuat liputan lanjut. Kita nantikan perkembangan kes Tom Mystarz LG ini. Nampaknya ada suatu konspirasi oleh pihak tertentu untuk menjaga nama Tom Mystarz LG.

 
Written by AbangNara | July 10th, 2010

rita rudaini
Lama betul tak dengar cerita Rida Rudaini lepas dia berkahwin. Senyap sepi je terus. Kontroversi pun tak ada. Bagus betul. Kami rasa dia banyak habiskan masa bersama suami dan anak tercinta. Memang seorang isteri yang mithali. Nampak bahagia betul keluarga diorang dalam gambar kat atas nie.

Gambar di atas diambil masa diorang bertiga jalan-jalan di Zoo Taiping. Hensem betul si Aidil nie. Kekacakan terserlah jua. Oh ya, dengar cerita kembar Aidil si Zakuan, bakal bertunang dengan Ayu Raudhah bulan 10 nie. Tak tahu la jadi ke tak. Tapi Ayu dan Zakuan memang sama cantik dan sama padan.

Kami doakan agar keluarga Rita dan Aidil akan terus bahagia seperti sekarang nie. Kurangkan kontroversi, pentingkan family.

Written by AbangNara | July 9th, 2010

gambar fasha sandha

Ayu gila ~~ Patutlah Abang Jejai terpikat ~~ Hidup Fasha Sandha

Written by AbangNara | July 8th, 2010

arja lee bogel

Memang bagus betul Arja Lee nie sebab sanggup berbogel. Mula-mula dia shoot pakai seluar dalam tapi katanya tak realistic. Itu yang dia bogel terus. Tapi ada sedikit pelik dengan statement dia:-

Saya yang bersetuju untuk berbogel tetapi jangan terkejut andasemua tidak nampak “anu” saya kerana saya sudah “menyembunyikannya”

Sembunyikan atau terlalu …………. sampai tak nampak terus?