Written by AbangNara | September 6th, 2010

serah tubuh

Gile terkejut kami membaca tulisan CAK semalam di Harian Metro. Tajuknya sahaja sudah cukup menggerunkan. “Serah Tubuh Demi Album“. Kesian kami kat artis realiti yang diguna pakai sesuka hati oleh si komposer tue semata-mata untuk pastikan album dia terkeluar.

Yang si komposer nie pun satu jugak. Dah la dah kawin. Lepas tue depan orang ramai tunjuk baik dengan isteri. Tapi di belakarang orang, sedang asyik bermesra dengan artis realiti ini. Cian pulak kami. Tapi yang si artis realiti nie pun satu gak. Apahal nak mengikut kehendak komposer tue?

Bukan sekarang nie kalau buat album pun bukannya ada orang nak beli. Daripada maruah tergadai dengan komposer hati busuk nie, lagi baik gi balik kampung tanam cili ke. Lagi masyuk duit dapat.

Apa-apa pun moga dengan keluarnya tulisan ini komposer tue akan insaf dan artis realiti lain akan berhati-hati dengan si komposer. Beware ~~~

 
Written by AbangNara | September 6th, 2010

gambar kekasih baru aliff aziz

Minggu lepas kami ada menerima kiriman email gambar kekasih Aliff Aziz. Untuk yang tak tahu, Aliff Aziz ini ialah penyanyi kelahiran Singapura. Aliff Aziz baru berumur 19 tahun dan sedang menjalani National Service Singapura.

Menurut pengirim email ini, kekasih Aliff Aziz yang bernama Putri Norizah Ibnor Riza adalah anak kepada penyanyi Malaysia, Ibnor Riza. Putri Norizah kini berada di Brunei untuk melanjutkan pelajaran peringkat diploma.

Bila tengok usia Aliff Aziz nie teringat zaman muda-muda dulu. Time cinta-cinta monyet dulu. Bila dah tua nie rasa nak tergelak pulak teringat kenangan lama. Apa-apa pun kami doakan yang terbaik buat Aliff Aziz dan kekasih. Kalau dah jodoh tak ke mana kan?

Lagi gambar kekasih Aliff Aziz dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

 
Written by AbangNara | September 5th, 2010

yusof chong meninggal dunia

Al Fatihah buat pelawak Yusof Chong yang telah meninggal dunia petang Ahad (5 September 2010) di Hospital Selayang akibat komplikasi penyakit seperti sakit jantung dan darah tinggi. Arwah Yusof Chong berusia 63 tahun dan telah dirawat di Hospital Selayang selama 5 hari sebelum kematian beliau.

Jenazah arawah Yusof Chong telah pun selamat dikebumikan selepas solat terawih malam tadi. Sama-samalah kita doakan agar Allahyarham ditempatkan di kalangan orang yang beriman. Al- Fatihah.

Written by AbangNara | September 5th, 2010

gambar kahwin aida aris

Hensem gak suami Aida Aris yang bernama Husfarid Shaikh Ali @ Shaikh Hussain nie. Hidung mancung tue beb. Tahniah la buat kedua-dua mempelai yang telah selamat dinikahkan semalam di Hulu Kelang. Semoga perkahwinan ini berkekalan sehingga ke ahir hayat.

Lagi gambar sekitar majlis perkahwinan Aida Aris dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

P.S: Dah baca dah pasal iklan raya TV3 yang macam Krismas tue?