Written by AbangNara | April 1st, 2014

Wife Abang Nara sedang hamil anak kedua. Selain daripada excited beli baju untuk si anak dalam kandungan, kami juga sering tinjau-tinjau produk selepas bersalin yang sesuai. Memang rambang mata dibuatnya apabila kami pergi tinjau-tinjau di kedai jamu. Macam-macam produk yang ada dijual. Yang paling menarik perhatian ialah apabila si penjual memberikan penerangan produk kepada pelangan lain tentang Persis Dara.

persis dara

“Persis Dara paling bagus, laris berkesan..Bersalin banyak mana pun tetap jadi macam dara tau!  Sebab apa? Sebab namanya Persis Dara “  celoteh si penjual itu sambil bergurau. Tertarik dengan nama Persis Dara,  Abang Nara pasang telinga mendengar penerangan si penjual. “ Produk ini mengandungi 16 jenis herba dan ia merupakan jus herba yang bagus meningkatkan hormon wanita..Wanita susah kurus terutamanya selepas bersalin, haid yang tidak lancar, kekenduran dan cepat tua amat merungsingkan. Sebab tu makan Persis Dara badan jadi kurus ..Yang dalam dalam tue memang mengancam seperti anak dara lah.. Sebab tu saya kata ..Jangan takut ..Memang bergetah..Menarik lagi tertarik,”  cerita si penjual sambil tangannya memegang erat Persis Dara.

persis dara

Kesan nyata lebih muda, kurus dan lihatlah pinggang dan perutnya

Balik rumah, terus Abang Nara buka laman web www.jrm.com.my untuk membuat kajian yang lebih terperinci mengenai Persis Dara. Dengan harga hanya  RM60 memang banyak sangat faedah-faedah yang boleh didapati dengan mengamalkan Persis Dara ini. Tak percaya? Boleh SMS atau WhatsApp nombor 013-774 7133 atau 019-3737 133. HOTLINE : 019-9009 133 / 03-6151 7133 / 6133 Nanti pihak yang lebih pakar mengenai Persis Dara akan memberikan penerangan lebih jelas kepada anda.

persis dara

Salah satu testimonial yang Abang Nara baca mengenai keberkesanan Persis Dara ini ialah daripada Asma Mokhtar. Berat sebelumnya ialah 100kg dan sekarang 70kg. Dulu agak besar badannya, sekarang dah kembali seperti zaman anak dara. Memang “hot” sangat-sangat. Siap kena ngorat walaupun dah beranak pinak.

persis dara

Kalau korang nak lihat lebih testimonial mengenai kehebatan Persis Dara ini, layari sahaja www.jrm.com.my. Abang Nara dah belikan satu set untuk wife. Senang sikit dia nak kuruskan badan lepas bersalin kelak. Tak sabar nak tengok kesannya nanti.

 
Written by AbangNara | April 1st, 2014

Sebelum ini, Rita Rudaini telah membuat tuntutan sebanyak RM5,392 sebulan daripada Aidil sebagai nafkah Airit Rayyan Rizqin, 5, dan Airit Qaqa Arjuna, 3, merangkumi perbelanjaan makan minum, pengasuh dan juga lampin pakai buang. Namun semalam ketika perbicaraan dilangsungkan di Mahkamah Rendah Syariah Subang Bestari, Aidil memaklumkan yang dia hanya mampu memberi RM2,000 sebulan kepada bekas isterinya itu.

aidil rita

Menurut Aidil, jumlah tersebut diberikan selepas dia keluar dari rumah kelamin mereka di Kota Damansara pada Januari 2012, tetapi tidak menetapkannya untuk bayaran tertentu. Kata Aidil menerusi Berita Harian:-

Ketika tempoh perkahwinan, saya memberikan (kepada Rita) RM5,000 untuk bayaran rumah, makan minum dan pengangkutan. Bagaimanapun, sejak keluar (rumah) saya hanya bagi RM2,000 sebulan, selepas ditolak tanggungan rumah RM3,000. Saya tolak sebab majikan ketika itu, Angkatan Tentera Malaysia (ATM) sediakan rumah, jadi tak perlu bayar

aidil rita
Ditanya mengenai sebuah kereta Mercedes miliknya, Aidil mengaku membeli kereta berharga RM240,000 itu pada 2012, dengan bayaran ansuran bulanan sebanyak RM3,000. Namun begitu ansuran tersebut dibayar oleh majikannya iaitu JDT berdasarkan perjanjian dipersetujui ketika menandatangani kontrak untuk bersama pasukan tersebut.
aidil dan ritaAidil turut memberitahu mahkamah, ketika berkhidmat dengan pasukan ATM pada 2012 hingga 2013, pasukan itu membayar elaun rumah RM2,500 sebulan dan selepas menyertai Johor Darul Takzim (JDT) pada 2013, pasukan itu yang menyediakan rumah dan membayar sewa tanpa ditetapkan had jumlahnya. Perbicaraan akan bersambung 9 dan 25 Jun ini.

Written by AbangNara | April 1st, 2014

Walaupun telah menamatkan pengajiannya di Australia dan pulang ke Malaysia baru-baru ini, sehingga ke hari ini tiada perkembangan terkini mengenai pelakon berbakat ini di dada-dada akhbar. Banyak persoalan yang bermain di minda para peminat Ummi Nazeera. Adakah Ummi sudah bersara sepenuhnya dari bidang lakonan? Adakah Ummi Nazeera tidak akan lagi muncul di kaca TV dan filem?

ummi nazeera

Sekiranya anda mengikuti akaun Instagram Ummi Nazeera, pastinya anda mengetahui yang Ummi sekarang sibuk mengikuti aktiviti berkonsepkan dakwah seperti World Hijab Day dan ceramah-ceramah agama. Hanya baru-baru ini Ummi membuat kemunculan umum apabila menemani ibunya di mahkamah atas tuduhan memalsukan sijil pernikahan. Kesucian dan kemulusan wajah Ummi Nazeera ternyata memukau mata yang memandang.

ummi nazeera

Diharap suatu hari nanti Ummi Nazeera akan sudi untuk berkongsi perancangan masa depannya dengan media tempatan. Sama-samalah kita nantikan. Lagi beberapa gambar si comel ini dengan membaca artikel sepenuhnya.

 
Written by AbangNara | April 1st, 2014

Akhirnya setelah sekian lama membuatkan para peminatnya ternanti-nanti, Jaclyn Victor telah pun mengumumkan bakal berkahwin tidak lama lagi menerusi akaun Facebooknya semalam. Walaupun tidak memuatkan sebarang makluman terperinci mengenai rumah tangga yang bakal didirikan, berita ini pastinya menggembirakan semua pihak yang sering ternanti-nanti hari bahagia penyanyi ini.
jaclyn victor kahwin

Jaclyn Victor turut memohon maaf kerana membuat pengumuman ini di kala rakyat Malaysia masih bersedih mengenai kehilangan MH370.
jaclyn victor kahwin

Tahniah diucapkan kepada Jaclyn Victor atas berita gembira ini. Tak sabar hendak melihat si jejaka yang berjaya mencuri hatinya. Semoga segalanya berjalan lancar buat Jac.