Written by AbangNara | July 28th, 2011

Perghh. Memang ayat bakar line betul Fazura nie. Tapi fikir punya fikir, betul jugak apa yang dikatakannya. Siapa sangatlah Neelofa ini untuk pelakon-pelakon lama jatuhkan. Bukannya femes sangat pun kan?

fazura

Ce korang baca ayat yang memang logik dari Fazura ini:-

Saya rasa, memang tidak ada logiknya untuk saya atau aktres lain berpakat untuk menjatuhkan dia. Lagipun, dia baru saja nak naik, jadi macam mana pula kami semua ni nak jatuhkan dia? Jika dia seorang pelakon yang hebat dan pernah merangkul sebarang anugerah, mungkin boleh dikatakan kami ini cuba menjatuhkan dia. Tapi, dia masih baru dan tidak berada di tahap mana-mana lagi. Bagi saya, apa yang dinyataan Neelofa itu sangat mencabar aktres yang sedia ada. Satu kenyataan yang sangat berani keluar dari pelakon baru seperti dia. Itu yang membuatkan saya agak hairan. Saya kurang pasti dari mana datangnya spekulasi seperti itu. Jika saya mahu berdengki dengan artis lain, rasanya lebih baik saya berdengki dengan kejayaan Lisa Surihani, Liyana Jasmay, Tiz Zaqyah dan bukannya Neelofa. Saya sememangnya tidak ada masalah dengan Neelofa dan saya tidak mahu melayan perihal remeh- temeh yang macam ini. Apa yang perlu saya lakukan sekarang hanya berserah saja perkara ini kepada Allah.

neelofaa

Betul jugak kata-kata Fazura di atas kan. Kalau nak dengki baik dengki kat artis-artis yang memang dah super duper famous. Setakat Neelofa buang karan je kot. Dan ini kata Fazura tentang punca kemarahannya yang dikatakan sebab hubungan Neelofa dengan kerabat.

Saya sebenarnya sudah tidak mahu lagi memberi sebarang komen tentang perkara ini sebab saya tidak mahu mempunyai sebarang kaitan dengan hal ini dan juga Neelofa. Apatah lagi untuk melayan perkara ini dengan lebih serius, rasanya ia satu perkara yang sangat bodoh. Apa saja yang Neelofa ingin katakan selepas ini, semuanya terpulang kepada dia dan tolong jangan ganggu saya lagi.

Cerita banyak tak guna, kalau Neelofa ada bukti yang sememangnya ada artis-artis lama nak jatuhkan dia, sila tampil ke hadapan dan tunjukkan bukti. Baru orang kata berani kerana benar. Tak gitu? Sumber berita dari Murai.

 
Written by AbangNara | July 28th, 2011

Semakin kronik nampaknya masalah rumah tangga Jimmy Shanley dan Suhaila. Selepas sidang media mendedahkan punca sebenar keretakan rumah tangga mereka, Suhaila di majlis cukur jambul anaknya telah menyatakan yang dia sudah melantik peguam untuk membuat tuntutan jagaan anak dan meminta cerai.

suhaila

Berikut ialah kenyataan dari Suhaila semasa majlis cukur jambul anaknya semalam:-

Buat masa sekarang anak dengan saya. Dan saya juga telah melantik peguam untuk menyelesaikan hak penjagaan anak dan saya mahu membuat tuntutan cerai dengannya. Saya nekad untuk bercerai kerana beranggapan kami sudah tidak bersefahaman. Saya tidak takut kalau ada perkara-perkara yang dia bongkar. Saya tidak kisah apa yang dia akan lakukan dan apa yang akan berlaku sekali pun. Saya memang tidak ada kawan luar, kawan-kawan yang saya ada pun semuanya kawan semasa di sekolah dahulu. Dia memang tidak benarkan saya keluar rumah, malah semua kena ikut cakap dia. Padanya, dia lebih sukakan suasana ‘privacy’ yang tidak perlu bercampur dengan orang ramai. Tidak bagi saya yang lebih sukakan suasana ramai, seperti malam ini. Dia mahu saya ikut cara dia, tetapi kenapa dia tidak mahu terima cara saya dengan keluarga yang sememangnya riuh

Malah bapa mertua Jimmy juga kecewa dengan kenyataan Jimmy Shanley berkaitan majlis cukur jambul cucunya:-

Jujurnya, saya tidak maafkan dia berdasarkan kenyataan yang dikeluarkan. Nama saya tercemar sehinggakan saya jadi malu dengan kawan-kawan yang bertanyakan kesahihan sama ada majlis cukur jambul cucu saya jadi atau tidak. Bila ramai yang bertanya, saya jadi terkejut kerana majlis yang dirancang akan dilaksanakan dan dia sendiri tahu majlis ini akan dibuat pada 27 Julai. Bila itu terjadi, saya jadi sangat marah dengan tindakannya. Pada saya, jadi atau tidak majlis tersebut tidak perlu keluarkan kenyataan. Bukannya kita jemput satu stadium. Apa motif dia untuk keluarkan kenyataan sedemikian. Ini adalah majlis saya.

Ibu mertua Jimmy, Datin Muniroh juga turut kecewa dengan Jimmy Shanley:-

Memang Jimmy merancang untuk mengadakannya pada 23 Julai lalu. Tetapi, suami saya beritahu yang dia tidak boleh kerana ada mesyuarat dengan stokis. Justeru, Jimmy sendiri yang berikan tarikh 27 Julai kerana dia kata hanya hari Rabu dan Khamis sahaja dia ‘free’. Agak terkejut bila dia cakap majlis ini tidak jadi. Itu yang saya dan suami marah sangat. Apabila saya hubungi dan bertanyakan hal berkenaan kepdanya, dia tidak jawab pun. Kalau dia cakap dia tidak tahu menahu soal majlis ini, dia tipu. Malah, sebelum majlis ini berlangsung pada sebelah petangnya saya ada ingatkannya.

Dan nampaknya Datin Muniroh kini menyokong penuh anaknya Suhaila selepas pendedahan mengenai kisah sebenar yang terjadi:-

Memang sebelum ini saya sebelahi dia, tetapi bila saya dapat tahu yang dia bertindak sedemikian, saya rasa sangat kecewa. Sebelum ini, saya hanya diamkan sahaja kerana ingat anak saya yang bersalah sehingga sanggup memarahi anak sendiri kerana percayakan dia. Sehinggalah sidang media yang dilakukan anak saya, baharulah saya mengetahui hal sebenar. Anak saya memang tidak pernah ceritakan kepada kami apa yang berlaku. Cukup banyak yang saya lakukan untuknya, tapi dia balas seperti itu pula

Macam-macam nampaknya sudah berlaku. Apa pun kita tunggu kenyataan balas daripada Jimmy Shanley. Kredit berita kepada MediaHiburan.

Written by AbangNara | July 27th, 2011

Kata orang tua, kalau muka suami isteri itu lebih kurang sama, maknanya jodoh mereka berdua akan berkekalan forever and ever. Abang Nara tengok muka Nurul Syuhada dan Raja Amir nie memang sebijik gila. Meh la sama-sama kita doakan agar perkahwinan mereka kekal bahagia hingga ke syurga.

nurul raja amir

Memang sebijik kan? Serupa tapi lain jantina. Kredit gambar kepada ManggaOnline.

Written by AbangNara | July 27th, 2011

Disclaimer: Kebenaran cerita ini tidak dapat diketahui kesahihannya 100%. Info diambil daripada forum Cari dan forum Aper

gambar dahlia teck

Benar atau tidak wanita di atas benar-benar mempunyai hubungan dengan Khairul Fahmi tidak dapat disahkan. Ini adalah info daripada sumber-sumber yang dimaklumkan di atas. Berdasarkan luahan Facebook Jejari Runcing di bawah, nampak memang benar hubungan mereka berdua ada isu tersendiri.

gambar dahlia teck

Lagi gambar dengan membaca entri ini sepenuhnya.