Written by AbangNara | March 16th, 2009

Mungkinkah gambar fesyen tudung Dato’ Siti Nurhaliza di atas bakal menjadi ikutan ramai wanita-wanita di Malaysia? Misteri sungguh jenis tudung yang dipakai oleh Dato’ Siti.

Nak kata selendang pun bukan, nak kata macam tudung Ekin pun bukan dan semestinya tudung di atas bukannya tudung bawal. Sekali dua tengok macam cengkerang siput pun ada jugak.

Mungkinkah Dato’ Siti Nurhaliza terpaksa menggunakan tudung bibitnya sebab tak sempat nak gosok selendang-selendangnya? Bagi yang tahu apa jenis tudung yang dipakai oleh Siti Nurhaliza nie, tolong kongsi-kongsi info dengan kami ye.

 
Written by AbangNara | March 16th, 2009

Kami sebenarnya dah malas nak buat coverage pasal Akademi Fantasia 7. Bagi kami, program hiburan realiti AF7 ini dah basi, tak ada kick dan hambar. Tambah pulak si AC Mizal jadi pengacara, lagi hilang mood nak tengok.

Tapi bila si Aishah di konsert pertama AF7 menyanyikan lagu Yunalis – Dan Sebenarnya yang merupakan artis wanita bertudung feveret kami, nak taknak terpaksalah tulis artikel ini.

Sila tengok video konsert minggu pertama AF7 Aishah di atas dan buat perbandingan dengan video penyanyi asal lagu Dan Sebenarnya. Yang mana lebih mantap pada pandangan anda?

P.S : Dengar katanya, si Aishah ini dulu bertudung tapi sebab nak masuk AF7 tudung dah dicampak entah ke mana. Betul ke?

Written by AbangNara | March 16th, 2009


Kesian dekat Mawi. Hasil usahanya membajak sawah hampir setiap malam diakhiri dengan berita sedih apabila Ekin disahkan keguguran anak pertama mereka yang berusia 3 minggu.

Mungkin Mawi dan Ekin terlalu penat bersenam setiap malam sehingga terlupa nak pergi “check up” kot-kot ada hasil daripada aktiviti riada mereka.

Katanya Ekin tidak sedar yang dia sudah mengandung. Mungkin dia tak tahu kehebatan Abang Mawinya kot. Tak sangka kot begitu cepat sekali boleh mengandung.

Apa-apa pun takziah dan kami doakan agar Mawi berusaha lebih keras selepas ini. Boleh cepat-cepat timbang anak pertama.

Written by AbangNara | March 14th, 2009

Kami sebenarnya makin bengang dan rasa nak terajang sorang-sorang selebriti Malaysia bila dengar kenyataan-kenyataan bodoh diorang. Selaku seorang selebriti, pandai-pandai la fikir terlebih dulu sebelum jawap soalan daripada pihak media.

Panas hati dengar kenyataan dari Fizz Fairuz. Bila ditanya apa pandangan peribadi dia tentang golongan homoseksual ini, Fizz Fairuz menjawap:-

Pada saya tidak ada masalah. Itu atas diri masing-masing, lagi pun mereka bukannya jahat, malah kebanyakan mereka mempunyai kerjaya yang bagus. Cuma cara hidup mereka berbeza.

Kepala hotak kau tak ada masalah!!! Argh, pening kepala kami kalau tahap kecerdikan artis Malaysia semua lagi rendah dari budak sekolah rendah.