Gosip Artis Malaysia Terkini & Gambar Artis Malaysia Terbaru Sensasi - Part 3114
Written by AbangNara | July 2nd, 2010

 sabrina ali bercerai

Pelik tapi benar. Berapa ramai dah pasangan suami isteri yang masuk program Sehati Berdansa dan tak lama lepas tue bercerai. Yang terbaru Sabrina Ali telah disahkan bercerai dengan suaminya. Sehati Berdansa nie ada badi ke apa?

Patutlah Dato’ Siti taknak masuk Sehati Berdansa. Mesti dia dah agak sesuatu yang tak kena. Hahaha. Gurau-gurau je tue ek. Semoga Sabrina Ali tabah menghadapi dugaan ini.

 
Written by AbangNara | July 2nd, 2010

hanez suraya sosial

Tak kenal Hanez Suraya? Mungkin gambar Hanez Suraya bersosial sebelum ini mampu membuatkan anda teringat dengan pelakon suam-suam kuku ini. Dan gambar Hanez Suraya kali ini menunjukkan yang dia sangat-sangat mementingkan stamina. Terpampang jelas kepenatan di wajah Hanez Suraya akibat beriadah terlalu lama sehingga larut malam.

Lagi gambar terbaru Hanez Suraya dengan membaca artikel ini sepenuhnya. Terima kasih kepada yang menghantar email.

P.S: Sehebat Hanez Suraya pun masih tak leh lawan gambar terlampau Ariel dan Luna. First class ~~

 
Written by AbangNara | July 1st, 2010

Memang gile. Dah la rampas suami orang, lepas tue boleh belasah bini orang pulak. Dah la si bini tue tengah mengandung. Siapa agaknya artis wanita juara realiti TV yang tersangat-sangat kurang ajar nie? Memang kurang asam punya budak.

Kalau anda rasa tue tak kejam lagi, cuba baca SMS yang ditulis oleh bini yang kena belasah tue.

“Abah…saya baru je kene pukul dengan abang (suaminya) dan penyanyi itu. Lepas dia orang pukul saya, diaorang terus bersetubuh depan saya..”

Kepala hotak dia. Memang bangsat sungguh artis wanita juara realiti TV nie. Ini ke orang Malaysia? Dah la perampas. Lepas tue pemukul. Lepas tue boleh kau beromen depan bini orang tue. Dah la tak kawin ke apa. Memang kurang ajar very the max nie.

Ayat SMS dari artis nie sangat-sangatlah kurang ajar:-

“”Sebab aku ni artis lah aku boleh amik laki orang, bapa ko pun aku boleh amik,”

Kau ingat kau jadi artis kau leh wat suka hati mak ayah kau ke? Tak sedar diri punya budak. Dah la setakat artis suam-suam kuku je. Menggelegak hati ini dibuatnya.

Kami ada dapat info siapakah artis wanita juara realiti TV nie. Tapi tak berani dedahkan sebab tak confirm lagi. Nanti dah confirm kami bagitau. Sungguh kurang ajar minah nie.


Written by AbangNara | July 1st, 2010

jejai dan fasha sandha

Malu-malu kucing betullah Fasha Sandha nie. Punya la lama nak bermalu-maluan, akhirnya mengaku jugak yang dia cintakan Jejai. Tapi Jejai cintakan Fasha Sandha tak? Atau hanya Fasha bertepuk sebelah tangan? Jeng-jeng.

“Kesungguhan dia selama ini membuatkan pintu hati saya terbuka untuk menerimanya sebagai seorang kekasih. Saya memang benar-benar tersentuh hati kerana tidak pernah ada mana-mana lelaki yang berbuat sebegitu kepada saya. Kalau tidak kerana dia datang dengan helikopter pun saya akan terima dia.”

Fasha dan Jejai bercouple pada tarikh keramat 18 Mei lalu di Pulau Lang Tengah semasa Fasha sedang menjalani penggambaran drama Duyong. Untuk pengetahuan, diorang berdua dah kenal selama 7 tahun. Kesian Jejai ternanti-nanti selama nie. Akhirnya cinta berbalas jugak. Tapi habis duit la kena bawak helikopter untuk tunjukkan true love.

Buat masa ini Fasha dan Jejai masih tak rancang apa-apa pasal perkahwinan. Mungkin dua-dua bz dengan kerjaya lagi. Tapi rasanya umur Fasha pun dah dekat 30-an dah. Kawinlah cepat-cepat. Kalau lambat buat peminat menyampah je kan?

Apa-apa pun tahniah kepada Fasha sebab dah jadi awek kepada Jejai, lelaki idaman Malaya.