Written by AbangNara | June 11th, 2010

tiz zaqyah fasha sandha jejai

Banyak sungguh komen-komen menarik dalam entri siapakah yang cuba merampas Jejai daripada Fasha Sandha. Tergerak di hati ini untuk membuat beberapa kesimpulan berdasarkan komen anda.

1. Apa yang Fasha alami sekarang ialah karma. Dulu dia mengorat Jejai yang masih berstatuskan suami orang. Sekarang nie orang mengorat pakwe dia kecoh satu dunia. Padahal baru pakwe je pun.

2. Ada sesuatu dengan Jejai yang tak dimiliki oleh lelaki lain. Kalau nak katakan kaya, ramai lagi lelaki kat Malaysia nie yang kaya. Tapi kenapa Jejai yang menjadi pilihan Tiz, Nora Danish dan Fasha? Adakah dia memiliki satu senjata rahsia yang hebat?

3. Ini semua konspirasi untuk menjatuhkan Tiz yang tengah popular. Kemungkinan Fasha jeles dengan kepopularitian Tiz yang mencanak-canak naik semenjak drama Nur Kasih. So Fasha cuba menjatuhkan kepopularitian Tiz dengan konspirasi sebegini.

4. Teori satu lagi ialah Tiz sememangnya seorang awek yang seperti ditulis di media-media. Suka berfoya-foya, ramai pakwe, pergi clubbing dan tak segan silu bawak laki balik rumah. Buat anda yang belum pernah tengok gambar Tiz Zaqyah bersosial, sila tengok terlebih dahulu.

5. Ada satu teori yang agak tak masuk akal tapi masih boleh diterima. Sebenarnya Tiz diupah oleh Nora Danish untuk menghancurkan hubungan Fasha dan Jejai. Nampak macam tak logik kan? Tapi boleh terima pakai gak teori nie.

Apa-apa pun, kami sebenarnya nak gelak je ngan Fasha Sandha nie. Dulu beria mengaku sekadar kawan je ngan Jejai. Tup tup bila jadi camnie gelabah semacam. Poyo kata bengang ada orang ngorat pakwe dia. Padahal kau ngaku sekadar kawan baik je. Fasha oh Fasha.

Written by AbangNara | June 10th, 2010

gambar terbaru manohara

Kat Malaysia kita sibuk-sibuk masuk mahkamah nak suruh Mahohara bayar denda, dia rileks je pergi parti sana sini. Aih. Memang tak ada impak apa-apa kot kat si Manohara nie. Makin happy lagi ada la. Siap leh berpeluk-pelukan lagi ngan lelaki mana ntah. Padahal masih bini orang.

Sila bawak balik minah Manohara nie dan jatuhkan hukuman yang sepatutnya. Nanti makin ramai la orang Indonesia kat luar sana buat tak peduli je kat kita. Dahlah skang nie pun datang Malaysia nie pun dah banyak buat hal. Memang diorang nie dasar tak kenang budi kot?

Lagi gambar terbaru Manohara yang riang-ria berfoya-foya dengan membaca artikel ini sepenuhnya. Ada lagi banyak gambar yang tak dikongsi lagi. Kalau nak lagi sila komen dan bagitau anda nak kami keluarkan gambar tue.

P.S: Time wedding korang nanti, jangan plak amik gambar camnie. Drop your own water face only.

 
Written by AbangNara | June 10th, 2010

kekasih hati adi sixth sense

Kalau semalam kami dah keluarkan gambar kemesraan Adi Sixth Sense dan kekasih hatinya, kali ini kami tergerak hati untuk berkongsi gambar kekasih hatinya bersama anak-anak. Untuk pengetahuan, buah hati Adi ini adalah seorang janda anak dua yang berasal dari Kota Kinabalu.

Mulanya kami terfikir jugak kenapa Adi ingin bercinta dengan seorang janda. Tetapi dari gambar-gambar ini barulah kami dapat mengerti serba sedikit perasaan Adi Sixth Sense. Mungkin Adi terpikat dengan kelembutan dan sikap kasih sayang aweknya. Mungkin Adi sedar yang si chikaro boleh menjadi seorang ibu mithali.

Lagi gambar si kekasih hati Adi Sixth Sense dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

P.S: Beranikah korang untuk melihat gambar mambang tanah yang sebenarnya?

 
Written by AbangNara | June 9th, 2010

artis wanita rampas jejai

First thing first, akhirnya Fasha Sandha mengaku yang si Jejai adalah kekasih hatinya. Tahniah!!! Kan senang tak sorok-sorok camnie. Peminat kita pun dah bijak pandai semuanya. Boleh accept kalau anda mengaku. Semoga berbahagia dengan Jejai yang tercinta.

Tapi siapa pulak artis wanita yang dikatakan nak merampas si Jejai dari Fasha Sandha nie? Paling panas sebab dia pernah try nak mengorat Fizz Fairuz jugak. Mesti si Almy Nadia panas semacam jer. Kalau kami jadi Almy Nadia pun kami bengang jugak.

Untuk hint-hintnya, korang boleh baca antara gosip-gosip yang pernah ditulis di suratkhabar. Rasanya anda semua boleh teka siapa kot:-

Gosip 1

Beruntung sungguh artis cantik ini. Gara-gara selalu bawa watak gadis baik, ramai yang suka dan jatuh hati dengannya. Jangan kata lelaki, ramai makcik-makcik cakap pelakon ini miliki ciri-ciri menantu pilihan. Pendek kata semuanya kerana watak yang pernah dilakonkan.

Bukan nak mengata tetapi hakikatnya dia tidaklah sebaik yang disangka. Sama seperti anak gadis sosial lain, dia yang dibesarkan di bandar besar sering menghabiskan masa di kelab dan tidak kekok menogok arak. Sejak dikenali, dia berkawan baik dengan seorang pelakon wanita popular. Boleh dikatakan selalu jugalah mereka lepak di kelab sama-sama. Bagaimanapun baru-baru ini dia ke kelab sendirian dan kira-kira jam 4 pagi dia menghubungi teman lelaki rakan baiknya itu.

Gosip 2

Ceritanya begini, dalam diam rupa-rupanya seorang pelakon jelita yang semakin popular kebelakangan ini memasang jerat untuk memikat hati seorang duda yang menjadi rebutan ramai. Tapi dalam hal macam ini, Cik Normah tak pasti, pelakon itu yang mengurat atau dia digoda duda terbabit.


Iyalah, pelakon itu memang digilai ramai apatah lagi sejak ada drama yang dilakonkannya meninggalkan impak cukup besar dalam kerjaya seninya. Menurut Lara Kirana, si duda yang diketahui sedang intim dengan seorang pelakon jelita, sudah memberikan sebuah kereta untuk si pelakon cantik tadi.

Rasanya kami tahu siapa yang dimaksudkan. Tapi anda tekalah dulu. Nak tengok anda peka ke tidak. Gosip kami cilok tanpa pengetahuan dari Forum Cari.

Page 10 of 15« First...89101112...Last »