Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

(GAMBAR)Terbaru Manohara Yang Riang Ria Berfoya-foya

gambar terbaru manohara

Kat Malaysia kita sibuk-sibuk masuk mahkamah nak suruh Mahohara bayar denda, dia rileks je pergi parti sana sini. Aih. Memang tak ada impak apa-apa kot kat si Manohara nie. Makin happy lagi ada la. Siap leh berpeluk-pelukan lagi ngan lelaki mana ntah. Padahal masih bini orang.

Advertisement

Sila bawak balik minah Manohara nie dan jatuhkan hukuman yang sepatutnya. Nanti makin ramai la orang Indonesia kat luar sana buat tak peduli je kat kita. Dahlah skang nie pun datang Malaysia nie pun dah banyak buat hal. Memang diorang nie dasar tak kenang budi kot?

Lagi gambar terbaru Manohara yang riang-ria berfoya-foya dengan membaca artikel ini sepenuhnya. Ada lagi banyak gambar yang tak dikongsi lagi. Kalau nak lagi sila komen dan bagitau anda nak kami keluarkan gambar tue.

P.S: Time wedding korang nanti, jangan plak amik gambar camnie. Drop your own water face only.

Advertisement

gambar terbaru manohara

gambar terbaru manohara

gambar terbaru manohara

gambar terbaru manohara

gambar terbaru manohara

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...
To Top