Written by AbangNara | November 15th, 2008

Walaupun aku menyampah dan meluat dekat Ekin yang asyik berkepit sepanjang hari dengan Mawi dan gambar gaya tudung Ekin yang terbaru ini buat aku tambah menyampah lagi.

Dah la meniru Dato’ Siti Nurhaliza punya style pakai tudung, nampak leher pulak tue. Dengan spek hitam yang besar kepalanya sendiri, Ekin nie memang semenjak dua makin melampau pulak gayanya.

Harap-harap Mawi dapat ajar Ekin cara pakai tudung yang betul. Barulah sesuai dengan Mawi yang baik. Marah sikit kat bakal bini kau Mawi. Barulah boleh jadi suami yang mithali.

Baca artikel sepenuhnya untuk lihat lagi gambar-gambar Ekin dengan gaya tudungnya yang terbaru.

 
Written by AbangNara | November 15th, 2008

Pelakon sinetron Bawang Merah Bawang Putih versi Indonesia yang pernah hangat di Malaysia nampaknya semakin liar dan semakin sukar dikawal kehidupan sosialnya. Gambar berbikini Bawang Merah di tepi kolam mandi sememangnya menjelikkan mata mereka yang memandang.

Sesuai dengan wataknya yang jahat ala ala setan dalam drama tersebut, kini Bawang Merah atau nama sebenarnya Nia Ramadhani @ Prianti Nur Ramadhani beraksi seksi bukan sahaja dalam drama tetapi dalam kehidupan sebenar.

Mungkin Nia Ramadhani terlalu menghayati watak Bawang Merah sehingga terbawa-bawa dalam kehidupan sehariannya. Ataupun perangai sebenar Nia memang begini yang memungkinkan dia melakonkan watak Bawang Merah dengan berkesan.

Baca artikel sepenuhnya untuk melihat lebihan gambar-gambar berbikini si Bawang Merah.

 
Written by AbangNara | November 15th, 2008

Gambar hangat bachelor party Bunga Cinta Lestari atau kalau dalam bahasa Melayu bakunya gambar parti bujang Bunga Cinta Lestari.

Minuman yang ditelan masa parti ini memang agak diragui status halalnya jika dilihat secara mata kasar menerusi gambar ini.

Cerita banyak tak guna. Jom baca artikel ini sepenuhnya kalau nak tengok macam mana Bunga Cinta Lestari berfoya-foya buat kali terakhir sebelum menjadi bini Ashraff Sinclair.

 
Written by AbangNara | November 15th, 2008

Wah, Fasha Sandha dah berjaya menjejakkan kakinya ke bumi Winter Sonata rupa-rupanya. Yang bagusnya Fasha bawak ahli keluarga dia sekali. Memang bertuah budak-budak kecik yang dapat join Fasha ke Korea. Dah la masa winter pulak tue. Mesti kesejukan diorang kat sana.

Tahniah buat Fasha Sandha kerana walau sesibuk mana berlakon masih ingat kat mak ayah dan bawak mereka bercuti. Kesian pulak kat orang tua Fasha. Mesti tak tahan sejuk bumi Korea. Tengok baju masing-masing tebal betul.

Yang penting Fasha Sandha pun nampak macam awek Korea bila pakai baju winter. Siap pakai penutup telinga lagi.

Untuk gambar percutian Fasha Sandha di Korea sila baca artikel ini sepenuhnya.