July 18th, 2011

episod akhir juvana

Drama Juvana akhirnya tiba ke penghujung sebentar lagi. Abang Nara sejak dah jadi suami orang ini makin suka pulak layan drama-drama Melayu sambil bergurau manja dengan isteri tercinta. Dan Abang Nara akui, Juvana antara drama yang lain daripada drama tipikal Melayu. Tahniah kepada semua yang menjayakan drama ini.

Apakah ending drama Juvana yang akan disiarkan sebentar tadi? Adakah Daim akan mati terbunuh? Adakah Cikgu Zakiah akan dirogol dengan kejamnya? Adakah rahsia songlap duit Cikgu Raja akan terbongkar jua akhirnya? Sama-sama kita nantikan finale drama Juvana yang telah mendapat tempat di hati jutaan rakyat Malaysia.

UPDATE: Akhirnya seperti yang dijangka, drama Juvana berakhir dengan kegembiraan. Warden ditangkap selepas rahsianya dibocorkan. Setelah 10 tahun, Daim kembali ke Sekolah Wira Bakti dan menjadi cikgu di situ untuk mendidik anak bangsa. Ending yang agak cliche tetapi memberi pengajaran kepada kita semua. Sepandai-pandai tupai melompat, akhirnya jatuh ke tanah jua. Tak gitu?

Nantikan update ending daripada Abang Nara sebaik sahaja episod terakhir Juvana selesai dikeudarakan.

 
July 18th, 2011

yasmin hani

Daripada gaya gambar di atas, memang terserlah bibit-bibit cinta di wajah kedua-dua insan. Abang Nara doakan mereka berdua bahagia. Tak salah bercinta sebab kedua-duanya pun dah bujang kembali. Semoga cepat-cepat ke jinjang pelamin.

Mesti ramai yang kecewa hati Yasmin Hani sudah dimiliki kan? Teringat dulu kecomelannya semasa program Wachaa. Rindu pulak rasanya nak tengok Yasmin Hani mengacara lagi. Senyap semacam je semenjak kebelakangan ini.

July 17th, 2011

gambar pernikahan nurul syuhada

Akhirnya hati si cantik Nurul Syuhada kini sah menjadi milik Raja Amir dengan wang hantaran sebanyak RMRM20,111 dan mas kahwin RM777. Kedua-dua pasangan ini telah diijabkabulkan semalam di Binjai On The Park, KLCC. Akad nikah telah dilakukan oleh ayah Nurul Syuhada dan akad telah sah dengan sekali lafaz sahaja.

Lagi beberapa gambar pernikahan Nurul Syuhada dan Raja Amir beserta gambar pra-perkahwinan mereka berdua dengan membaca entri ini sepenuhnya. Kredit gambar kepada The Photographer Studio.

gambar pernikahan nurul syuhada

gambar pernikahan nurul syuhada

gambar perkahwinan nurul syuhada

gambar perkahwinan nurul syuhada

gambar perkahwinan nurul syuhada

gambar perkahwinan nurul syuhada

gambar perkahwinan nurul syuhada

gambar perkahwinan nurul syuhada

gambar perkahwinan nurul syuhada

gambar perkahwinan nurul syuhada

July 17th, 2011

fida bang bang boom

Ok rileks. Kalau anda tengok episod pertama Bang Bang Boom di mana Zuan meminang Fida secara olok-olok, memang anda akan panas hati. Tetapi anda kena tengok episod 2 jugak. Dan sila tengok sampai habis. Pasti korang akan puas hati tengok apa yang terjadi pada Zuan. Pandai sangat nak pekena orang. Amik kau.

EPISOD 1

Secara jujur, benda-benda bab risik, nikah, pinang dan kematian nie tak payahlah buat main-main. Memang tak sesuai dengan orang kita. Buat malu diri sendiri je. Apa-apa hal pun, Fida memang terbaik punya reverse psikologi.

EPISOD 2