July 8th, 2010

arwah din beramboi
Kuala Lumpur, 7 Julai 2010 – Setelah hampir genap 100 hari pemergian Allahyarham Din Beramboi atau nama sebenarnya Mior Ahmad Fuad, Astro akan menayangkan sebuah program istimewa bagi mengimbas kembali kenangan-kenangan beliau di industri hiburan yang berjudul ‘Di Sebalik Din Beramboi @ Mior Ahmad Fuad’ menerusi Astro Prima (saluran 105) pada hari Sabtu, 10 Julai 2010, jam 10.00 malam.

Astro Prima mengambil inisiatif untuk membawakan program biografi khas ini khusus buat tontonan para penonton bagi mengenang jasa serta sebagai tanda penghormatan buat Allahyarham Din Beramboi dengan menampilkan sisi-sisi kehidupan pelawak tersohor ini yang tidak diketahui umum untuk dikongsi bersama para peminatnya.

“Walaupun sudah 100 hari Allahyarham meninggalkan kita, tetapi masih terngiang-ngiang lawak beliau di halwa telinga dan ternyata setiap lawak tersebut tidak pernah gagal untuk membuatkan kita ketawa tidak kering gusi apabila mendengar atau menontonnya berulang kali. Sebagai memperingati sekaligus mengubati rindu peminat-peminat beliau, Astro mengambil kesempatan ini untuk membawakan sebuah program istimewa ‘Di Sebalik Din Beramboi @ Mior Ahmad Fuad’ yang dibuat khas bagi mengimbas kembali cerita-cerita, aksi spontan, lawak jenaka serta kisah hidupnya kepada penonton secara eksklusif,” ujar Encik Nizam Sani, Pengurus Saluran Astro Prima.

Program khas Di Sebalik Din Beramboi ini akan menyingkap setiap aspek tentang Allahyarham seperti kerjaya, cinta, keluarga, personaliti, hobi dan lain-lain. Menariknya program ini ialah ia akan menyusuri sisi berlainan Din Beramboi yang tidak pernah didedahkan pada umum dan boleh ditonton menerusi program ini.

Program ini akan turut menampilkan sedutan wawancara bersama teman-teman terdekat dan ahli keluarga Allahyarham yang akan berbicara tentang siapakah sebenarnya individu yang bergelar Din Beramboi ini. Ketahui watak, perilaku dan sikap pelawak hebat ini yang mungkin tidak pernah diketahui sebelum ini. Menerusi program ini juga, para penonton berpeluang untuk melihat foto-foto eksklusif serta barang-barang peribadi milik Allahyarham.

Menariknya program ini ialah ia turut menampilkan Aznil Haji Nawawi sebagai pengantara. Pemilihan beliau dilihat tepat kerana beliau merupakan rakan terdekat yang selalu menemaninya di konti ’Riuh Pagi di Era’. Digandingkan bersama menerusi segmen itu sedikit sebanyak membantu Pak Nil untuk berkongsi dengan lebih lanjut mengenai Allahyarham.

Peminat-peminat Allahyarham Din Beramboi melihat beliau sebagai seorang yang periang dan ceria setiap masa serta sentiasa menggembirakan orang disekelilingnya. Namun, pasti ramai yang tidak menduga keperibadian sejati pelawak ini yang disembunyikan di sebalik lawak jenaka serta tawa cerianya yang mungkin hanya diketahui oleh teman-teman dan keluarga terdekat sahaja. Untuk menonton rancangan khas pemeringati pelawak tersohor ini, jangan lupa saksikan ‘Di Sebalik Din Beramboi @ Mior Ahmad Fuad’ di Astro Prima (saluran 105) pada hari Sabtu, 10 Julai 2010, jam 10.00 malam.

Advertisement
 
July 7th, 2010

kekasih baru sam bunk face
Wah, berita panas daripada oven rumah Cik Kiah yang baru kami terima. Terima kasih kepada penghantar email yang sudi berkongsi cerita. Betul atau tidak memang confirmlah kami tak tahu kan. Tapi dengar ceritanya, Sam Bunkface kini sedang bercinta dengan seorang model Nestle. Kata penghantar email, kalau tak silap nama model ini ialah Jeany.

Katanya Sam Bunkface pernah membawa model Nestle yang cun ini ke majlis perkahwinan. Dan ramai peminat katanya terserempak dengan mereka berdua di tempat-tempat awam macam LCCT. Persoalannya di sini ialah, apa sudah jadi dengan Juliana Evans. Mengikut penghantar email tersebut, katanya Sam dan Juliana sudah pun clash. Malah Juliana Evans dah ada pakwe baru pun iaitu seorang anak VIP.

Betul ke tak betul? Sam Bunkface sila tampil ke hadapan untuk membuat pengakuan anda.

Advertisement
July 7th, 2010

gambar lisa surihani

Kalau anda salah seorang fans Lisa Surihani Facebooknya, sudah tentu anda sudah tengok gambar terbaru Lisa tanpa make up yang telah diuploadkannya semalam. Di mata kami  yang gila bayang dengan Lisa ini, wajah Lisa tetap maintain cute-mute gitu. Tapi itu di mata kami la. Di mata anda kami tak tahu la plak.

Kami sebenarnya kagum dengan keberanian Lisa untuk berkongsi gambarnya tanpa make up. Iye lah, mana ada ramai artis berani buat macam nie sebab takut kena bambu. Bak kata Lisa, sekali sekala kena buang make up nie semua. Biarkan kulit bernafas. Betul ke kata-kata tersebut? Kami nie lelaki so tak tahu la kan bab-bab make up nie.

Untuk suka-suka jom vote sama anda gambar Lisa Surihani tanpa make up ini still comel atau pun tidak.


P.S: Macho sungguh peminta sedekah pompuan ini.

Advertisement
July 7th, 2010

fasha sandha dan jejai

Nampaknya tragedi cinta Fasha Sandha ditolak oleh Qabil Ambak tidak berulang bersama Abang Jejai. Cinta Fasha Sandha terhadap Jejai bukanlah sebelah tangan. Ternyata Abang Jejai juga mencintai Fasha Sandha. Semalam di dalam Berita Harian, Abang Jejai telah pun membuat pengakuannya mnerusi SMS. Tahniah kami ucapkan kepada Fasha.

Ya! Memang kami sedang menjalinkan hubungan.

Pendek tapi jitu sungguh kenyataan Abang Jejai. Abang Jejai jugak berharap agak selepas ini tidak akan artikel-artikel yang cuba memporak-perandakan mereka lagi. Mungkin artikel seperti artikel Kak Pora yang dimaksudkan oleh Abang Jejai. Apa-apa pun tahniah kami ucapkan kepada mereka berdua. Sekarang satu Malaya sudah tahu anda berdua bercinta. Semoga tak ada kontroversi lain yang menjelma.

P.S: Sungguh nakal gajah ini.

Advertisement