Gosip Artis Malaysia Terkini & Gambar Artis Malaysia Terbaru Sensasi - Part 3829
Written by AbangNara | June 24th, 2009

dang suria ad samad

Tahniah kami ucapkan buat Dang Suria dan Ad Samad. Dulu kami pernah paparkan gambar diorang berdua bercuti bersama. Kini kami nak ucapkan tahniah sebab khabarnya dah nak bernikah akhir Jun ini.

Dang Suria nie adalah seorang ibu tunggal manakala Ad Samad nie kalau tak silap pun duda rasanya. Kalau salah tolong betulkan ye. Apa-apa pun tahniah. Tahun 2009 memang tahun selebriti Malaysia berkahwin dan beranak nampaknya.

 
Written by AbangNara | June 23rd, 2009

gambar kawin adlin emelda

Comel sangat Emelda bila pakai baju pengantin Jawa. Nampak cute sangat-sangat. Adlin pulak sebijik nampak macam orang Jawa. Menarik jugak rupanya cara pemakain orang Jawa masa berkawin nie.

Eh lupa pulak nak bagitau yang gambar perkahwinan Adlin Emelda versi Jawa nie diambik masa kat tempat lelaki. Lokasinya di Kampung Bukit Cherakah, Klang. Dekat 5,000 orang jugak yang datang.

Tapi ada satu gambar pengapit lelaki(Aqasha) yang memang lebih terserlah ke”Jawa”aannya berbanding Adlin. Yang pengapit perempuan tue pun cantik jugak. Pengacara RTM rasanya pengapit perempuan tue.

Lagi gambar perkahwinan Adlin dan Emelda versi Jawa dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

P.S: Rupanya Adlin nie duda ek. Dah pernah berkawin rupanya dia nie sebelum nie.

 
Written by AbangNara | June 23rd, 2009

ida nerina

Takziah kami ucapkan kepada Ida Nerina yang sekarang berada di hospital selepas pembedahan bahagian belakang. Khabarnya semalam Ida Nerina jatuh tangga semasa on the way nak sampai ke rumah. Mungkin tak tahan nak ke bilik air, berlari-lari dan terjatuh kot.

Anyway cuma kami pelik sebab tiba-tiba keluar gosip kononnya Ida Nerina dibelasah oleh suaminya sampai terjatuh tangga. Padahal memang tak ada benda pun yang rasanya boleh dikontroversikan. Dah jatuh tangga, jatuh tangga jerlah. Takkan tue pun nak buat jadi cerita panas kot.

Kami tak mahu katakan ini satu pembalasan ke atas Ida Nerina sebab kami pun makhluk biasa jer. Tak ada kuasa nak cakap sama ada seseorang itu berdosa ke tak. Hanya Dia yang tahu.

Takziah kami ucapkan. Cepat-cepat sembuh ye Ida Nerina.

P.S: Kadang-kadang kami confuse muka Ida Nerina ngan Umie Aida. Yang belum kawinnya Umie Aida kan?

Written by AbangNara | June 23rd, 2009

ikan duyung sebenar

PERHATIAN!!! Sila pastikan anda sudah makan tengah hari dan makanan telah dihadam lebih kurang satu jam sebelum anda meneruskan membaca artikel ini. Kami tak bertanggungjawap sekiranya tiba-tiba anda terasa mual dan terus muntah ke keyboard komputer anda secara tiba-tiba.

Ini adalah amaran keras dan berbahaya kerana gambar wajah ikan duyung yang akan kami paparkan adalah indah khabar daripada rupa. Sesungguhnya jika anda sudah terasa mual apabila melihat gambar sirip ikan duyung di atas, anda dinasihatkan untuk tidak melihat gambar-gambar ikan duyung yang seterusnya.

Buat ibu mengandung lagilah tak digalakkan sebab takut terkenan dengan wajah sebenar ikan duyung ini. Tapi kalau anda jenis hati kering dan tak peduli dek amaran, sila baca artikel ini sepenuhnya untuk melihat gambar wajah sebenar ikan duyung.