Written by Bella | March 28th, 2017

Baru-baru ini kad jemputan perkahwinan Nora Danish bersama kekasih hatinya, Nedim Nazri sudah tersebar di Internet. Pasangan ini akhirnya akan berkahwin pada 30 Mac ini dengan tema tradisional dan hanya diadakan secara sederhana dengan kehadiran ahli keluarga serta rakan rapat mereka.

Nora berharap perkahwinannya bersama Nedim akan berkekalan sehingga jannah.

Seperti saya katakan sebelum ini, ia akan berlangsung dengan penuh sederhana dan ringkas. Doakan yang baik untuk saya, ya.

Kalau boleh, kali ini saya tidak mahu bertunang pun, wang hantaran juga takkan ada. Cukup buat yang wajib, iaitu nikah saja.

Nora pernah berkahwin dengan Jejai pada tahun 2006 sebelum berpisah sekitar tahun 2008. Hasil perkahwinan mereka dikurniakan seorang anak lelaki, Putra Rayqal Ramli yang kini berusia 8 tahun.

Nedim juga merupakan seorang duda anak satu selepas bercerai dengan bekas isterinya, Nabila Khan pada tahun 2013 dan mempunyai seorang anak lelaki, Mohamed Nedrin ataupun mesra dengan panggilan Dre.

Sumber Berita : BH ONLINE

Written by shahzeeq | March 28th, 2017

Abang Nara adalah peminat superhero. Tahap kefanatikan Abang Nara terhadap superhero ialah masa kecik dulu memang tak pernah terlepas tengok kartun-kartun seperti X-Men, Transformers, Keluang Man, Flash Man, Power Rangers dan Tomato Man. Apabila dah dewasa, kefanatikan itu berterusan, tapi standard dah up sikit dengan melayan filem superhero pulak. Contoh terbaru, minggu lepas Abang Nara baru je lepas layan filem Logan.

1

X-Men adalah filem superhero kegemaran Abang Nara

Untuk tahun 2017 ini, Abang Nara serius tak sabar menanti 4 buah filem superhero di bawah yang bakal ditayangkan tidak lama lagi. Siap dah tanda kat kalendar dah. Antaranya ialah:-

1. Guardians of The Galaxy 2

2

Filem Guardian Of Galaxy yang pertama telah mendapat sambutan super meletop daripada peminat seluruh dunia. Memang best pun ceritanya. Jalan ceritanya yang pantas, watak hero yang kelakar dan sempoi serta berkaitan dengan Marvel Universe menjadikan sambungan filem Guardian of The Galaxy ini begitu dinanti-nantikan. Dijangka bakal ditayangkan pada bulan Mei ini, Abang Nara berharap akan menjadi antara orang yang terawal menontonnya.

2. Spider-man: Homecoming

3

Watak Spider-man tidak perlu diperkenalkan lagi untuk para peminat filem Superhero. Filem kali ini menjanjikan aksi yang lebih menarik kerana kehadiran Tony Stark yang membantu Spider-man mencipta sut barunya dan turut menjadi mentornya. Kehadiran orang jahat baru iaitu Vulture pasti akan memeriahkan lagi filem ini. Tak sabar nak tengok si labah-labah ini bergayut menentang orang jahat. Tarikh tayangan dijangka bulan Julai ini.

3. Thor: Ragnarok

4

Kalau ada kawan korang kata dia tak suka filem Thor, sila jelirkan lidah padanya. Tak masuk akal kalau tak minat filem Thor sebab hero dah la hensem, jalan cerita pun best, aksi-aksi yang dipamerkan pun mantap-mantap belaka. Terbaru, filem Thor: Ragnarok akan menemui penonton pada bulan November ini. Tak sabar nak tengok Chris Heamworth dengan penuh bergaya menghancurkan musuhnya dengan tukulnya. Confirm pecah panggung wayang nei..

4. Filem Superhero Malaysia? Tajuk tidak diketahui

Ok ini serius Abang Nara tak tahu tajuknya apa. Tapi dari video yang dah tersebar hangat di social media ini, memang confirm filem Superhero yang baru. Abang Nara excited sebab ada Harith Iskander. Fuh!!! Bayangkan Harith Iskander jadi superhero. Adakah boleh terbang? Adakah mempunyai kekuatan seperti Superman? Atau kuasa superhero Harith Iskandar ialah buat orang gelak sampai tercabut usus? Tertanya-tanya diri ini dibuatnya.

Billboard Visual

Selain Harith Iskander, filem ini turut dibintangi Zizan Razak, Siti Nordiana dan Yuna. Pergh excited sungguh dibuatnya. Tertanya-tanya apakah super power keempat-empat selebriti popular ini. Harap-harap ada yang boleh terbang, tembus dinding dan boleh jadi halimunan. Barulah best.

Apa-apa pun, ini adalah 4 filem superhero yang dinanti-nanti oleh Abang Nara untuk tahun 2017 ini. Yang no 4 tue paling Abang Nara berdebar nak tunggu sebab ia adalah superhero Malaysia. Tak sabar nak tengok aksi Harith iskander, Zizan, Siti Nurhaliza dan Yuna menyelamatkan dunia. Sama-sama kita nantikan.



Written by Bella | March 28th, 2017

Baru-baru ini, nama pelakon Johan As’ari mendapat perhatian netizen gara-gara isu dimana beliau ke bilik hotel penyanyi Aishah Bujang pada jam 3 pagi untuk berbual dan mengenali penyanyi itu dengan lebih rapat.

Semalam, Aishah menjelaskan beliau tidak bersendirian bersama Johan dan ditemani oleh beberapa rakan lain. Mereka tidak mempunyai sebarang hubungan istimewa dan itulah kali pertama Aishah dan Johan bertemu selepas menjayakan sebuah acara hiburan di Singapura pada bulan Februari lepas.

Berbicara mengenai gosip hangat ini, Johan menyifatkan ia adalah asam garam bergelar artis.

Negara kita ada undang-undang, kalau salah tangkap jer. Gosip-gosip ni biasalah asam garam dunia hiburan. Gosip itu khabar angin, fitnah itu cerita yang tidak berasas.

Tindakan Johan yang tidak cepat melatah dan tampil memberikan komen harapnya akan menamatkan isu ini. Bak kata pepatah, berani kerana benar takut kerana salah.

Sumber Berita : Media Hiburan

Written by Bella | March 28th, 2017

Menjadi seorang ibu tunggal bukanlah satu tugas yang mudah, namun kita ketahui aktres Rita Rudaini agak kuat semangatnya dalam membesarkan dua orang anak lelakinya, Airit Rayyan Rizqin dan Airit Qaqa Arjuna.

Walaubagaimanapun,  Rita kadang – kadang terkilan mengenangkan sikap bekas suaminya, Aidil Zafuan kerana langsung tidak mempedulikan anak-anak mereka. Aidil bukan sahaja membiarkan Rita menanggung kos pembelajaran mereka tetapi tidak pernah sekalipun  menyertai aktiviti anak-anak.

Rayyan dan Arjuna semakin membesar dan Rita tidak mahu Aidil menyalahkan sesiapa sekiranya satu hari nanti mereka tidak boleh menerima lelaki itu sebagai bapa.

Daddy mereka tidak pernah sekalipun menyertai aktiviti anak seperti sambutan hari jadi atau majlis anugerah di sekolah apatah lagi mengirim wang. Semua saya usahakan sendiri. Duit yuran sekolah anak pun tidak pernah diberi atau ditanya.

Pada saya itu tidak menjadi masalah kerana dari dulu lagi saya sudah biasa berdikari. Hidup saya sekarang sibuk nak membesarkan anak-anak. Bagaimanapun, jika pada masa depan, anak-anak tidak boleh menerima ayah mereka, waktu itu, jangan tuding jari kepada orang lain. Salahkan diri sendiri kerana tidak berusaha mengambil tahu hal darah daging sendiri. Saya pun tiada masa nak rosakkan emosi anak-anak dengan nak tolong ‘cover’ ayah mereka. Itu bukan tanggungjawab saya.

Pada pendapat kami, api berlawan dengan api sampai bila pun tidak akan menemui jalan penyelesaian. Bukan berniat untuk menyebelahi mana-mana pihak, tetapi mungkin juga Rita dan Aidil harus mengetepikan ego masing-masing dan cubalah untuk berbaik demi anak-anak mereka. Wallahualam.

Sumber Berita : InTrend Malaysia