Written by Bella | March 30th, 2017

Pelakon Mawar Rashid kini akui beliau sedang bercinta dengan Raf Yaakob dan sedang mengenali hati budi masing-masing sejak dua bulan lalu. Sebelum ini, Mawar agak berahsia tentang hubungan mereka tetapi beliau kini bersikap lebih terbuka mengenai kekasihnya itu termasuk di media sosial, kerana mahu mengelakkan tanggapan negatif tentang hubungan mereka.

Mawar sebenarnya tidak pernah menyangka akan bertemu dengan seseorang yang mampu untuk membimbing beliau ke arah yang lebih baik. Malah, hubungan Mawar dan Raf juga mendapat restu keluarganya.

Memang pada mulanya saya berhasrat untuk tidak memikirkan soal cinta buat waktu ini, namun jodoh dan pertemuan itu rahsia Allah. Soal cepat dan lambat, itu juga adalah ketentuan-Nya. Saya pula dipertemukan dengan lelaki yang mempunyai pakej lengkap dan berasal dari keluarga yang baik.

Memandangkan keluarga juga memberikan restu kepada kami untuk saling mengenali hati budi, saya berharap semua pihak mendoakan yang terbaik. Apa yang penting, Raf boleh membimbing saya di dunia dan akhirat.

Pasangan ini juga sudah mula berlakon bersama  didalam sebuah telemovie yang bakal ditayangkan tidak lama lagi.

Kami mendoakan kebahagiaan Mawar dan Raf. Semoga hubungan mereka ada jodoh sehingga ke jinjang pelamin.

Sumber Berita : BH ONLINE

27 responses to Mawar Rashid Akui Bercinta Dengan Raf Yaakob, Hubungan Direstui Keluarga

  1. Anonymous says:

    Cinta lokasi? BTW suka tengok mawar and perangai gila-gila tu..

    1

    4
    • Miss Unibes says:

      Membembeng gitu! Raf muhun bembeng Mawai till Jannah. Bembeng lah Mawai dlm soal agama dan GST. Lol. Terkenang plak aku Raf kat videoclip Fazley “kerana asmara” dulu. Raf jadi rapper gitu. Tapi tu lah.. Aku tengok family Raf ni sejuk sgt taktau kenapa. Tu yg aku tgk luaran je. Tapi dalaman aku rasa pun sejuk. Entahlah. Tapi mohon korang berdua jgn jadi pengganti ND dan Bung Nedim bin Bung Mokhtar. Eh maksud aku si Nedim Nazri lah. Lol. Dah sah kot suami isteri ND dan Bung Nedim. Ni kan hari diorang nikah. Kalau kapel ND dan Nedim ada hashtag NENO. Korang plak Mawar dan Raf, hashtag RAMA or MAWARAF. Gitu..!

      8

      1
  2. Anonymous says:

    Cinta lokasi?

    2

    0
  3. Anonymous says:

    Artis sekarang suka lelaki matang ye?

    1

    0
    • aaakulahhh says:

      Raf ni anak Dato….x de kaitan matang ke tak…DUIT..
      muke cam bangla ke apa pn x kesah..

      tp nyampah btol la aku lelaki(jambu) simpan janggut seciput bodo bawah bibir bawah tu…bukan janggut kat dagu tu…geng2 yg suka dikeliling n berkawan ngan geng gegirl mostly suke fesyen camtu…geli dow…n mostly jenis perasan.

      n amik gambar sebelah kaki pijak/sandar kat dinding kenkonon Cool.

      36

      1
    • kiss me kiss you 20an says:

      Lelaki matang pandai kiss . Selain banyak duit .. pandai kiss juga satu kelebihan.

      1

      0
  4. Anonymous says:

    be strong fuzz wayne..

    15

    0
  5. enota says:

    Hubungan Sejenis juga direstui….

    3

    0
  6. KataKauHebat says:

    Fuzz wayne kekasih mawar yg bertahun dgn dia ditinggalkan macamtu je ke??

    7

    0
  7. hakak cun says:

    hahahahaaa.. membimbing ke arah lebih baik kononn.. berkepit 24 jam tu apebendeee?

    31

    0
    • aaakulahhh says:

      definasi lelaki beriman bg artis2 betina ni mmg cetek beb..
      kalau laki tu suh dia senyum sikit…sbb senyum tu sedekah..
      bagi geng betina ni…lelaki tu lvl Ulamak dah bagi dia…lagi2 kalau laki tu anak dato ke apa..

      36

      0
  8. Anonymous says:

    Kikis duit diaaaa…..kikis duit diaaa…….dah habis kikis cari baru.

    Itulah sifat Mawar Rashid sundal

    23

    0
  9. Anonymous says:

    apa2 pon…aku nak nasihat skit kat mawar nie. u ar talented girl. u boleh berlakon. lakonan mawar ni tak over gedik. u hv such potential. keep going asah lakonan u & u akan pergi jauh dlm bidang nie.

    4

    0
  10. jjay says:

    tgk badan llaki ni memg kaki gym ,tinggi ,kulit hitam manis .
    Ada ciri2 lelaki idaman faradhiya

    4

    2
  11. lvlv says:

    suka akak tengok mawar sekarang.. nampak matang dan lembut..
    dulu masa dengan bf lama nampak macam takde arah tuju..

    7

    0
  12. Anonymous says:

    Saya memng dh jngka c Mawar ni brbakat dlm bidng lakonan sjak dri Dewi Rmja lgi..

    Akhirnya trbukti stlh mngikuti drma bsiri Suamiku Paling Sweet..

    Kipidap n dungibap Mawar..

    1

    4
  13. Anonymous says:

    sedap jilat ni…

    12

    1
  14. cikkak says:

    Nowadays, money come first then heart start to beat.

    18

    0
  15. Anonymous says:

    Mamat ni adik fazly yaakob ke?

    2

    0
    • Arini Syurga Yang Tak dirindukan says:

      aah adik fazley la ni. dulu aku makan kat Suka Sukre Bistro Fazley punya tuh, mamat ni ade duduk jaga cashier

      1

      0
  16. gst says:

    ni budak membongak GST tu kan?
    ingat2 lupa..nama mmg tak tahu, tapi teringat mcm muka ni la dulu yg bercakap psl GST tapi hahahahahahahahahaha…

    0

    0