Written by AbangNara | January 7th, 2012

Siapakah yang tidak terliur apabila melihat Volkswagen Polo berwarna merah seperti di bawah? Meleleh jugak air liur Abang Nara dibuatnya.

celcom

Terliur kan? Dan kini Volkswagen Polo di atas boleh menjadi milik anda dengan contest Xpax Call Me Tone a Thon yang akan tamat pada 12 Januari 2012 ini. Bukan kereta sahaja, malah anda boleh memenangi wang tunai sehingga RM7000 setiap hari. Syaratnya senang sahaja.

celcom

Sambil rakan-rakan anda bergembira mendengar lagu menarik setiap kali menelefon anda, sambil itu jugaklah anda berpeluang menjadi kaya dan memiliki sebuah kereta baru. Cara nak join pun teramatlah senang.

celcom

So takkan taknak join lagi kot? Kereta Volkswagen Polo kot boleh jadi milik anda.

celcom

More info di laman web TheCube.

Written by AbangNara | January 7th, 2012

Nampaknya sempena tahun baru 2012 ini, Shah Jaszle sudah mula membuat perubahan dalam hidupnya. Walaupun sudah hampir 5 tahun menggunakan nama Shah Jaszle, untuk tahun 2012 ini pemilik nama Mohd Shahrizal Jazle Jasmin mahu digelar Shahrizal sahaja.  Pengumuman pertukaran nama ini telah dilakukan di rancangan Selamat Pagi Malaysia baru-baru ini.

shah jaszle

Untuk makluman, sebutan nama Shah Jaszle yang sebenarnya ialah Shahz Jazel. Kemungkinan besar terlalu ramai yang menyebut Shahz Jaszli sehingga membuatkan Shahrizal keliru dan kecewa. Alang-alang baiklah tukar nama terus. Senang sikit orang nak menyebutnya. Kata Shahrizal_:-

Mereka (keluarga) berkata, menggunakan nama sendiri dalam kerjaya kita akan lebih kuat auranya dan diakui saya dapat rasa perbezaan semangat selepas menukarkan kepada nama tersebut. Sejak menggunakan nama ini, kehidupan saya lebih stabil dari segi kewangan, kerjaya dan peribadi. Semoga penggunaan nama Shahrizal dapat mengukuhkan lagi karier saya di masa akan datang nanti. Alhamdulillah peminat-peminat memberi respons yang baik. Apa-apa pun saya tidak menyesal dengan keputusan ini walaupun saya telah menggunakan nama Shahz Jaszle sepanjang lima tahun dalam industri seni tempatan,

Semoga dengan pertukaran nama ini, tiada lagi kontroversi yang terpalit kepada Shahrizal. Jangan sekadar tukar nama sahaja. Tak gitu? Kredit berita Mstar.

Written by AbangNara | January 7th, 2012

Abang Nara tahu ramai yang dah jatuh cinta dengan si manis Diana Amir semenjak dia memakai tudung. Ramai jugak yang mahu bertemu muka dengan Diana Amir. Jangan risau kerana Abang Nara ingin memberikan anda semua bukan sahaja peluang bertemu Diana Amir tetapi peluang untuk memenangi sebuah Blackberry Playbook.

filem keramat

Caranya mudah sahaja. Anda hanya perlu bermain Facebook Apps filem Keramat di Fanpage David Teo. Caranya sangat mudah. Bersesuaian dengan tema filem Keramat, anda hanya perlu hantarkan seberapa banyak barang keramat kepada rakan-rakan anda. Makin banyak yang dihantar, makin tinggi peluang untuk anda bertemu muka dengan Diana Amir sekaligus memenangi Blackberry Playbook.

facebook keramat

Sedikit sinopsis ilem Keramat yang bakal memulakan tayangan pada 12 Januari ini:-

Di tahun 1900, seorang lelaki bernama Habib telah difitnah merosakkan kehormatan Mustika. Akibat dari itu, Habib telah dikerumuni dan dipukul oleh orang kampong diketuai oleh Jabar, abang kandung Mustika. Habib yang merupakan bukan calang-calang orang terus dipukul dan kain yang selama ini menutupi wajahnya ditarik oleh orang kampong dan berlakulah satu peristiwa yang amat dasyat di mana semua penduduk kampong mati dek cahaya terang yang terpancar dari wajah Habib. Di zaman ini, kehidupan dua beradik iaitu Nazmir dan Nasti mula dihantui pelbagai peristiwa pelik dan menyeramkan bermula denga kehilangan bayi yang dikandung Syazura, isteri Nazmir. Sejak itu, seorang demi seorang ditimpa pelbagai peristiwa di luar fikiran termasuk Munirah, isteri Nasti. Keinginan Syazura untuk pulang ke kampong halaman suaminya menjadikan keadaan bertambah rumit. Satu persatu rahsia terbongkar dan mendedahkan sebuah sejarah yang mengejutkan Nazmir, Syazura, Nasti dan Munirah.

facebook keramat

Nampak macam seram kan? Kalau tengok trailer filem Keramat nie, memang seram rupanya.

So tunggu apa lagi? Tingkatkan peluang anda untuk memenangi sebuah Blackberry Playbook dengan menghantar barang keramat sebanyak mungkin hari ini jugak. Abang Nara dah hantar 10 barang dah. Hehehe.  Sila cepat sebelum terlambat.

Written by serenity | January 6th, 2012

Yang muda pasti akan tua. Penuaan boleh dilambatkan, tetapi tidak dapat dielakkan. Mungkin ada sesetengah individu yang masih kelihatan muda walaupun umurnya sudah mencecah 4 series, tapi lama-kelamaan, akan terserlah jua penuaan, untuk kita orang-orang biasa, dan juga selebriti. Pernah terfikir bagaimana rupa selebriti pujaan anda ketika tua? Entri untuk suka-suka ini memaparkan jangkaan wajah 7 orang selebriti pujaan anda bila memasuki usia warga emas nanti dan benda sebegini biasa dibuat oleh blog hiburan barat.

1. Aaron Aziz

2. Hans Isaac

3. Nora Danish

4. Fasha Sandha

5. Redza Minhat

6. Fazura

Harap tak ada lah peminat yang akan sentap kerana kami pasti selebriti pujaan anda lebih sporting.Lariiik!

Edit: Kami sedang buat semula untuk wajah Neelofa.
Edit 2: Neelofa redo.

Page 30 of 39« First...1020...2829303132...Last »