Written by AbangNara | January 9th, 2012

Kalau nama anda Aaron Aziz, berita tentang kecederaan anda boleh membuatkan dunia hiburan tanah air menjadi kucar-kacir. Akibat melakonkan sendiri adegan aksi untuk filem KL Gangster 2 yang melibatkan pelanggaran kereta, Aaron Aziz telah dimasukkan ke hospital kerana tercedera. Dan hero pujaan ramai ini, telah dikenakan suntikan sebanyak 3 kali.

aaron aziz

Abang Nara tahu mesti ramai yang bercita-cita untuk menjadi doktor yang menyuntik jarum tersebut ke 3 bahagian yang dinyatakan oleh Aaron Aziz di atas. Tak apa, berangan-angan itu satu perkara yang baik. Buat peminat Aaron Aziz, jangan risau kerana Abang Long hanya sekadar lebam-lebam dan bengkak sahaja. Kekacakan Aaron Aziz tidak terganggu sama sekali. Hehehe.

P.S: Tahukah korang di mana Hujung Pelangi. Menakjubkan! Jom kita tengok!

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

41 responses to Aaron Aziz Cedera Semasa Penggambaran KL Gangster 2, Terima 3 Suntikan

  1. ryo2x0 says:

    semoga abg long cpt semboh

    0

    0
  2. Oneza says:

    Alahai ciannya die….

    0

    0
  3. minaci says:

    semoga Aaron tabah menghadapi segala dugaan dan kami doakan Aaron kembali sehat dan berjaya habiskan filem KL gangster 2 ni…apa pun kmi ttp menyokong mu selamanya…all the besttt. yg penting ingat Allah swt selalu k….

    0

    0
  4. syim aaron says:

    Untung arr doktor yg mencucukkan injection itewwww…

    0

    0
  5. super makan2 says:

    lucah betoi ayat nara yang pasai injection tu

    0

    0
  6. Miranda says:

    Macho ah abg haron buat stunt sendiri sampai tercedera. Hati2 jgn sampai terpeleot plak pasni…kompem jatuh saham :P get well sooon

    0

    0
  7. BiniKeduaAaron says:

    Bayangkan muka Aaron tahan sakit kena injection. Awwwwww comelssss :D

    0

    0
  8. what the? says:

    sakit woo bro, kalo kena kat bontot, series bhai, aku pernah kena, mau kuar airmata …… tahan ye bang long
    :P

    0

    0
  9. JijahHot says:

    OMGEEE…jijah nk jadi doktor lahaa

    0

    0
  10. iMBobo says:

    adoi, gangster pun takkut jarum ke?hehehe..

    http://www.imbobome.com

    0

    0
  11. duit hilang says:

    Adegan mana buat bang long injured? Adegan kena pukul ngan mak xsolat ke?

    0

    0
  12. Reena says:

    Kalau cucuk bontot tu sakit..tp kenapa ramai yg berselera main bontot..jarum dia lg besar..eh lain jer..tetibe lak imaginasiku meliar….i’m sorieeeee.. (sila ikut gaya amir.. tenchiu..)

    0

    0
  13. pistol says:

    untung jarum 2 dpt cucuk bontot aaron aziz…LOL

    0

    0
  14. triple j says:

    Kira ok la tu,atleast terpaksa dicucuk.semalam ada pemuda yg dicucuk buntutnya 3 tahun lepas,semalam ‘pencucuk buntutnya’ dilepaskan drp tuduhan tu

    0

    0
    • triple f says:

      semak lah nak politik sini.apsal ‘pencucuk buntutnya’ pernah jolok bapak kau ke nak kecoh sini?bodoh!

      0

      0
    • triple f says:

      lagi satu.semalam tu pemuda tu yg mintak kena cucuk.dah dasar pondan sial ada hati nak mintak simpati mahkamah.dah sedap bontot dia, dah kengkang jalan, dah puas jilat nak cakap kena cucuk pulak.

      0

      0
  15. Piston Pecah says:

    abang long cedera…

    sape buat? kikikiki

    0

    0
  16. frinses says:

    hairan kepada pengomen yg rsa nk jd doktor yg cucuk buntut AA..apa yg nk dibanggakan dpt tgk buntut AA ni pn xtau la..
    (semoga AA cepat sembuh)

    0

    0
  17. kambing says:

    cuba kalau AA tu Azwan Ali.

    hahaha. uwek.

    0

    0
  18. Quinciez says:

    get well soon abg,speedy recovery,aaronators always pray 4 u,insyallah~

    0

    0
  19. hehehe, betol la aaron kena inject, takde tweetjack atau kena hack segala bagai. kalo tak caye, baca kat myartis.com. hehehe,

    0

    0
  20. sahabatsetan says:

    hehehe.. kata gangster KL..
    tak brutal la kalo takut jarum.. hehe

    0

    0
  21. bolradhabol7 says:

    best ape dpt jd doktor yg cucuk aaron..
    ohh abg aaron ku syg….
    sabarla ye….
    smuga cpt sembuh

    0

    0
  22. incik jejol says:

    nara muka jerawat batu pun berahi dengan aronn aziz. hebattttttt

    0

    0
  23. Reena says:

    @Apa pun x bleh..soheh ko ni kaki main belakang.. sampai tau sedap bagai..eww..ngok jugak dia ni!

    0

    0
  24. gambit bodoh says:

    badan tuff tp takut jarum.. apeda.. harun aziz nh..

    0

    0
  25. bunga melur says:

    comel je tweet aaron aziz nih.klako je.heheheh

    0

    0
  26. shahezy sam says:

    aku lg minat dye ni blrlakon gangster dri cinta2 ni.. pelik, x kn x jeles bini dye dok tgok dye pgang2 tino lain..law atas alasan cri rezeki pon ttp slah pd undang2 islam..

    0

    0