Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Video Itu Sudah Ada Sejak Dua Tahun Lalu, Biarlah Masyarakat Nak Cakap Itu Saya Atau Bukan – Syafiq Kyle

Selepas dihimpit kontroversi serta pelbagai spekulasi liar mengenai video lucah didakwa miliknya yang menjadi perbualan hangat netizen, pelakon Syafiq Kyle akhirnya tampil bertemu pihak media untuk berbicara mengenai isu hangat itu.

Advertisement

Mungkin ramai yang mengharapkan penjelasan daripada Syafiq, namun malangnya aktor itu membiarkan spekulasi itu terus tergantung tanpa penyelesaian  apabila memilih untuk tidak mengesahkan atau menidakkan segala dakwaan yang telah timbul dan membiarkan masyarakat membuat kesimpulan mereka sendiri.

Sama ada saya atau tidak tetap akan ada pandangan yang berlainan dan saya adalah insan yang bertanggungjawab untuk memanjangkan atau pendekkan isu ini. Saya pilih menghentikannya di sini dan meneruskan kehidupan. Bagi saya, biarlah orang nak cakap itu saya atau bukan. Saya juga menghargai dugaan ini sebagai perkara yang mematangkan saya.

Dua tahun lalu saya sudah menghidu tentang video tersebut ada yang jumpa saya beritahu mereka sudah melihatnya. Saya tertanya-tanya video apa yang dimaksudkan sehinggalah ia tersebar dua hari lalu. Sejujurnya saya tidak mahu tengok video-video itu sejak ia tular dan dikongsikan di media sosial.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

30 Comments

  1. jamaladnan ahmad

    June 20, 2018 at 6:56 pm

    manusia yg membuka aib org d dunia ni allah akan buka aib nye pula d padang masyar nnti..selagi tk mohon maaf dan tuan punya diri tidak memaafkan…tunggu je lah d padang masyar nnti…pasti..itu janji allah..kna faham..yg kutuk2 ni pun terlibat juga dok umpat keji die..tkpe fiq esok amal2 depa ni allah suruh bg kat hang..hidup ni lumrah kite tk sepi dari mmbuat kesilapan..sepatut nye kite mmberi nasehat kpd yg menyebarkan dan jika benar tuan diri melakukan..pastikah kite die..?tak pastikan ///zaman sekarang teknologi tinggi mcm2 boleh d buat jd jgn mudah kite mengiakan jika kita pun tak pasti…api neraka tu panas../jd buat ape kite nk cari sakit besok//puntung rokok tercucuh d jari dah ngadoi …pd syafiq d harap lebeh berhati2 pd mase akan dtg…jika kamu berjanji pegang lah janji itu sungguh2 ye//sayonara riba riba

  2. Joe

    June 1, 2018 at 9:08 am

    Sapik belakang sikit..hmmmmmmm seeapnya sapik…muahahhaha

  3. Afina Aziz

    May 30, 2018 at 10:47 pm

    amboi ramai bela dia. bagus korang ni. wakaka

  4. Alip syuk

    May 30, 2018 at 9:06 pm

    Wan nor azlin ph teruk dugaan die

  5. makcik bwg

    May 30, 2018 at 7:50 pm

    Sebenarnya sangatlah vague statement si syafik ni. Lagi senang kalau itu BUKAN dia, tegaskan dengan mengatakan dia TIDAK pernah membuat video. Ini tak, nak bagi netizen yg tentukan? Ko nak kami jadi hakim ka syafiq oiiii. Aku masih lagi tak faham statement mamat ni. Jadi conclusion apa? Aku lebih respect pd fathia yg mengaku dirinya tersalah langkah dan memohon maaf, Ini tak, tidak menidakkan dan tidak mengiyakan. Apa ke jadah mamat ni. Susah sgt ke nk kata, ‘ya, saya yg melancap dlm video itu dan ingin memohon maaf kerana sikap tidak matang saya’. susah sgt ka? Hilang terus respect kat syafiq ni. Kpd peminat2 syafiq, bukan main backup mamat ni, masa kes fathia bukan main lagi bash si fathia sampai dunia nak kiamat korang mem-bash. ini tak, kerana mamat yg kononnya boleh kasi pecah ovari ni, korg cepat je bg sokongan..

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top