Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

(FOTO) Syafiq Kyle Merayu Pada Seorang Lelaki Untuk Padam Video Lucah Viral?

Belum reda dengan kontroversi video lucah yang didakwa miliknya, pelakon Syafiq Kyle sekali lagi menjadi topik hangat dikalangan netizen apabila seorang lelaki dikenali sebagai Faizi Khairudin mendedahkan “rayuan” Syafiq yang meminta dia memadam beberapa video.

Advertisement

Foto perbualan itu menimbulkan pelbagai spekulasi liar kerana ia kelihatan sangat pelik dengan ayat-ayat seakan aktor itu meluahkan perasaan kasih dan sayang kepada Faizi. Siapa agaknya Faizi dalam kehidupan Syafiq?

Walaubagaimanapun, kami tidak pasti jika perbualan tersebut ada kena mengena dengan isu video lucah yang tersebar. Mungkin juga ada pihak sengaja mewujudkan akaun Instagram palsu atas nama Syafiq dan ingin meraih publisiti murahan.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

54 Comments

  1. from another country

    June 12, 2018 at 1:36 pm

    tak yah lah nak heboh, artis memang heboh.. coba org normal kat sekitar kita.. kalau dia tak famous dia tak kan heboh segala… kalau itu benar syafiq kyle.. tak yah lah nak risau sangat. common lah babe.. mustahil tak de org kat dunia ni ada yg buat benda mcm tu. mungkin ada lagi yg lebih teruk. itu privacy org masing masing. privacy kita juga kita tak nak heboh heboh kan. just give him a break lah. tak semua manusia tak pernah buat silap.. either its good way or bad way. ini viral pun.. sebab dia currently booming kat tv. sebab tu lah yg tukang viral tu ambil kesempatan… org kunyit kee tak keee.. itu dorang punya kehidupan. doa jee yang baik baik lah. apalah org kat dunia ni.. judgmental terlebih.

  2. irdina

    June 1, 2018 at 11:50 am

    betul ke mcm ni perangai syafiq kyle

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top