Tak Menang Tangan Melayan, DS Vida Sahkan Janda Kelantan ‘Saham Tinggi’

Hiburan

Tak Menang Tangan Melayan, DS Vida Sahkan Janda Kelantan ‘Saham Tinggi’

Berita pernikahan antara penyanyi rap Caprice bersama isteri yang dahulunya ibu tunggal anak seorang telah meraih perhatian ramai orang termasuklah usahawan kosmetik terkenal, Datuk Seri Vida.

Jelasnya, memang diperakui golongan janda yang berasal dari Kelantan sering menjadi rebutan dan turut menjadikan contoh ramai lelaki bujang mengahwini ibu tunggal sebagai salah satu bukti yang menunjukkan mereka ini masih memiliki ‘saham’ yang tinggi.

Advertisement

Saya setuju 200 peratus saham janda lagi tinggi dan lebih mahal berbanding anak dara, pasti ramai yang tercabar dengan janda terutama janda Kelantan. Saya tengok dekat TikTok pun ramai lelaki nak kahwini janda.

Kata Vida,  golongan ini sudah pandai berhias dan mencantikkan diri sekaligus membuatkan anak teruna lebih memilih untuk memperisterikan seorang janda.

Dedah jutawan kosmetik ini lagi,  setelah lebih 4 tahun memegang status ibu tunggal, dia pernah dihampiri beberapa orang lelaki bujang yang menyatakan hasrat untuk menjadikannya sebagai pedamping hidup mereka.

Advertisement

Akui Vida, dia masih belum bersedia untuk bergelar isteri kerana masih trauma dengan kegagalan tiga perkahwinannya sebelum ini.

“Apabila hati dah retak lagi la takut..lebih-lebih lagi saya pernah trauma melalui alam perkahwinan dahulu, jadi saya dah tak sanggup nak hadap.” jelasnya lagi.

Terdahulu, gempar industri hiburan tanah air apabila DS Vida  mengumumkan akan mengakhiri zaman solonya bersama bekas pembantu peribadi, Iqbal Zulkefli namun tidak dapat diteruskan kerana telah mendapat tentangan hebat daripada anak-anak.

DS Vida
3 minggu lalu

Kisah Ikan Siakap Langkawi Kini Tular, DS Vida Nak Belanja Mangsa Yang Teraniaya

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

3 Comments

  1. Anonymous

    November 19, 2021 at 10:19 am

    geli aih aku dengar statement mu ni vida. mu ni tak serik2 lagi ke nak up sangat saham janda garik mu tu. tak cukup lagi kena reject publicly ni nak up saham sendiri pulak. paroh mu ni vida. pergi amek air semayang pastu solat atas sejadah makbul mu tu

  2. Anonymous

    November 19, 2021 at 9:22 am

    janda kelantan la byk mengenyam..hahaha datang KL mcm country shock..sian..ehehe
    pastu mai kl jadi call girl..layan vips..
    pastu kerja jual brang sebb nk tutup je kegiatan.

    then pancing laki kaya jadi somi..ahaha
    opss!!

  3. cikedis

    November 19, 2021 at 8:24 am

    Aduhaii

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...