Written by Bella | December 8th, 2017

Sebuah portal akhbar tempatan beberapa hari lalu melaporkan Neelofa kini sudah bertemu pengganti dan sedang dilamun cinta sehingga tahap bersayang-sayangan dan rindu-rinduan. Ada pula khabar angin mengatakan jejaka tersebut merupakan anak VIP.

Neelofa menerusi portal BH PLUS berkata, buat masa ini beliau enggan memberikan sebarang komen mengenai gosip berkenaan. Pengalaman lalu yang dihimpit pelbagai kontroversi percintaan membuatkan beliau berhati-hati untuk berkongsi kisah peribadinya.

Sejak awal lagi, sudah banyak hal peribadi menerjah dalam kanvas seni diri ini. Saya sendiri sudah jelaskan daripada banyak segi. Dulu, tunjuk sikit hal peribadi pun tak boleh. Apatah lagi memberi bayangan terus berkenaan hal itu. Jadi, saya ambil pendekatan untuk tidak langsung berkongsi mengenainya.

Selepas apa yang saya lalui, pengalaman mematangkan diri. Ikutkan, dengan kawan pun, hanya mereka yang tertentu sahaja saya bercerita sisi peribadi. Namun, apabila tiba masanya saya akan berkongsi.

Maaf, memang saya tak boleh kongsi fasal bersama orang lain atau sebaliknya, walaupun sedikit. Tapi, andai saya ingin umumkan hal peribadi, pasti ia akan dilakukan secara sewajarnya. Saya akan jemput teman media ketika itu.

Setiap manusia di dunia ini memerlukan teman hidup untuk berkongsi kasih sayang, cinta dan termasuk juga kesedihan hati. Kami tahu ramai peminat yang ingin melihat Neelofa bahagia bersama teman istimewa.

Sumber Berita : BH PLUS

Written by Bella | December 5th, 2017

Sejak “kisah cinta” Neelofa bersama Fattah Amin terputus di tengah jalan, ramai peminat Neelofa sering merasakan beliau sedang berduka dan tidak boleh “move on” lebih-lebih lagi selepas Fattah baru-baru ini sudah berkahwin. Macam-macam komen tentang Lofattah yang sehingga hari ini masih lagi belum reda sehingga berlakunya ejekan antara peminat Lofattah dan Fattzura.

Hakikatnya, Neelofa sudah lama meneruskan kehidupannya dan enggan lagi terus dikaitkan dengan Fattah. Malah, menurut Mary Jane menerusi portal Utusan Online, Neelofa kini sedang rapat dengan seorang jejaka dan mereka sudah sampai tahap rindu-rinduan dan bersayang-sayangan.

Khabar yang cukup selesa di pendengaran Mary Jane, difahamkan ada ‘seseorang’ dan pihak tertentu yang sedang cuba hendak mengintai hati Lofa sekarang ini. Katanya, sudah sampai ke tahap rindu-rinduan, sayang bersayang, tak bermesej asyik terbayang-bayang di pihak sebelah sana tu. Siapa itu? Kena tanya tuan badan. Lofa seperti biasa tak suka bercerita soal peribadi, tetapi kalau betul bermula episod cinta yang menarik, dia tak akan sembunyi.  Takkanlah selama-lamanya nak berdendam air mata mengenangkan cinta tidak kesampaian lepas putus dengan insan yang dia sayangi sebelum ini.

Jika berita ini benar, kami harap “hubungan” Neelofa dan jejaka tersebut akan menjadi. Siapa tahu mungkin mereka ada jodoh bersama bukan?

Sumber Berita : Utusan Online

Written by AbangNara | October 26th, 2015

Cinta. Cinta adalah satu keajaiban. Ia datang tanpa diminta. Kadangkala kita mencari cinta, tetapi tidak jua ditemui. Namun ia akan datang di kala kita tidak menduga. Amboi. Bermadah pula Abang Nara pagi-pagi ini. Bukan apa, Abang Nara sedih membaca kata-kata Neelofa di Berita Harian semalam. Mana tidaknya, hati Neelofa seolah-olah tertutup untuk bercinta lagi selepas perhubungannya dengan Hans Isaac menemui jalan buntu.

neelofa

Mungkin Neelofa masih belum dapat melupakan kenangan manis ketika bercinta dahulu. Namun rasanya sudah lama juga Neelofa solo. Mungkin sudah tiba untuk Neelofa membuka pintu hatinya. Abang Nara pasti ramai jejaka di luar sana yang sudi mencuri hatinya. Kata Neelofa:-

Hati saya belum dimiliki dan saya juga belum menemui sesiapa. Keinginan untuk bercinta itu belum tumbuh, apatah lagi merancang lebih jauh iaitu berumah tangga. Saya tida menyesali takdir yang tertulis, cuma ketika ini, saya tidak berminat untuk menjalin hubungan dengan sesiapa”

Keinginan untuk berkahwin juga sudah berarak jauh dari sudut hati. Mungkin ada yang tidak percaya jika saya katakan, ketika ini perasaan saya ke arah itu kosong. Itu kenyataannya hingga saya sentiasa berdoa supaya Allah hadirkan kembali ‘rasa’ yang sudah lama hilang

neelofa

Satu hari nanti, pasti akan muncul seorang jejaka yang akan berjaya menumbuhkan kembali rasa cinta di dalam hati Neelofa. Lagipun Neelofa sekarang ini masih sibuk dengan kerjaya lakonan dan juga perniagaan. Jadi bagus juga hati tertutup untuk bercinta. Boleh fokus benda-benda lain dulu. Bila semuanya dah stabil, ketika itu bolehlah mencari cinta kembali. Tak gitu? Sumber Berita Harian.

Written by AbangNara | August 12th, 2014

Amboi, amboi, amboi. Terkejut Abang Nara mendengar desas-desus ini. Mana tidaknya, Neelofa kini dikhabarkan sedang hangat bercinta dengan kerabat diraja dan dikatakan bakal berkahwin tidak lama lagi. Kerabat diraja yang mana satu, tidaklah pula diketahui. Rasanya baru sahaja Neelofa dan Hans Isaac putus cinta. Adakah Neelofa telah bertemu pengganti atau ini sekadar gosip sahaja?

neelofa kerabat diraja
Ditanya oleh Kosmo mengenai kebenaran khabar angin ini, Neelofa enggan memberikan sebarang komen. Kata Neelofa:-

Saya tidak mahu sebarang temu ramah. Maaf. Bulan ini dan bulan depan, saya tidak menerima sebarang temu ramah. Beri saya ruang

neelofa kerabat diraja

Nampaknya Neelofa enggan mengesahkan atau menafikan desas-desus yang sedang hangat bertebaran ini. Apa pun, kalau betul, tahniah diucapkan. Kalau tak betul, sama-samalah kita doakan Neelofa akan bertemu jodoh secepat mungkin. Tak sabar nak tengok si cantik manis ini naik pelamin. Kan?

P.S: Jom dapatkan koleksi TELEKUNG TRAVEL SEJADAH terbaru keluaran Gudang.my! Keistimewaan telekung ini ialah begnya yang unik. Beg boleh simpan telekung dan beg bila dibuka menjadi SEJADAH! Harga pun sangat berpatutan, RM49 free postage!

Boleh click: facebook.com/Gudangmy
Call/sms/Whatsapp: +60192361986

 photo Gudangmy_zps276203b3.jpg