September 21st, 2015

Rasanya semua tahu bukan Syafiq Kyle dan Uqasha Senrose sebenarnya pasangan bercinta sebelum ini meskipun Uqasha tidak pernah mahu mengakui hal tersebut. Namun, hubungan mereka renggang dan Uqasha pula baru-baru ini dilihat sering bermesraan dengan aktor Iqram Dinzly.

Disaat semua orang mengatakan Uqasha dan Iqram sedang bercinta, tiba-tiba ada pula berita yang mengatakan Uqasha sebenarnya telah menyambung semula percintaan beliau bersama Syafiq.

Advertisement

Menurut sumber Cik Pang di Harian Metro, semuanya bermula apabila mereka berdua dipilih untuk bergandingan dalam sebuah filem bersama. Pada awalnya Uqasha dan Syafiq seakan bermain tarik tali untuk menerima tawaran tersebuk dek sejarah cinta mereka, namun mereka membuat keputusan yang agak mengejut apabila akhirnya menerima tawaran tersebut.

Malah, kedua-duanya menghayati setiap babak sedih ataupun putus cinta sehingga Syafiq menangis bersungguh-sungguh sehingga matanya bengkak. Memang feel habis tu..

Bermula daripada babak tersebutlah hubungan mereka semakin mesra dan tidak dingin seperti sebelum ini sehinggalah hari seterusnya. Tiba sahaja waktu rehat pasti mereka berdua akan duduk bersama didalam kereta sehingga berjam-jam lamanya. Buat apa tu? Sedang mengimbau memori lama ke?

Kalau benar mereka kembali bercinta, baguslah tiada lagi orang akan bergosip mengenai hubungan mesra Uqasha dengan Iqram lagi kan? Harapnya kali ini kekal lah yer..

Sumber Berita: Harian Metro

Advertisement
February 17th, 2015

Finale Maharaja Lawak Mega 2014 telah berlalu. Seperti yang anda maklum kumpulan Zero telah memenangi petandingan itu manakala Sepahtu mendapat tempat kedua.

Susulan itu, kita dikhabarkan Nabil bersara manakala Sepahtu mengumumkan menarik diri dari pertandingan itu pada tahun hadapan.

Melalui penulis ruangan pojok Harian Metro, penulis Cik Pang memberitahu melalui sumbernya bahawa Jep Sepahtu mengamuk dan meluahkan rasa tak puas hati di belakang pentas apabila Zero diumumkan sebagai juara pada malam itu.

Sumber juga mengatakan Jep mengeluarkan makian dan memberi amaran untuk mendapatkan dalang yang menyebabkan ketewasan Sepahtu pada finale MLM 2014.

Advertisement

Dikatakan bahawa Jep mendakwa seseorang melakukan ilmu hitam terhadapnya sehingga dia dan Shuib tidak dapat memfokuskan untuk finale itu dan menyebabkan kekalahan mereka. Katanya, Jep serius dangan dakwaan itu dan membawa tentangnya ke pengetahuan pihak atasan Astro Warna.

Dakwa sumber yang merupakan orang produksi MLM 2014, disebabkan kejadian itulah Sepahtu mengambil keputusan untuk menarik diri dari menyertai pertandingan pada tahun hadapan.

Sememangnya dakwaan Jep itu sesuatu yang serius namun agak sukar dibuktikan. Apakah tindakan yang diambil Jep untuk mencari pesalah yang dikatakan dan apakah pula tindakan yang bakal diambil beliau apabila pesalah itu ditemui? Hanya Jep yang tahu jawapannya jika benar kata-kata sumber Cik Pang tersebut.

Bersama kita nantikan hasilnya.

Advertisement
June 30th, 2014

Fuh~~ Hangat juga dakwaan yang disampaikan oleh Cik Pang semalam menerusi Metro Ahad. Mana tidaknya, Cik Pang mendakwa penceraian Izreen Azminda adalah berpunca daripada Amar Baharin, yang merupakan gandingannya di dalam drama Kerana Terpaksa Aku Relakan. Tambah menarik apabila dakwaan Izreen diceraikan kerana suaminya ketika itu melihat sendiri kecurangannnya bersama dengan Amar. Hmmm..

amar baharin

Dikatakan juga hubungan Izreen dan Amar telah melebihi daripada kawan biasa sejak mula berlakon drama tersebut. Berikut ialah artikel penuh Cik Pang yang bertajuk “Curang di lokasi”.

Advertisement

Mereka yang mengikuti isu perceraian pelakon Izreen Azminda pasti ingin tahu apa sebenarnya yang berlaku. Cerita yang Cik Pang ingin kongsi ini memang panas.

Cerita terbaru yang Cik Pang dengar, ada dakwaan mengatakan punca perceraian Izreen dan bekas suami, Muhamad Riza Baharuddin disebabkan munculnya pihak ketiga.
Lebih pedih apabila orang ketiga yang dimaksudkan itu dipercayai pelakon gandingannya dalam drama bersiri Kerana Terpaksa Aku Relakan, Amar Baharin.

Kata kawan Cik Pang, hubungan Izreen dan Amar mula dikesan melebihi kawan biasa beberapa bulan lalu di set penggambaran drama itu.

Malah, apabila hubungan itu dapat dihidu bekas suami, masa itulah Izreen diceraikan di set penggambaran. Dengarnya, lafaz cerai itu berlaku selepas Riza datang dan melihat sendiri ‘kecurangan’ Izreen di lokasi.

Walaupun pelakon itu pernah menafikan punca perceraian akibat orang ketiga atau masalah kewangan dialami mereka ketika masih bergelar suami isteri, ia adalah sebaliknya.

Advertisement

Apatah lagi kawan Cik Pang pernah bercerita dan terbaca beberapa status dimuat naik di laman sosial milik Izreen seolah-olah gelisah kerana berdepan masalah rumah tangga, termasuk berkaitan masalah kewangan.

Cuma pada waktu itu, tak ramai dapat hidu sebab Izreen pandai ‘cover-line’ susun ayat baik punya! Hinggalah apabila isu ini dibawa ke peringkat perceraian, baru satu demi satu isu mula timbul. Segala macam ‘mak nenek’ dan aib masing-masing mula terbongkar.

Cik Pang hanya mampu beristighfar bila dengar cerita disampaikan kawan Cik Pang ini. Kalau ada masalah rumah tangga sekalipun, pasti ada jalan terbaik untuk diselesaikan, bukan dengan membebankan pasa­ngan masing-masing.

Tapi nak buat macam mana, nasi sudah menjadi bubur. Cik Pang cuma berdoa semoga mereka selesaikan isu ini dengan cara elok dan berhemah sebab masing-masing tahu kekurangan dan kelebihan sendiri.

Apa sekalipun, kita tunggu saja apa komen mereka mengenai pendedahan panas Cik Pang ini. Betul tak?

Advertisement

amar baharin

Amar Baharin yang telah membaca dakwaan Cik Pang telah tampil meluahkan dan menafikan dakwaan tidak masuk akal ini menerusi akaun Instagramnya. Tulis Amar:-

susah2 je Cik Pong ni nak promote drama dengan cara mcm tu… Tak perlu la Cik Pung, kau tak keluar statement mcm tu pon, ramai dah peminat drama ni. Diorang lebih bijak menilai kualiti “story” drama ni dari membaca “story” kau yang kau sendiri tak pasti kesahihannya. Ramadhan setahun sekali Cik Peng, aku maafkan dosa kau

amar baharin

Mungkin kerana populariti drama Kerana Terpaksa Aku Relakan dan juga kemesraan yang nampak ‘real’ antara Izreen dan Amar menyebabkan dakwaan tidak masuk akal sebegini terkeluar. Abang Nara percaya Amar dan Izreen bukanlah orang yang macam itu. Kedua-duanya profesional dan hanya menjalankan tuntutan watak. Tak adalah nak bercinta betul-betul di luar lokasi. Tak gitu?

bbw

P.S: Hujung minggu tak perlu nak bersesak-sesak di Kuala Lumpur untuk membeli-belah. Hanya perlu ke BestBuyWorld Malaysia dan dapatkan banyak produk yang terbaik untuk Hari Raya nanti dengan harga promosi yang sangat awesome. Pastikan anda tidak terlepas kerana promosi ini hanya untuk 2 hari sahaja. Layari my.bestbuy-world.com dan juga Facebook BestBuyWorld Malaysia.

Advertisement