February 21st, 2020

Selepas membuat kemunculan tanpa mengenakan hijab di Anugerah Juara Lagu ke-34 (AJL34), baru-baru ini, penerbit terkenal Datuk A.Aida mendedahkan tujuh orang lelaki datang mahu memikatnya. Mempunyai tubuh badan yang langsing dan menawan, tidak hairanlah jika produser drama itu menjadi kegilaan ramai lelaki.

7 lelaki pikat a.aida

Namun, dia menolak kesemua lelaki itu kerana tidak memiliki kriteria yang diinginkan. Kata A.Aida jika hendak memikatnya, lelaki itu haruslah bertubuh sasa lengkap dengan ‘six pack’.

Selepas AJL hari tu ada tujuh orang yang datang mahu memikat tetapi saya tolak. Jika mahu berdampingan dengan saya, perlu ada six pack dan sado. Kalau boroi pergi jauh-jauh.

lelaki pikat a.aida

Saya belum bertemu pengganti. Kalau boleh saya mahukan lelaki yang sasa. Sekarang saya gembira dengan status solo. Tetapi tidak tahulah jika satu hari nanti Tuhan buka pintu hati saya.

Tidak menafikan keputusannya membuka tudung dikecam ramai tetapi A.Aida berasa gembira dengan penampilan terbarunya. Ramai memuji bentuk tubuhnya yang mantap dan raut wajahnya yang cantik hingga disamakan dengan penyanyi terkenal Hollywood, J-Lo.

Semua memuji penampilan saya. Setiap pagi saya mengamalkan kolagen, sarang burung, plasenta dan pelbagai lagi. Ramai mengatakan wajah saya seiras Kilafairy dan Tasha Shila, malah seperti J-Lo.

a.aida buka tudung

Fuh! Disamakan macam J-Lo sebab itu harus mencari pasangan yang sesuai dan ‘sado’, barulah secocok kan? Semakin laris nampaknya A.Aida, mungkin satu hari nanti akan ada lelaki berbadan sasa yang mampu memikatnya.

Sumber Berita : Media Hiburan

February 19th, 2020

Penampilan Datuk A.Aida yang dilihat tidak bertudung pada Anugerah Juara Lagu ke-34 (AJL 34) mengejutkan ramai.

a.aida buka tudung

Penerbit terkenal itu mengakui tidak lagi mengenakan tudung sejak beberapa bulan lalu. Dia hanya ingin menjadi diri sendiri dan enggan hipokrit.

Tambahnya lagi, keputusan mengenakan hijab yang dibuat sebelum ini semata-mata kerana ingin menghormati dan mentaati permintaan bekas suaminya dan bukan kerana kerelaan hati. Namun, selepas bercerai A.Aida sedar dirinya belum bersedia.

a.aida buka tudung

Saya masih mencari dalaman, doakanlah semoga rohani saya kuat kerana saya tak mahu tipu diri sendiri.

Saya memang sukakan fesyen, bila bertudung banyak fesyen yang terbatas. Tengok je pakaian saya semasa di AJL, kan tak elok kalau pakai dengan tudung. Kini saya rasa boleh menggayakan pelbagai fesyen dengan penampilan sebegini, gaya sedikit terbatas apabila mengenakan hijab.

a.aida buka tudung

Menurut A.Aida, seminggu sebelum berlangsungnya AJL34 dia tidak dapat tidur malam. Memikirkan adakah lebih baik untuk dia menghadiri anugerah itu mengenakan tudung atau dengan imej terkini. Dia mengakui takut dengan kecaman netizen.

Terdahulu, A.Aida mula mengenakan hijab selepas berkahwin pada Julai 2018 dengan pelakon, Ariff Aziz. Bagaimanapun, perkahwinan mereka hanya bertahan selama sembilan bulan sebelum mengambil keputusan untuk bercerai pada April tahun lalu.

February 10th, 2020

Penampilan penerbit terkenal, Datuk A.Aida pada malam kemuncal AJL 34 mengejutkan ramai pihak apabila dia tampil dengan imej ‘freehair’ selepas lebih setahun mengenakan hijab.

a.aida buka tudung

Tidak mahu orang ramai terus salah faham, A.Aida mengesahkan dia tidak lagi mengenakan tudung sejak beberapa bulan lalu.

Ya, betul saya tidak lagi berhijab. Tapi, saya tidak mahu bercakap banyak mengenai perkara ini. Saya minta maaf. Dokan yang baik-baik saja buat saya.

a.aida buka tudung a.aida buka tudung a.aida buka tudung

Rata-rata netizen meluahkan rasa terkejut dengan pengakuannya itu dan berharap agar satu hari nanti dia akan membuka pintu hatinya untuk berhijab semula.

Terdahulu, A.Aida mula mengenakan hijab selepas berkahwin pada Julai 2018 dengan pelakon, Ariff Aziz. Bagaimanapun, perkahwinan mereka hanya bertahan selama sembilan bulan sebelum mengambil keputusan untuk bercerai pada April tahun lalu.

Sumber Berita : Harian Metro

December 23rd, 2019

Masih lagi mempunyai bentuk tubuh menawan persis anak dara dengan gaya yang
“meletup”, penerbit Datuk A.Aida memberitahu ramai lelaki yang cuba mendekati dan memikat hatinya selepas bercerai dengan aktor Ariff Aziz pada Jun lalu.

datuk a.aida

Namun, buat masa ini dia enggan memikirkan soal jodoh dan memberikan fokus terhadap kerjaya dan anak-anak. Mengakui dirinya agak serik dengan kisah lalu selepas empat kali kecundang dalam perkahwinan sebelum ini.

Bukan nak cakap besar, tetapi mereka yang nak mengurat saya tu, puas tangan nak menepisnya. Tapi, sebab saya dah selesa dengan kehidupan begini, jadi saya rasa biarlah sekejap.Lagipun, saya dah serik dengan kehidupan lalu. Saya sudah empat kali kecundang dalam perkahwinan sebelum ini.

datuk a.aida

Saya sedang cuba untuk memenuhi apa saja impian anak, pusing dunia dengan anak-anak. Saya dah tak nak fikir untuk mencari pasangan buat masa ini.

Meskipun memiliki segalanya, harta dan kekayaan, A.Aida sebak apabila belum menemui kebahagiaan, sering gagal dalam perkahwinan.

datuk a.aida

Betullah kata arwah mak dulu, Tuhan beri saya segala-galanya tapi bila bab suami, memang ada kekurangan di situ. Kalau dengar dia cakap begitu sampai mengalir air mata, ia perkara yang benar-benar terjadi kepada saya hingga kini.

Dalam pada itu, Aida berkata, dia tidak menolak takdir sekiranya ada rezeki untuk mendirikan rumah tangga sekali lagi.

Sumber Berita : mStar Online