Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Nur Sajat Akui Sudah Dedahkan Identiti Sebenar Kepada JAKIM

Semalam, pihak JAKIM menerusi pegawainya, Dr Mohd Izwan Md Yusof memaklumkan prosedur pengesahan jantina Nur Sajat tergendala apabila mendakwa ada campur tangan serta halangan oleh pihak Sajat yang mengganggu proses tersebut.

Advertisement

Walaubagaimanapun, Sajat menafikan perkara itu dan mengakui beliau sudah mendedahkan identiti sebenarnya kepada JAKIM.  Namun, beliau tidak mahu mengulas lebih lanjut mengenai “identiti sebenar” yang telah didedahkan itu.

Saya dah dedahkan mengenai identiti sebenar saya kepada Dr Izwan dalam pertemuan terdahulu. Ibu bapa saya juga telah memberi keterangan mengenai identiti saya kepada dia.

Terdahulu, Sajat dan JAKIM bersetuju untuk mengendalikan beberapa proses untuk untuk mengenalpasti identiti Sajat secara rasmi dan segala prosedur dijangkakan selesai dalam tempoh sebulan paling minimum.

Sumber Berita : mStar Online

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

36 Comments

  1. Akulah

    February 15, 2018 at 7:40 pm

    Pondan ni ja berani mengaku pondan. Special case..tak payah nak lari tungging terbalik masuk longkang mcm pondan biasa kena kejar dgn pejabat agama. Kalau pondan. Tangkap la. Lelaki berpakaian perempuan tu Haram. Salah. Boleh didakwa mcm pondan2 lain.
    Pondan sajat ni ja yg melampau pijak agama

  2. Nono

    February 15, 2018 at 4:49 pm

    Kesian maruah wanita2 tulen di perkotak katik oleh wanita palsu ni. segala benda palsu nak ditunjuk!! Tetekkkk palsu,celah bedah palsu…period palsu….wanita2 sejati walau sebitch macam mana pon tetap ada aib yg diaorg akan jaga…..

  3. Anonymous

    February 15, 2018 at 4:30 pm

    Apa2 jelah sajat.. Nk tegakkan benang yg basah.. Mengaku jelah laki.. Org x marahpn…yg org marah sbb x ngaku.. Semoga engkau berubah sblm terlmbt..

  4. Ms B

    February 15, 2018 at 4:21 pm

    Maaf ya sy bukan benci pondan tapi selaku org yang beragama Islam, kadang2 takut kalau dapat bala dari Allah SWT. Kalau bukan dari sudut agama sekalipun, logically kan hubungan sejenis ni, luar dari lumrah manusia? Yang sy tak faham, kenapa makin banyak golongan ni Malaysia & semua tak segan silu mengaku pondan di public. Di negara Arab mcm Saudi, pondan takut nak tonjolkan diri sebab takut jabatan agama. Kenapa jabatan agama di Malaysia tak macamtu?? Kalau nak jadi pondan, itu hak masing2 tapi kalau boleh jangan la publicly tunjuk kat semua orang.

    • rara

      February 15, 2018 at 7:51 pm

      Bkn dlm agama islam je, kristian berdasarkan bible pun mengutuk & laknat LGBT & bg derang , direct access to hell

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top