October 14th, 2015

Sudah bertahun menjalinkan percintaan serta pernah terputus seketika sebelum kembali sebagai pasangan bercinta, Fathia Latiff dan Aiman Hakim Ridza sering diasak dengan soalan bilakah mereka akan ke jinjang pelamin.

Aiman pernah menyatakan beliau sudah bersedia untuk berkahwin dengan Fathia, tetapi sehingga kini masih belum ada perkembangan terbaru mengenainya. Menerusi portal Kosmo!, Fathia memberitahu apa yang penting niat untuk ke arah itu sudah ada dan jika ada jodoh pasti mereka akan bernikah juga nanti.

Yang penting niat sudah ada, doakan saja usaha penyatuan kami berdua dipermudahkan. Lambat atau cepat, jika ada jodoh, tidak ke mana. Insya-Allah pernikahan kami akan berlangsung juga.

Buat masa ini, baik Fathia mahupun Aiman kedua-duanya sedang dilimpahi dengan rezeki apabila menerima tawaran untuk berlakon dengan banyak.

Berbicara mengenai kerisauan Aiman yang tidak dapat meluangkan masa bersama Fathia selepas menjalani penggambaran drama arahan Erma Fatima bersama Remy Ishak, pelakon jelita ini menjelaskan mereka akan berbincang dan mencari jalan penyelesaian untuk keluar bersama nanti.

Kalau nak kahwin kita tidak boleh tergesa-gesa, bila waktunya sudah sampai pasti niat itu akan terlaksana. Apa-apa pun, doakan yang terbaik buat pasangan Fathia dan Aiman.

Sumber Berita: Kosmo!


Comments are closed.

Loading...