Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Aiman Hakim Ridza Sedia Bernikah Dengan Fathia Latiff

Siapa yang tidak kenal dengan pasangan sama cantik sama padan iaitu Aiman Hakim Ridza dan Fatia Latiff. Pernah putus seketika sekitar bulan Februari lepas, namun kekuatan cinta dalam hati masing-masing membuatkan mereka bersatu kembali.

Sudah dua tahun menyulam kasih, Aiman dalam satu kenyataan akhbar berkata beliau berharap hubungan mereka akan berakhir di jinjang pelamin secepat mungkin.

Advertisement

Insya-Allah, kami merancang untuk memulakan dengan majlis pertunangan terlebih dulu sebelum sah bergelar suami isteri.  Bagaimanapun, saya belum menetapkan tarikh pernikahan kerana bimbang ia tidak menjadi. Maka, saya serahkan kepada Allah SWT .

Sudah dua tahun kami bercinta, jadi sudah tiba waktunya kami memikirkan tentang halatuju yang lebih serius dalam perhubungan.

Mengakui tidak mempunyai begitu banyak persamaan bersama Fathia, tetapi buat aktor drama Isteri Separuh Masa  itu, kekasihnya menepati ciri-ciri wanita idamannya dan sebenarnya seorang yang agak kelakar. Apa yang penting, Fathia selalu ingin menjadi dirinya sendiri dan berfikiran terbuka.

Terus terang, kami tidak mempunyai banyak persamaan tetapi perbezaan yang ada itulah membuatkan saya ingin mengenalinya dengan lebih dekat. Satu perkara yang paling saya suka mengenai dirinya adalah dia tidak pernah meniru cara orang lain dalam segala hal malah sentiasa berfikiran terbuka.

Bella rasa memang pasangan ni nampak sweet dan sudah tiba masanya untuk mereka bersatu bukan? Perkara yang elok janganlah di tangguhkan, InshaAllah niat yang baik akan selalu diberkati dan dipermudahkan.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...
To Top