January 13th, 2015

Abang sado yang seorang ini makin meletup-letup sejak membintangi drama Akasia bersama Ayda Jebat. Ternyata bakat selama ini telah mendapat perhatian dan pengiktirafan orang ramai. Ramai mengetahui juga hubungan Zul dengan penerbit filem dan drama, Gayatri Su Lin Pillai dan sebelum ini terdapat gosip yang mengatakan keduanya akan berkahwin tidak lama lagi.


 photo Zul-Ariffin-Terima-SMS-Ugut-Mahu-Bunuh-Teman-Wanita-Beliau-ROTIKAYA.jpg

Melalui Mangga Online, Zul Ariffin bagaimanapun menafikan mempunyai perancangan berkahwin pada tahun ini. Katanya:

Tahun ini saya tidak merancang untuk berkahwin. Persiapan untuk berkahwin ni lagi pening daripada berlakon.

Makan bulan juga nak siapkan hal-hal perkahwinan ni. Kalau saya betul-betul dah bersedia baru saya fikirkan hal itu. Lagi pun saya nak buat secara bersederhana sahaja bukannya secara besar-besaran

Fuhhh. Mesti ramai para gadis di luar sana menarik nafas lega bila pelakon pujaan mereka memberitahu sebegini. Bagaimanapun, Zul pasti bahawa dia tetap akan diminati jika sudah berkahwin sekalipun.

Peminat memang dah mengetahui dengan siapa saya keluar dan saya dah beri tahu dari awal lagi. Kalau nak ikutkan memang peminat lebih suka pelakon kesukaan mereka berstatus bujang.

Bagi saya perkara tersebut tiada masalah. Saya rasa ramai juga pelakon popular yang sudah berumah tangga masih lagi diminati.

Hehe. Nak buat macam mana kan, nama tengah meletup jadi mungkin Zul berpendapat ini ialah masa terbaik untuk mengembangkan kerjaya. Semoga anda terus sukses dalam bidang lakonan dan diharap bakal berlakon dalam filem hit pula.

Lagi lima gambar Zul Ariffin dengan membaca entri ini sepenuhnya.


 photo 10597410_379813615506707_1229366742_n.jpg
 photo 10899350_755647507835745_1359172991_n.jpg
 photo 10844230_1598187750402374_1593087774_n.jpg
 photo 928043_1542234969354671_339804499_n.jpg
 photo 10848372_686255258162756_2082264657_n.jpg

January 13th, 2015

Nampaknya isu aksi gadis Melayu dipeluk dan dicium oleh kumpulan Kpop B1A4 turut sama mendapat perhatian penyanyi nombor 1 negara, Datuk Siti Nurhaliza. Selaku seorang penyanyi yang amat popular, pastinya beliau kadangkala turut sama menghadapi situasi yang lebih kurang serupa. Iyerlah, peminat ini macam-macam ragam. Ada yang bila berjumpa nak berpeluk, cium pipi dan sebagainya. Namun sebagai seorang Islam, Datuk Siti Nurhaliza memaklumkan yang dia sentiasa menjaga batas lebih-lebih lagi dengan peminat lelaki.
siti nurhalizaKata Datuk Siti Nurhaliza:-

Saya terkejut dengan perkara ini, tak salah meminati tetapi peminat harus peka dengan batas-batas sebagai seorang Islam bila bertemu artis pujaan.

Sepatutnya penganjur perlu awasi sensitiviti di negara ini. Ada budaya dan batas yang perlu mereka ambil tahu lebih-lebih lagi menganjurkan aktiviti pentas yang membabitkan peminat bertudung. Penganjur perlu terangkan kepada artis anjuran mereka, lebih-lebih lagi dari luar negara.

Saya faham, memang saya sendiri pernah bertemu peminat yang sangat obses dengan saya. Ada yang sampai menggigil dan menggeletar. Cuma sebagai artis, saya sendiri akan menjaga batas lebih-lebih lagi melibatkan peminat lelaki

siti nurhalizaApa pun Abang Nara agak kecewa dengan reaksi melampau sesetengah pihak mengenai isu ini. Ada yang terus melabelkan Kpop sebagai haram, lebih teruk daripada memeluk anjing, gerakan Kristian dan sebagainya. Janganlah isu sebegini diambil kesempatan untuk mempopularkan diri sendiri sedangkan apa yang ditayangkan di televisyen kita pun lebih kurang juga pengisiannya. Malah ada yang lebih teruk lagi. Mentang-mentanglah ini berkaitan dengan artis luar, terus condemn habis-habisan. Yang artis tempatan senyap tak bersuara. Tak adil bukan? Sumber Astro Awani.

January 13th, 2015

Sebelum ini Hafiz Suip pernah menjalinkan hubungan dengan beberapa wanita namun hubungan itu terputus di tengah jalan. Kini, setelah hampir dua tahun menjalinkan hubungan cinta dengan kekasihnya dikenali sebagai Effy, Hafiz memberitahu dia mengambil keputusan untuk mengikat tali pertunangan pada 27 Februari depan.


 photo 10570191_1500352566868044_519165727_n.jpg

Hafiz memaklumkan tentang itu di sidang media Showcase Hafiz and Friends bertempat di Hard Rock Cafe, Kuala Lumpur, semalam.

Majlis akan diadakan di Hotel Pullman, Kuching, Sarawak, kata Hafiz kepada Malaysian Digest:

Pada 21 Disember lalu, saya telah menghantar rombongan merisik dan majlis tersebut diadakan di rumah teman wanita saya di Sarawak. Selepas perbincangan, semua sepakat memutuskan majlis bertunang diadakan pada 27 Februari ini.

Istimewanya pada tarikh itu juga merupakan tarikh hari lahir saya. Saya seorang yang mudah lupa, jadi memilih tarikh sama senang untuk saya ingat.

Hafiz mendedahkan perkara tersebut selepas diusik pertanyaan inai di jari berserta sebentuk cincin yang tersarung di jarinya.

Kata Hafiz lagi, tempoh pertunangannya mungkin mengambil masa selama setahun dan akan melangsungkan pernikahan sebaik saja buah hatinya itu tamat pengajian.

Dia masih belajar lagi. Mungkin dalam setahun lagi dia akan habis belajar dan saya tidak mahu terburu-buru.

Kalau boleh saya pun tidak mahu bertunang lama-lama tetapi saya menghormati dan mahu memberi ruang padanya. Insha Allah apabila dia tamat belajar nanti baru kami akan merancang untuk persiapan perkahwinan,” katanya sambil menyatakan sudah bersedia memikul tanggungjawab sebagai suami.

Eloklah tu kan. Lama-lama berpasangan takut nanti tak ke mana. Jika ada kesempatan dan sudah bersedia, lebih baik jika hubungan yang serius dibawa ke peringkat seterusnya. Semoga perancangan anda berdua berjalan lancar dan dipermudahkan sehingga majlis perkahwinan nanti.

Lagi tiga gambar Hafiz dan Effy dengan membaca entri ini sepenuhnya.


 photo 10693720_1470583329870810_495547648_n.jpg
 photo 10843891_368187463350252_1373918854_n.jpg
 photo 10899468_392763654217031_488964794_n.jpg

January 12th, 2015

Membuka tirai majlis anugerah di Hollywood untuk tahun 2015 ialah Anugerah Golden Globe 2015. Ramai aktres terkenal hadir ke majlis ini, dari Emma Stone ke Jennifer Lopez. Ramai pereka fesyen mengambil ilham dari pakaian selebriti di majlis anugerah seperti ini untuk fesyen rekaan mereka sendiri. Jom kita tengok fesyen mereka.

Allison Janney

Allison Janney

Getty Images Jason Merritt
Lagi 66 gambar dengan membaca entri ini sepenuhnya.

Michelle Monaghan

Michelle Monaghan

Getty Images Jason Merritt

Rosamund Pike

Rosamund Pike

Getty Images Frazer Harrison

Gina Rodriguez

Gina Rodriguez

Getty Images Jason Merritt

Lana Del Rey

Lana Del Rey

Getty Images Jason Merritt

Amanda Peet

Amanda Peet

Getty Images Jason Merritt

Laura Prepon

Laura Prepon

Getty Images Jason Merritt

Quvenzhane Wallis

Quvenzhane Wallis

Getty Images Jason Merritt

Chrissy Teigen & John Legend

Chrissy Teigen & John Legend

Getty Images Jason Merritt

Zosia Mamet

Zosia Mamet

Getty Images Jason Merritt

Amy Adams

Amy Adams

Getty Images Jason Merritt

Naomi Watts & Liev Schreiber

Naomi Watts & Liev Schreiber

Getty Images Jason Merritt

Patricia Arquette

Patricia Arquette

Getty Images Jason Merritt

Lorde

Lorde

Getty Images Jason Merritt

Julia Louis-Dreyfus

Julia Louis-Dreyfus

Getty Images Jason Merritt

Leslie Mann

Leslie Mann

Getty Images Jason Merritt

Ellie Kemper

Ellie Kemper

Getty Images Jason Merritt

Dakota Johnson

Dakota Johnson

Getty Images Jason Merritt

Rene Russo

Rene Russo

Getty Images Jason Merritt

Diane Kruger

Diane Kruger

Getty Images Jason Merritt

Allison Williams

Allison Williams

Getty Images Jason Merritt

Christine Baranski

Christine Baranski

Getty Images Jason Merritt

Felicity Huffman

Felicity Huffman

Getty Images Jason Merritt

Lena Dunham

Lena Dunham

Getty Images Jason Merritt

Emily Blunt

Emily Blunt

Getty Images Jason Merritt

Ruth Wilson

Ruth Wilson

Getty Images Jason Merritt

Katie Cassidy

Katie Cassidy

Getty Images Jason Merritt

Jessica Chastain

Jessica Chastain

Getty Images Jason Merritt

Tina Fey

Tina Fey

Getty Images Jason Merritt

Katherine Heigl

Katherine Heigl

Getty Images Jason Merritt

Amy Poehler

Amy Poehler

Getty Images Jason Merritt

Felicity Jones

Felicity Jones

Getty Images Jason Merritt

Edie Falco

Edie Falco

Getty Images Jason Merritt

Helen Mirren

Helen Mirren

Getty Images Jason Merritt

Ava DuVernay

Ava DuVernay

Getty Images Jason Merritt

Kate Beckinsale

Kate Beckinsale

Getty Images Jason Merritt

Sienna Miller

Sienna Miller

Getty Images Jason Merritt

Julianna Margulies

Julianna Margulies

Getty Images Jason Merritt

Taylor Schilling

Taylor Schilling

Getty Images Jason Merritt

Maggie Gyllenhaal

Maggie Gyllenhaal

Getty Images Jason Merritt

Taryn Manning

Taryn Manning

Getty Images Jason Merritt

Lily Tomlin

Lily Tomlin

Getty Images Jason Merritt

Jane Fonda

Jane Fonda

Getty Images Jason Merritt

Keira Knightley

Keira Knightley

Getty Images Jason Merritt

Viola Davis

Viola Davis

Getty Images Jason Merritt

Melissa McCarthy

Melissa McCarthy

Getty Images Jason Merritt

Amal Alamuddin Clooney

Amal Alamuddin Clooney

Getty Images Jason Merritt

Emma Stone

Emma Stone

Getty Images Jason Merritt

Jenna Dewan-Tatum

Jenna Dewan-Tatum

Getty Images Jason Merritt

Cindy Crawford

Cindy Crawford

Getty Images Jason Merritt

Salma Hayek

Salma Hayek

Getty Images Jason Merritt

Catherine Zeta-Jones

Catherine Zeta-Jones

Getty Images Jason Merritt

Jennifer Aniston

Jennifer Aniston

Getty Images Jason Merritt

Anna Faris

Anna Faris

Getty Images Jason Merritt

Jennifer Lopez

Jennifer Lopez

Getty Images Jason Merritt

Anna Kendrick

Anna Kendrick

Getty Images Frazer Harrison

Uzo Aduba

Uzo Aduba

Getty Images Frazer Harrison

Kerry Washington

Kerry Washington

Getty Images Jason Merritt

Julianne Moore

Julianne Moore

Getty Images Frazer Harrison

Reese Witherspoon

Reese Witherspoon

Getty Images Jason Merritt

Jessica Lange

Jessica Lange

Getty Images Jason Merritt

Camila Alves

Camila Alves

Getty Images Jason Merritt

Jemima Kirke

Jemima Kirke

Getty Images Frazer Harrison

Claire Danes

Claire Danes

Getty Images Jason Merritt

Natasha Lyonne

Natasha Lyonne

Getty Images Frazer Harrison

Lupita Nyong’o

Lupita Nyong'o

Getty Images Jason Merritt

Katie Holmes

Katie Holmes

Getty Images Jason Merritt