Written by serenity | January 13th, 2015

Abang sado yang seorang ini makin meletup-letup sejak membintangi drama Akasia bersama Ayda Jebat. Ternyata bakat selama ini telah mendapat perhatian dan pengiktirafan orang ramai. Ramai mengetahui juga hubungan Zul dengan penerbit filem dan drama, Gayatri Su Lin Pillai dan sebelum ini terdapat gosip yang mengatakan keduanya akan berkahwin tidak lama lagi.


 photo Zul-Ariffin-Terima-SMS-Ugut-Mahu-Bunuh-Teman-Wanita-Beliau-ROTIKAYA.jpg

Melalui Mangga Online, Zul Ariffin bagaimanapun menafikan mempunyai perancangan berkahwin pada tahun ini. Katanya:

Tahun ini saya tidak merancang untuk berkahwin. Persiapan untuk berkahwin ni lagi pening daripada berlakon.

Makan bulan juga nak siapkan hal-hal perkahwinan ni. Kalau saya betul-betul dah bersedia baru saya fikirkan hal itu. Lagi pun saya nak buat secara bersederhana sahaja bukannya secara besar-besaran

Fuhhh. Mesti ramai para gadis di luar sana menarik nafas lega bila pelakon pujaan mereka memberitahu sebegini. Bagaimanapun, Zul pasti bahawa dia tetap akan diminati jika sudah berkahwin sekalipun.

Peminat memang dah mengetahui dengan siapa saya keluar dan saya dah beri tahu dari awal lagi. Kalau nak ikutkan memang peminat lebih suka pelakon kesukaan mereka berstatus bujang.

Bagi saya perkara tersebut tiada masalah. Saya rasa ramai juga pelakon popular yang sudah berumah tangga masih lagi diminati.

Hehe. Nak buat macam mana kan, nama tengah meletup jadi mungkin Zul berpendapat ini ialah masa terbaik untuk mengembangkan kerjaya. Semoga anda terus sukses dalam bidang lakonan dan diharap bakal berlakon dalam filem hit pula.

Lagi lima gambar Zul Ariffin dengan membaca entri ini sepenuhnya.

 
Written by AbangNara | January 13th, 2015

Nampaknya isu aksi gadis Melayu dipeluk dan dicium oleh kumpulan Kpop B1A4 turut sama mendapat perhatian penyanyi nombor 1 negara, Datuk Siti Nurhaliza. Selaku seorang penyanyi yang amat popular, pastinya beliau kadangkala turut sama menghadapi situasi yang lebih kurang serupa. Iyerlah, peminat ini macam-macam ragam. Ada yang bila berjumpa nak berpeluk, cium pipi dan sebagainya. Namun sebagai seorang Islam, Datuk Siti Nurhaliza memaklumkan yang dia sentiasa menjaga batas lebih-lebih lagi dengan peminat lelaki.
siti nurhalizaKata Datuk Siti Nurhaliza:-

Saya terkejut dengan perkara ini, tak salah meminati tetapi peminat harus peka dengan batas-batas sebagai seorang Islam bila bertemu artis pujaan.

Sepatutnya penganjur perlu awasi sensitiviti di negara ini. Ada budaya dan batas yang perlu mereka ambil tahu lebih-lebih lagi menganjurkan aktiviti pentas yang membabitkan peminat bertudung. Penganjur perlu terangkan kepada artis anjuran mereka, lebih-lebih lagi dari luar negara.

Saya faham, memang saya sendiri pernah bertemu peminat yang sangat obses dengan saya. Ada yang sampai menggigil dan menggeletar. Cuma sebagai artis, saya sendiri akan menjaga batas lebih-lebih lagi melibatkan peminat lelaki

siti nurhalizaApa pun Abang Nara agak kecewa dengan reaksi melampau sesetengah pihak mengenai isu ini. Ada yang terus melabelkan Kpop sebagai haram, lebih teruk daripada memeluk anjing, gerakan Kristian dan sebagainya. Janganlah isu sebegini diambil kesempatan untuk mempopularkan diri sendiri sedangkan apa yang ditayangkan di televisyen kita pun lebih kurang juga pengisiannya. Malah ada yang lebih teruk lagi. Mentang-mentanglah ini berkaitan dengan artis luar, terus condemn habis-habisan. Yang artis tempatan senyap tak bersuara. Tak adil bukan? Sumber Astro Awani.

Written by serenity | January 13th, 2015

Sebelum ini Hafiz Suip pernah menjalinkan hubungan dengan beberapa wanita namun hubungan itu terputus di tengah jalan. Kini, setelah hampir dua tahun menjalinkan hubungan cinta dengan kekasihnya dikenali sebagai Effy, Hafiz memberitahu dia mengambil keputusan untuk mengikat tali pertunangan pada 27 Februari depan.


 photo 10570191_1500352566868044_519165727_n.jpg

Hafiz memaklumkan tentang itu di sidang media Showcase Hafiz and Friends bertempat di Hard Rock Cafe, Kuala Lumpur, semalam.

Majlis akan diadakan di Hotel Pullman, Kuching, Sarawak, kata Hafiz kepada Malaysian Digest:

Pada 21 Disember lalu, saya telah menghantar rombongan merisik dan majlis tersebut diadakan di rumah teman wanita saya di Sarawak. Selepas perbincangan, semua sepakat memutuskan majlis bertunang diadakan pada 27 Februari ini.

Istimewanya pada tarikh itu juga merupakan tarikh hari lahir saya. Saya seorang yang mudah lupa, jadi memilih tarikh sama senang untuk saya ingat.

Hafiz mendedahkan perkara tersebut selepas diusik pertanyaan inai di jari berserta sebentuk cincin yang tersarung di jarinya.

Kata Hafiz lagi, tempoh pertunangannya mungkin mengambil masa selama setahun dan akan melangsungkan pernikahan sebaik saja buah hatinya itu tamat pengajian.

Dia masih belajar lagi. Mungkin dalam setahun lagi dia akan habis belajar dan saya tidak mahu terburu-buru.

Kalau boleh saya pun tidak mahu bertunang lama-lama tetapi saya menghormati dan mahu memberi ruang padanya. Insha Allah apabila dia tamat belajar nanti baru kami akan merancang untuk persiapan perkahwinan,” katanya sambil menyatakan sudah bersedia memikul tanggungjawab sebagai suami.

Eloklah tu kan. Lama-lama berpasangan takut nanti tak ke mana. Jika ada kesempatan dan sudah bersedia, lebih baik jika hubungan yang serius dibawa ke peringkat seterusnya. Semoga perancangan anda berdua berjalan lancar dan dipermudahkan sehingga majlis perkahwinan nanti.

Lagi tiga gambar Hafiz dan Effy dengan membaca entri ini sepenuhnya.

 
Written by serenity | January 12th, 2015

Membuka tirai majlis anugerah di Hollywood untuk tahun 2015 ialah Anugerah Golden Globe 2015. Ramai aktres terkenal hadir ke majlis ini, dari Emma Stone ke Jennifer Lopez. Ramai pereka fesyen mengambil ilham dari pakaian selebriti di majlis anugerah seperti ini untuk fesyen rekaan mereka sendiri. Jom kita tengok fesyen mereka.

Allison Janney

Allison Janney

Getty Images Jason Merritt
Lagi 66 gambar dengan membaca entri ini sepenuhnya.

 
Page 32 of 46« First...1020...3031323334...40...Last »