Written by AbangNara | January 13th, 2015

Felixia Yeap satu ketika dahulu merupakan seorang model yang boleh tahan juga seksinya. Pasti ketika zaman tersebut, ramai lelaki yang cuba mengambil kesempatan ke atas dirinya. Itu perkara biasa untuk mereka yang berkecimpung di dalam dunia permodelan. Menariknya, Felixia Yeap memaklumkan yang dia memang tidak gemar disentuh lelaki sejak dari dulu lagi.  Malah Felixia juga pernah menegur lelaki-lelaki yang cuba mengambil kesempatan kepadanya.

felixia yeap

Menulis menerusi laman Facebooknya, kata-kata yang dikeluarkan oleh Felixia Yeap tentang kontroversi artis Kpop dan gadis Melayu bertudung memang menarik untuk dijadikan tatapan bersama. Tulis Felixia:-

felixia yeap

Isu ini nampaknya sudah berlarutan apabila JAWI khabarnya akan memanggil gadis-gadis tersebut untuk siasatan lanjut. Hmmmmm. Entahlah kalau pada pendapat Abang Nara tak payahlah nak siasat apa bagai. Mak bapak diorang rasanya dah bagi nasihat secukupnya. Kalau siasat pun nak buat apa? Nak penjarakan diorang? Nak denda? Banyak lagi kerja lain yang lebih berfaedah yang harus dilakukan oleh badan-badan agama ini. Itu pendapat Abang Naralah. Apa pula pendapat anda?

P.S: Makan percuma di restoran ini jika anda kacak/jelita

Written by serenity | January 13th, 2015

Baru-baru ini, penyanyi terkenal Datin Noor Hasliah Abu Hassan atau lebih dikenali sebagai Alyah telah memuat naik gambar suaminya, Datuk Ramli MS dengan seorang wanita bersama kapsyen yang menimbulkan seribu persoalan.

Ramai beranggapan yang Alyah sedang berdepan dengan masalah rumahtangga, malah Alyah memberitahu wanita dalam gambar tersebut yang bernama Siti Hafilah Che Kar telah mengganggu hubungan Alyah dengan suaminya sejak sebelum berkahwin lagi.

 

Bagaimanapun, ramai peminat Alyah beranggapan penyanyi itu tidak sepatutnya mengongsikan masalah beliau di laman sosial. Rata-rata komen yang diberikan kepadanya meminta Alyah agar menyelesaikan masalah peribadi secara tertutup dengan bersemuka dan berkomunikasi dengan suaminya.


 photo Untitled.png
Buat Alyah, nasihat dari peminat anda itu ada betulnya. Mengongsikan masalah peribadi di media sosial biasanya hanya mengeruhkan lagi keadaan. Ramai memahami anda sedang berduka dan kecewa, tetapi anda perlu yakin bahawa tiada yang sebaik pelindung dan penolong melainkan Allah SWT.

Di harap Alyah dapat memberi sepenuh fokus kepada pertandingan akhir Anugerah Juara Lagu yang bakal berlangsung hujung minggu ini dengan lagu Sesal Separuh Nyawa. Semoga anda terus sukses dan akan menemui kebahagian yang anda cari. Amin.

Written by AbangNara | January 13th, 2015

Belum terlambat rasanya untuk Abang Nara ucapkan selamat tahun baru 2015 kepada semua pembaca BeautifulNara. Apa azam tahun baru anda? Abang Nara sejak dah berusia 30-an ini ada satu je azam. Nak hidup lebih sihat dan tampak lebih kacak bergaya sesuai mengikut kematangan. Abang Nara pasti ramai yang berazam macam itu jugak kan? Pembaca-pembaca BeautifulNara yang gadis/awek/bini orang pun mesti nak tampil lebih jelita dan menawan kan? Abang Nara ada fesyen yang sangat sesuai untuk anda semua!!!
hidy clearance saleAbang Nara dan wife memang selalu pergi beli baju kat HiDY di Wangsa Melawati. Baju-bajunya unik. Paling Abang Nara suka ialah kainnya yang lembut. Selesa sangat pakai. Jadi sempena tahun baru ini, HiDY ada buat clearance sale sebelum rekaan terbaru mereka sampai. Harga murah sangat-sangat. Sesuai sangat untuk kaum Adam & Hawa yang nak tampil dengan imej baru sempena tahun 2015 ini. Jom kita tengok apa yang tengah sales!!!

hidy clearance sale

1. Baju tunic HiDY ini memang amat selesai dipakai untuk jalan-jalan atau ke pejabat. RM50 sahaja. Mana nak cari baju secantik ini pada harga yang amat awesome. Sila beli sekarang di sini.

hidy clearance sale2. Kalau gi jumpa pakwe tercinta dengan baju cotton kurti HiDY ini pasti akan buatkan si dia jatuh cinta sekali lagi dengan anda. Harga selepas diskaun hanya RM30 dan RM80 sahaja. Murah habis dah tue. 

hidy clearance sale

3. RM50 dah boleh dapat kasut Crochet Espadrilles yang amat selesa ini. Mana ada kasut yang jual harga semurah ini kat kedai? Walaupun murah, jangan risau kerana kualitinya dijamin awesome. Sangat sesuai dipakai waktu santai atau berwindow shopping. Selesa!!!

hidy clearance sale

4. Rambang mata kalau jadi perempuan tak tahu nak pilih design mana satu untuk baju kurung shantung silk HiDY ini. Semuanya cantik-cantik. Sangat sesuai dipakai masa hari Jumaat atau pergi kenduri. Memang confirm ramai yang akan jatuh cinta dengan keayuan anda.

hidy clearance sale

5. Ingat lelaki je ke boleh pakai kain pelikat? HiDY pelekat blouse ini memang amat selesa dan unik untuk digayakan oleh kaum Hawa. Wife Abang Nara ada sehelai yang ini. Kalau keluar makan malam dia suka pakai. Tak panas katanya. Selesa sangat-sangat.

hidy clearance sale

6. Kasut Zana Peep HiDY ini kalau bawak pergi ofis mesti ramai yang akan bertanya kat mana korang beli. Warna hitam menyerlahkan keeleganan, manakala warna peach menyerlahkan sisi ayu. Semuanya pun sesuai untuk anda. Banyak lagi pilihan warna yang ada.

hidy clearance sale

Clearance sale ini akan berlangsung sehingga 16 Januari 2015 di laman web www.hidy.com.my. Penghantaran percuma akan diberikan dengan pembelian RM300 ke atas. Jadi kongsi-kongsilah beli dengan member. Banyak lagi baju, kasut, tudung dan macam-macam lagi yang boleh anda dapatkan dengan harga amat berbaloi sempena jualan ini. Silalah bersegera kerana stok amat terhad. Selamat bershopping!!!

Written by AbangNara | January 13th, 2015

Ingatkan Kieran sudah tidak akan berkecimpung lagi dalam dunia radio selepas berhenti menjadi deejay di Hot FM. Namun kata orang kalau rezeki depan mata, buat apa nak ditolak. Ditawarkan untuk bekerja dengan Sinar FM, Kieran bakal memulakan tugasnya di stesen radio tersebut bermula Sabtu ini. Sudah pun berusia 40 tahun, Kieran akan beraksi sebagai deejay sambilan dan hanya akan ke udara pada hujung minggu sahaja.

kieran sinar fm

Pada pandangan Abang Nara memang sesuai sangat Kieran dengan Sinar FM. Iyerlah usia 40 an ini boleh dikategorikan dah tua jugaklah. Sinar FM pun radio untuk golongan-golongan berusia. Hot FM pula sesuai untuk anak-anak muda. Kata Kieran sendiri:-

Saya akan bekerja secara sambilan si Sinar FM bermula minggu ini, mereka memang tawarkan untuk buat fulltime tetapi saya tidak bersedia lagi.

Namun saya berhenti Hot FM bukan sebab tawaran lumayan Sinar FM, sebaliknya mereka buat tawaran selepas memgetahui saya sudah berhenti dari Hot FM.

Saya sudah fikir perkara ini sejak awal tahun 2014 kerana usia sudah lanjut dan tidak sesuai untuk berada dengan Hot FM. Sebelum mereka buang, baik saya berhenti sendiri.

Saya nak beri peluang pada penyampai baru dan stesen radio itu untuk cari pembaharuan mereka dengan suara-suara baru.

kieran di sinar fm

Selamat maju jaya diucapkan kepada Kieran. Buat peminat Kieran, bolehlah hilangkan rindu dengan mendengar suaranya di Sinar FM selepas ini.

Page 31 of 46« First...1020...2930313233...40...Last »