September 15th, 2012

Susulan kenyataan yang agak keras daripada Zed Zaidi tentang artis yang dibayar lumayan untuk memburukkan kerajaan, Hairie Othman tampil membalas kata-kata yang dikeluarkan oleh Presiden Seniman itu. Menurut Hairie Othman, Zed Zaidi seperti menepuk air di dulang, terpercik ke muka sendiri. Kalau anda tak faham peribahasa ini, silalah tanya cikgu Bahasa Melayu anda.

hairie othman

Kata Hairie Othman:-

Dia cakap macam itu sebab dia melihat diri dia sendiri agaknya dan dia fikir semua orang berfikiran sama macam dia. Kalau tidak, masakan dia mengakui, artis tidak akan membuat sesuatu dengan percuma. Kalau artis atau Pertubuhan Bukan Kerajaan (NGO) seperti Seniman contohnya hendak menyebelahi Umno, tak apa pula, tetapi bila ada yang sokong pihak lain tak bolehkah? Seniman sendiri juga digunakan Umno, tetapi itu pendirian Seniman.

Bagi Abang Nara senang je. Kedua-dua mereka ini ada pendapat dan pegangan mereka sendiri. Selagi rasa betul, go on jerlah dengan apa-apa yang anda hendak lakukan. Jangan sampai menyusahkan rakyat marhaen seperti Abang Nara ini sudahlah. Tak ke gitu? Kredit info Selangor2U.

P.S: Gambar sekitar protes terhadap filem Innocence of Muslims yang menghina Islam


100 responses to “Zed Zaidi Seperti Menepuk Air Di Dulang, Terpercik Ke Muka Sendiri – Hairie Othman”

  1. othman pundek says:

    aku rasa tak kecoh pun..tapi artis yang masuk pas tu buat2 kecoh..duk hentam sana sni..dah lah tak berpelajran..n statement lak bodoh berlapis2..aku tgk artis yang masuk umno tak lah hentam orang suka2 hati..suka statement AMY search..dia sgt menghormati Nik aziz, tapi prinsip dia berbeza ngan nik aziz..n dia tak pun kutuk2 nik aziz..artis mcm heiry othman ni..dia sebnarnya bangang tahap cipan..biasalah..sekolah pun sampai SPM..tu duk kutuk orang sedap sangt..duk siap main nama mak bapak orang lagi..aku pun nak kutk bapak dia jugak lah..OTHMAN pundek..ha.ha

  2. fba says:

    sesiapa yang benci politik maka anda tak layak duduk dalam sebuah negara. duduk di pulau yang takde org, sbb kat pulau xde parti, takde sistem pemerintahan takde ketua, sorang2. Takpun ikut macam kita dulu-dulu, pemerintahan beraja, semua pun mengikut peraturan raja, nak suarakan pendapat ape2 pun tak boleh, nak bantah lagi la kena pancung terus sebab derhaka, maka patuh dan menurut sahaja. Silakan, silakan.

Loading...