September 14th, 2012

Abang Nara macam tahu je siapa yang dimaksudkan oleh Zed Zaidi ini. Memang agak keras statement yang dikeluarkan namun mungkin ada kebenarannya. Menurut Presiden Seniman ini, ada artis yang mendapat puluhan ribu ringgit dengan hanya berceramah memburukkan kerajaan. Hebat kan?

zed zaidi

Kata Zed Zaidi kepada Mstar Online:-

Hasil maklumat yang kami peroleh, artis-artis yang cenderung kepada parti politik tertentu dengan menyertai ceramah-ceramah mendapat imbuhan berlipat ganda berbanding ketika mereka aktif dalam bidang seni. Jumlah pendapatan itu mencecah puluhan ribu ringgit sebulan bergantung kepada banyak mana program ceramah yang mereka sertai dalam masa sebulan.

zed zaidi

Tambah panas apabila Zed Zaidi mengulas sikap sesetengah artis yang sudah berhijrah tetapi menceburkan diri dalam bidang politik:-

Ada juga artis yang berhijrah tetapi bukannya benar-benar berhijrah sebaliknya sekadar mahu menutup kisah buruk diri yang pernah dilakukan semasa bergelar artis. Ia bukan langkah yang bijak sebaliknya mereka hanya dipergunakan untuk kepentingan pihak tertentu sebelum pilihan raya umum sahaja. Selepas pilihan raya, saya pasti artis-artis ini akan senyap kerana sudah tiada jemputan untuk mereka sertai ceramah.Kalau nak berubah tu, berubahlah! Tak ada siapa yang larang tetapi mereka berubah dengan mengutuk dan menghina orang lain. Sebab itulah secara tidak langsung mereka diketepikan.

Memang lantang kata-kata Zed Zaidi ini. Pasti ada seorang dua artis yang terasa. Mungkin ada kebenarannya kata-kata Zed Zaidi ini. Dekat-dekat nak pilihanraya ini memang semua orang ada agendanya yang tersendiri. Kita mana tahu kan? Apa kata anda? Info kredit Mstar Online.

P.S: Menara untuk kucing anda. Awesome!!!


214 responses to “Ada Artis Dibayar Puluhan Ribu Ringgit Untuk Burukkan Kerajaan – Zed Zaidi”

  1. musfirah izzati says:

    org berubah ke arah kebaikan pon nk jadi isu keerrr kaedahnyerr..artis yg terlibat ngn politik tu, dlm parti yg mngamalkn syariat islam..xsalah kn mnympaikn dkwah mcm tu?? xkn laa tibe2 neelofa yg sexy tu plak nk brdakwah kt org psal islam2 bgai pdahal diri sndri pon xbetol..nnt org ckp xserupa bikin plak..rezeki di tangan Allah..bkn d tangan ZED ZAIDI yg memandai ckp lps pilihanraya nnt artis2 yg berubah tu xdipanggil ntuk berceramah dah..bodoohh laaa zed zaidi ni!!!!

  2. oldmanstyle says:

    Zed Zaidi macam haram jadah!!..

  3. hanie says:

    Ikhlas aku nak cakap…aku lagi menyampah si nara drpd zed zaidi….gossip dah berbaur fitnah…macam mane ko nak mintak maaf dgn manusia? Dengan tuhan allah maha pengampun….hati manusia? Mujur ada mahkamah akhirat….aku nak jd saksi..sekian,

    s

  4. abdullah says:

    no one perfect .. kebanyakan orang nampak keburukan orang lain .. keburukan sendiri x nampak. tunjuk orang , tiga jari menuding arah kita balik…. Allah saja yang tahu mana yang benar… kalau orang yang diburukkan mengamalkan rukun islam dengan sempurna, adakah orang yang mengata itu mengamalkan rukun islam juga. sapa yang lebih baik dari segi amalanpun tak berhak nak mengata orang lain..
    baik diam dari mengutuk orang lain. xdelah dosa sesama manusia

Loading...