Yatt Hamzah Hargai Teguran “Terlebih Alim” Kepada Dirinya

Hiburan

Yatt Hamzah Hargai Teguran “Terlebih Alim” Kepada Dirinya

Kalau Abang Nara, pasti akan kecewa dan sedih apabila dikatakan “terlebih alim”. Namun Yatt Hamzah tetap tenang dan menghargai teguran yang telah diberikan oleh Raja Nurfatimah menerusi B*POP Ahad lalu. Bertambah-tambah respek Abang Nara kepada Yatt Hamzah setelah membaca reaksinya di Twitter.

yatt hamzah

Advertisement

Dibawah ialah kata-kata yang ditulis menerusi Twitter Yatt Hamzah:-

Alhamdulillah TQ bipop krn sudi mnegur hamba Allah yg hina lg kerdil ini.Dan sya dgn rndah dri minta maaf jika mnyinggung sesiapa.Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui kebenarannya.. Sya amt hargai teguran dan ia mnguatkn lg smngat sya utk cintakn Allah,cintakn Rasulullah,cintakn kebaikan demi Islam..Allahuakbar ?

Kepada Yatt, teruskan perjuangan dakwah anda. Semoga teguran sebegini menguatkan lagi semangat anda. Go Yatt go!!!

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

107 Comments

  1. blackberry

    August 30, 2012 at 1:42 am

    benda camni pun nk publish ke? NEXT!!!

  2. saya sayang minah jambu

    August 30, 2012 at 1:07 am

    hai minah jambu.. dah mkn? rindu kat awk.. nak pegi mkn x? makan selipa goreng. nanti saya sumbat kat mulut awk k.. romantik x? hihi comel kan syg.. awk nak selipa saiz berapa.. hurmm.. rasanya elok saiz 48 kot. muat sikit kat mulut awk. hihi.. bye.. luv u.. auuuww~~

  3. Laki Minah Jambu. sah! sah!

    August 29, 2012 at 9:50 pm

    minah jambu…a yang.. meh ler kite balek. anak kite tu nanges dah tu.. jgn la asek mengadap komputer je. masak pon belom lg. dari bulan lepas asek mkn megi campur garam je. ari ni buat la special sket tuk keluarga kita. semalam you buat kambing goreng masak kicap sedap syg… i suka.. syg you minah jambu. muachhxx.. opps.. i pulak terlebih. bye. :’)

  4. bini mael lambong

    August 29, 2012 at 8:46 pm

    kalau betul2 la insaf, mendalami islam, dia xkan makeup tebal berkati2, xkan pakai contact lenses berwarna…kdg2 terpikir artis ni konon pakai tudung nk tunjuk je kt org dorg dh insaf n pada masa yg sama bleh dpt nama.. x iklas semua 2.. PROPA+HIPOKRIT

  5. yatt dah suci lagi saleha tau...jangan cemburu..

    August 29, 2012 at 6:59 pm

    Hai semua dan Asssalammmmmualaikummm…terima kasih yang menyokong yatt bila yatt dah terpaksa berubah arah ni..tapi walau apapun hati dan jiwa yatt masih meronta2 nak seksi dan sentiasa ummm..dan meletop lagi tau..tapi nak wat camana ramai yang memaksa yatt supaya berubah kepada wanita bertudung yang yattt tak berapa suka sebenarnya tau… maaflah kepada semua ya..yatt terpaksa pura2 je dan berlakon depan korang utk puaskan hati korang juga.,dulu yatt suka kutuk wanita bertudung ni mcm orng b**d*h dan nmpk kesian je bla brtudng..mulut yatt mmg susah nak kontrol tau.. tapi tulah sifat semulajadi yatt..tu yang akhirny yatt termkan dngn kata2 yatt sndiri jgak kan..mimpi tu cuma nk takut2kn rkan artis je sbb yatt cemburu dgn dorang dan bila yatt dipaksa brtdng,yatt pulak tak dapat nk melaram lg..kesian dan sedih jugak yatt rasa tak dapat kepuasan merasa dlm lakonn lagi..tapi tkpelah sekurang2 ada pemnat2 bru yang dah terpengaruh dngan lakonn yatt..terima kasih juga ya semua yang sokong yattt sekurang2ny dpat yatt rasa jdi suci dn soleha….sedihny juga,…nak nngis rasa…ehek…ehek…ehek…..waaaaaa…….tolong.. sedihnya…..waaaaa……….

    • Naisah

      August 29, 2012 at 7:18 pm

      Ko mulut bau longkang taik…. Teruskn usaha yat….

    • yatt dah suci lagi saleha tau...jangan cemburu..

      August 29, 2012 at 7:31 pm

      terima kasih ya awk..sayang awak..ada jga yg smpati lg..bestny..walupn hatiku sedih gulanah lg..tp dapat lagi pmnat.. semoga brtmbah2 lg mnat yatt ya…smoga hidup awk2 semua dibrkati ya..amin..jangan lupa sokong yatt tau..ok bye awk2 semua.. nk smbhyng dn zkir ni….nnti hbis wktu pula he,,he..

    • zzzzzzzzzzz

      August 30, 2012 at 12:10 am

      haha sampai copy bnyk kali komen yg sama, kesian betul org bodoh bermulut longkang mcm ko ni lah.. bodoh!

    • .........#@!*%^*!?

      August 30, 2012 at 1:58 am

      engkau pun apa kurangnya mesti mulut jenis mulut celupar macam sampah dan segala bagaikan..kalau tak kau tau jaga mulut kau.. tah2 kau yang bodoh bahlul kot..apasal kau pulak yang melenting kau cemburu dengan orang tu dapat bagi mesej2 pada semua orang pasal hal sebenar ke..biarkan lah dia..biar berkali lagi bagus terang dan nyata..macam mesej2 penting yang ditampal disekolah,kolej dan sebagainya..mungkin si yatt nak lepaskan apa yang terbuku dalam hati dan perasaannya yang disimpan lama kisah sebenarnya juga..sekurang2nya kita tahu isi hatinya..aku yang nak puji dan bagi sokongan pada si yatt ni pun buat aku fikir banyak kali juga..terbantut terus ah..ah lebih baik tak payah layan orang2 macam ni semua..banyak yang plastik..lebih baik aku pergi kisah seterusnya…..

Loading...