Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Ya Itu Saya Di Dalam Video Viral Tersebut – Fathia Latiff

Akhirnya, selepas membuat orang ramai tertanya-tanya, Fathia Latiff telah tampil mengaku bahawa gadis di dalam video yang menjadi perbualan hangat para netizen baru-baru ini adalah dirinya. Sebelum ini, Natasha Elyzza telah membuat “Bigo Live” yang menyaksikan kehadiran gadis mirip Fathia Latif telah menafikan dakwaan tersebut dan menyatakan ia adalah kawannya.  Kini, segala persoalan telah terjawab. Empunya badan telah pun mengaku.
fathia latifMenurut Fathia, dia tidak mengetahui bahawa rakaman Bigo Live tersebut boleh diakses oleh orang ramai, sebaliknya menganggap ia hanya boleh dilihat oleh mereka kawan-kawan rapat sahaja. Kata Fathia Latiff:-

It was me. Some friends and I were hanging out at a rented villa. The dancing session was just among girl friends and we were dancing in a bathroom of the villa. Of course I’m embarrassed by what had transpired. Who in her right mind would want to show off her body parts to the whole world?I’ve never even heard of the app before. Now I know, and I certainly found it out the hard way.

(TRANSLATION) Itu adalah saya. Saya dan kawan-kawan sedang “hanging out” di sebuah villa yang disewa. Sesi menari itu hanya di kalangan kawan perempuan dan kami menari di bilik air villa tersebut. Sudah tentu saya malu dengan apa yang terjadi. Tak ada sesiapa yang masih waras akan menunjukkan bahagian badannya kepada seluruh dunia. Saya tak pernah dengar pun tentang applikasi itu sebelum ini. Sekarang saya dah tahu dan saya tahu dengan cara yang amat perit.

Advertisement

fathia latif

Fathia turut memaklumkan yang dia akan tampil di media sosial untuk membuat pengakuan tentang kontroversi video tersebut. Dia juga berharap untuk melupakan kontroversi ini dan meneruskan kehidupan seperti biasa. Sumber NST Online.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...
To Top