Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Walaupun Pernah Bercerai, Cinta Dan Kasih Sayang Saya Terhadap Aida Tetap Membara – Adi Putra

Perkahwinan semula pelakon Datuk Adi Putra bersama bekas isteri pertamanya, Aida Yusof cukup mendapat perhatian ramai minggu lalu. Pernah bercerai selama sembilan bulan, ramai yang mendoakan agar pasangan ini dapat kekal sehingga ke syurga bersama.

Advertisement

Menurut Adi, meskipun mereka pernah bercerai selama sembilan bulan, perasaan cinta dan kasih sayangnya terhadap Aida tetap membara. Beliau bersyukur jodoh mereka masih kuat dan ditakdirkan untuk bersama semula.

Saya masih sayangkan dia dan sepanjang masa berpisah, kami tidak pernah bergaduh atau berbalah. Setiap apa yang berlaku itu pasti ada hikmah dan pengajarannya. Alhamdulillah Allah telah membuktikan bahawa jodoh kami berdua sudah tertulis untuk sentiasa bersama.

Dalam pada itu, Aida berkata beliau tidak pernah menyimpan dendam terhadap Adi meskipun melalui beberapa dugaan yang memusnahkan rumah tangga mereka terdahulu.  Bernikah semula bukanlah tentang soal memberikan Adi peluang kedua tetapi ini adalah ketentuan terbaik Allah SWT untuk mereka.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

20 Comments

  1. Ex

    January 22, 2018 at 8:32 am

    Emosi dan mulut kena control. Takut terlepas talak walau tak bermaksud.

  2. nok gebuzzz

    January 22, 2018 at 8:17 am

    sbb perempuan mcm Aida ke….atau dayana wife si asrap tu mmg jenis penyabar,x berdendam…jaga aib suami….pompuan mcm ni jarang ada…so AP sila la jaga elok2…semoga korang bahagia hingga ke syurga.

    • Anonymous

      January 22, 2018 at 2:11 pm

      haah kan. sampai sekarang aku mcm tak caya dayana isteri no.1 asrap tu setabah itu. she’s a wonderful women.

  3. Tk

    January 22, 2018 at 8:03 am

    Mak aku pesan ada lelaki yg baik. isteri tu his one and only hingga akhir hayat. Tapi ada yg sayang cinta bini bagai nk rak. Tapi bila dah lama kawin ….,, org kata Life begins at 40 tu ….. Masa ni la Cinta sayang lelaki ni boleh nyimpang kat selekoh a.k.a selingkuh. Dah lama kawin, deme take a breather jap jatuh cinta dg pompuan lain dan kawin. Atau acah acah tukar selera jer. Macam drama kt TV, kena stop untuk iklan la sekejap. Then sambung balik drama. Samada Deme masih berdrama ke tak. Itu nasib pompuan. Just sharing pesan mak ….,, jangan mare!

  4. Anonymous

    January 22, 2018 at 8:01 am

    syukur Alhamdulillah…tumpang gembira untuk mereka…semoga berkekalan hingga ke akhir hayat

  5. Miss Unibes

    January 22, 2018 at 5:20 am

    Yg ni SAYA REDHO. Alhamdulillah. Cuma celah mana lah ke-Shah-Rukh-Khan-nya AP ni??? Please terangkan dan tunjukkan pada aku celah mana yg org dok kata AP ni SRK Malaysia. Konon. AP ni Malaysia ke Singapore?

    • Pening

      January 22, 2018 at 5:43 am

      Celah ketiak mak mah

    • Anonymous

      January 22, 2018 at 10:34 am

      Artis mcm ini bg terapi buaya je.. bru brkesan.

    • senah gemenceh

      January 22, 2018 at 12:18 pm

      ni satu lagi artis yg xde integriti. ko ludah..ko jilat.. :(

    • Anonymous

      January 22, 2018 at 12:09 pm

      celah nonok plastik bacin ko

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top