January 22nd, 2018

Perkahwinan semula pelakon Datuk Adi Putra bersama bekas isteri pertamanya, Aida Yusof cukup mendapat perhatian ramai minggu lalu. Pernah bercerai selama sembilan bulan, ramai yang mendoakan agar pasangan ini dapat kekal sehingga ke syurga bersama.

Menurut Adi, meskipun mereka pernah bercerai selama sembilan bulan, perasaan cinta dan kasih sayangnya terhadap Aida tetap membara. Beliau bersyukur jodoh mereka masih kuat dan ditakdirkan untuk bersama semula.

Saya masih sayangkan dia dan sepanjang masa berpisah, kami tidak pernah bergaduh atau berbalah. Setiap apa yang berlaku itu pasti ada hikmah dan pengajarannya. Alhamdulillah Allah telah membuktikan bahawa jodoh kami berdua sudah tertulis untuk sentiasa bersama.

Dalam pada itu, Aida berkata beliau tidak pernah menyimpan dendam terhadap Adi meskipun melalui beberapa dugaan yang memusnahkan rumah tangga mereka terdahulu.  Bernikah semula bukanlah tentang soal memberikan Adi peluang kedua tetapi ini adalah ketentuan terbaik Allah SWT untuk mereka.

Sumber Berita : Kosmo Online


20 responses to “Walaupun Pernah Bercerai, Cinta Dan Kasih Sayang Saya Terhadap Aida Tetap Membara – Adi Putra”

  1. mak cute says:

    sian aida…dah 2x kena tipu laki tp still bersabar…jodoh kuat…apapun tahniah…jgn la buat hal lagi…dah tua pun si adi ni…

    kes dia ni yg aku tgk betina2 menggatal sblm ni yg rugi…kena cerai dengan laki…last2 menjanda…apapun x dpt

  2. Tk says:

    12.36 Pompuan klu dah kawin kna berdikari.Jangan semua nk joint account. Isteri yg tak bekerja terutamanya, pandai2 pandai la menabung, ada duit sendiri. pastikan agar rumah bukan atas nama suami tapi nama isteri. klu suami ada isteri kedua atau nk berskandal bercerai berai tak la isteri dan anak2 kena keluar.

  3. Anonymous says:

    balik singapore je lah…menyemak je. join roslan syah.

  4. Anonymous says:

    Betul tu TK Januari 22 8.03 am…kwn mak saya alami sume tu… dah kahwin 25 tahun,anak2 dah besar, ttiba suaminya berskandal ngan pompuan lain….klu ngan anak dara ke, janda ke, tak kisah lah,ini ngan bini orang, OMG…mtk disimpangkan terjadi pd diri sendiri or ahli keluarga sendiri…

Loading...