Written by Bella | January 22nd, 2018

Perkahwinan semula pelakon Datuk Adi Putra bersama bekas isteri pertamanya, Aida Yusof cukup mendapat perhatian ramai minggu lalu. Pernah bercerai selama sembilan bulan, ramai yang mendoakan agar pasangan ini dapat kekal sehingga ke syurga bersama.

Menurut Adi, meskipun mereka pernah bercerai selama sembilan bulan, perasaan cinta dan kasih sayangnya terhadap Aida tetap membara. Beliau bersyukur jodoh mereka masih kuat dan ditakdirkan untuk bersama semula.

Saya masih sayangkan dia dan sepanjang masa berpisah, kami tidak pernah bergaduh atau berbalah. Setiap apa yang berlaku itu pasti ada hikmah dan pengajarannya. Alhamdulillah Allah telah membuktikan bahawa jodoh kami berdua sudah tertulis untuk sentiasa bersama.

Dalam pada itu, Aida berkata beliau tidak pernah menyimpan dendam terhadap Adi meskipun melalui beberapa dugaan yang memusnahkan rumah tangga mereka terdahulu.  Bernikah semula bukanlah tentang soal memberikan Adi peluang kedua tetapi ini adalah ketentuan terbaik Allah SWT untuk mereka.

Sumber Berita : Kosmo Online

20 responses to Walaupun Pernah Bercerai, Cinta Dan Kasih Sayang Saya Terhadap Aida Tetap Membara – Adi Putra

  1. Miss Unibes says:

    Yg ni SAYA REDHO. Alhamdulillah. Cuma celah mana lah ke-Shah-Rukh-Khan-nya AP ni??? Please terangkan dan tunjukkan pada aku celah mana yg org dok kata AP ni SRK Malaysia. Konon. AP ni Malaysia ke Singapore?

    28

    0
  2. Anonymous says:

    syukur Alhamdulillah…tumpang gembira untuk mereka…semoga berkekalan hingga ke akhir hayat

    5

    0
  3. Tk says:

    Mak aku pesan ada lelaki yg baik. isteri tu his one and only hingga akhir hayat. Tapi ada yg sayang cinta bini bagai nk rak. Tapi bila dah lama kawin ….,, org kata Life begins at 40 tu ….. Masa ni la Cinta sayang lelaki ni boleh nyimpang kat selekoh a.k.a selingkuh. Dah lama kawin, deme take a breather jap jatuh cinta dg pompuan lain dan kawin. Atau acah acah tukar selera jer. Macam drama kt TV, kena stop untuk iklan la sekejap. Then sambung balik drama. Samada Deme masih berdrama ke tak. Itu nasib pompuan. Just sharing pesan mak ….,, jangan mare!

    0

    0
  4. nok gebuzzz says:

    sbb perempuan mcm Aida ke….atau dayana wife si asrap tu mmg jenis penyabar,x berdendam…jaga aib suami….pompuan mcm ni jarang ada…so AP sila la jaga elok2…semoga korang bahagia hingga ke syurga.

    12

    0
    • Anonymous says:

      haah kan. sampai sekarang aku mcm tak caya dayana isteri no.1 asrap tu setabah itu. she’s a wonderful women.

      5

      0
  5. Ex says:

    Emosi dan mulut kena control. Takut terlepas talak walau tak bermaksud.

    0

    0
  6. Anonymous says:

    senduuuuu

    0

    2
  7. anonymous says:

    senduuuuu

    0

    2
  8. wekkkkkkk says:

    biasalh bila mau segala pujian melambung, bila x mau segala cacian, pelacur, jalang, sundal ayat2 mcm itu pun boleh terkeluar dri mulut.

    0

    1
  9. Mami says:

    Tahniah….

    2

    0
  10. mine says:

    banyak kali dah bini ko ni bagi ko peluang bro…jgnlah menggatal lagi dgn pompuan lain

    5

    0
  11. Anonymous says:

    Betul tu TK Januari 22 8.03 am…kwn mak saya alami sume tu… dah kahwin 25 tahun,anak2 dah besar, ttiba suaminya berskandal ngan pompuan lain….klu ngan anak dara ke, janda ke, tak kisah lah,ini ngan bini orang, OMG…mtk disimpangkan terjadi pd diri sendiri or ahli keluarga sendiri…

    2

    0
  12. Anonymous says:

    balik singapore je lah…menyemak je. join roslan syah.

    0

    0
  13. Tk says:

    12.36 Pompuan klu dah kawin kna berdikari.Jangan semua nk joint account. Isteri yg tak bekerja terutamanya, pandai2 pandai la menabung, ada duit sendiri. pastikan agar rumah bukan atas nama suami tapi nama isteri. klu suami ada isteri kedua atau nk berskandal bercerai berai tak la isteri dan anak2 kena keluar.

    2

    0
  14. mak cute says:

    sian aida…dah 2x kena tipu laki tp still bersabar…jodoh kuat…apapun tahniah…jgn la buat hal lagi…dah tua pun si adi ni…

    kes dia ni yg aku tgk betina2 menggatal sblm ni yg rugi…kena cerai dengan laki…last2 menjanda…apapun x dpt

    0

    0

Leave a Comment

Optional