Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Video Lucah Aiman Tino Viral, Ini Nasihat Syafiq Kyle

Sebagai seorang selebriti yang mempunyai lebih banyak pengalaman dan pernah juga terpalit dengan kontroversi video lucah, pelakon Syafiq Kyle menasihatkan Aiman Tino selalu berfikiran waras dan tidak terlalu tertekan.

Advertisement

Menurut Syafiq, apa yang paling penting adalah sokongan daripada keluarga. Manusia ini tidak sempurna tetapi ia tidak bermakna netizen boleh menjatuhkan hukuman terhadap setiap apa yang dilakukan oleh seseorang itu.

Saya tiada nasihat apa-apa untuk diperkatakan kerana mereka boleh berfikir dengan baik, waras tanpa tekanan. Cukup hanya dengan mendapat sokongan daripada keluarga, itu paling penting saya rasa.

Saya tidak boleh cakap apa, kita pun sudah banyak lalui masalah. Bukan hanya pasal industri, banyak lagi perkara besar seperti penipuan dan rasuah.

Kita tidak boleh menjatuhkan hukuman dengan apa yang telah dilakukan oleh individu tersebut. Kita sepatutnya tengok pada diri sendiri apa yang akan dilakukan ataupun telah dibuat. Cukup ke kita untuk menasihati ataupun berkongsi pendapat, sedangkan diri sendiri tidak pasti betul atau tidak apa sebenarnya sedang dilakukan.

Terdahulu, viral video lucah seorang lelaki sedang melakukan aksi ghairah yang dikatakan mirip Aiman. Bagaimanapun, penyanyi itu menafikan bahawa lelaki didalam video itu adalah dirinya. Aiman dengan tegas berkata beliau tidak akan pernah memalukan diri sendiri demi publisiti murahan.

Sumber Berita : Astro Gempak

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

26 Comments

  1. faraj

    March 19, 2019 at 4:22 pm

    Muka sebiji Mat Rempit EX5…Bohsia Ampang jer yg lalu tgk…!!! eeeeeeeeeeeeeeee

  2. Jangan rakam2 ye

    March 19, 2019 at 4:14 pm

    Isu ni akan jdi lagi bila masing2 x reti simpan telur tu baik2. Boring duduk sorang keluarkan.. pastu pesta tumbuk sambal!

  3. zaza

    March 19, 2019 at 4:00 pm

    Tengah tunggu video Sajat tgh lancap pulak leaked.
    Mcm mana lah agaknya rupanya? ?

  4. akak malu

    March 19, 2019 at 3:40 pm

    Klu ada artis lain nk buat video personal , sila hubungi Pengerusi Syafiq .
    Syafiq akan beri panduan jika video anda bocor.
    Apa tindakan yg perlu dibuat jika video dh viral.

  5. ilajondo

    March 19, 2019 at 3:39 pm

    dah berak tengah jalan x nk ngaku pulak

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top
x
Puasa Barakah Bersama