(VIDEO) “ Kurang Ajar Sangat” – Buat ‘Content’ Tarik Tudung Wanita, YouTuber Ini Undang Kecaman Netizen

Hiburan

(VIDEO) “ Kurang Ajar Sangat” – Buat ‘Content’ Tarik Tudung Wanita, YouTuber Ini Undang Kecaman Netizen

Satu perkongsian di Twitter hari ini telah mengundang rasa amarah dalam kalangan netizen berikutan tindakan seorang ‘content creator’ yang dianggap biadap dan tidak bertanggungjawab.

Dalam video tersebut, seorang lelaki memaklumkan bahawa dia ada membuat satu video untuk tujuan eksperimen sosial di mana dia secara sengaja telah menarik tudung yang dipakai mana-mana wanita yang dijumpainya.

Advertisement

Seorang wanita yang sedang membuat panggilan telefon telah diganggu oleh lelaki itu dengan tindakan menarik tudung secara kasar.

Lelaki itu kemudian bertindak melarikan diri dan kembali bertemu wanita itu untuk memohon maaf.

Lelaki berkenaan menjelaskan bahawa tujuan dia melakukan gangguan itu hanyalah untuk melihat reaksi wanita berkenaan sama ada marah atau tidak setelah diperlakukan sedemikian rupa.

Wanita itu sempat memberi nasihat kepada lelaki berkenaan agar tidak sesekali melakukan perbuatan tersebut terutamanya kepada warga emas.

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata netizen berasa berang dan merasakan tindakan lelaki berkenaan tidak beradab dan sanggup melakukan apa sahaja ademi ‘content’.

Tarik TudungSumber : Twitter  

Tolong jangan tengok video dia kat YouTube, nanti dia pulak untung. Report je, jangan tengok.

Dalam pada itu, ramai yang menasihatkan agar  laporan dibuat terhadap saluran YouTube ‘content creator’ berkenaan agar ia tidak dapat lagi ditonton oleh orang ramai sebagai pengajaran di atas tindakannya itu.

azfar heri
6 bulan lalu

"Penat Kadang-Kadang" - Youtuber Azfar Heri Ditegur Agar Jadi 'Jantan Sejati' Oleh Netizen

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : Twitter

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

1 Comment

  1. anonymous

    July 4, 2022 at 5:18 pm

    ini gayboy biadap elok diberi makan penendang biar bertabur gigi

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...