“Penat Kadang-Kadang” – Youtuber Azfar Heri Ditegur Agar Jadi ‘Jantan Sejati’ Oleh Netizen

Hiburan

“Penat Kadang-Kadang” – Youtuber Azfar Heri Ditegur Agar Jadi ‘Jantan Sejati’ Oleh Netizen

Youtuber terkenal dan juga personaliti media sosial, Azfar Heri baru-baru ini meluahkan rasa kesal dengan sikap sesetengah netizen yang tampil menegurnya agar menjadi ‘lelaki sejati’.

Azfar atau nama sebenarnya Muhammad Azfar Herisyam juga memuat naik tangkap layar komen individu berkenaan yang diperoleh daripada ruangan komen di saluran Youtube miliknya.

Advertisement

Kata individu itu, dia berharap agar Azfar menjadi jantan sejati dalam komen yang ditinggalkan itu.

Berikutan itu, Azfar meluahkan rasa penat kerana sering mendapat komen-komen seperti itu.

Dia juga meluahkan rasa hairan dengan ayat ‘lelaki sejati’ dan tidak mengerti apa yang perlu dilakukan untuk menjadi seorang lelaki yang dimaksudkan individu itu.

Menjengah ke ruangan komen, ramai peminat dan juga netizen menasihati Azfar untuk tidak terlalu mengambil ‘pusing’ dengan teguran dan kecaman yang diterimanya.

Maksud dia sejati tu kau kena melepak sampai 4 pagi. Terpaling penat sampai tak boleh urus anak. Tunggu bini siap masak dan hidang sambil main game. Agittuw.

Sekadar info, Azfar memang dikenali sebagai Youtuber dan pernah dipilih Top 5 dalam kategori YouTuber Popular untuk Anugerah Bintang Popular BH (ABPBH) edisi ke-34.

6 bulan lalu

"Kena Pandai Masak Weh" - Kawan 'Promote' Khairul Aming Cari Jodoh, Siap Ada Gadis Indonesia Nak 'Try'

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : Twitter

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

3 Comments

  1. Pening kepala

    May 28, 2022 at 8:03 pm

    En azfarheri, nyah2 pun lagi cantik dari ko. Ko sebenrnya nak memberontak jadi apa? Tak tentu hala aku tgk fesyen ko. Messy tau tak!!

    • anonymous

      May 30, 2022 at 10:28 am

      ini jebong hapak

  2. anonymous

    May 27, 2022 at 12:21 pm

    memalukan kaum nyah je hodoh betul kau ni macam kerbau badan kau

Loading...